Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - begrenzer?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1054 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39742 - begrenzer?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1552 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

spoorlijncrosser 1-11-2006 8:04 Print reply

Posts: 2687
dat pijpje had maatje van me dichtgemaakt op rieju rr met ori uitlaat
ging ineens minder hard rijden enzo
snap ook enti precies verder wat het doet maar doe er voor de zekerheid eerst soort stopje in ofzo voordat je echt dicht gaat lassen
 
AlexV 1-11-2006 9:04 Print reply

Posts: 75
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxxxx
dat pijpje had maatje van me dichtgemaakt op rieju rr met ori uitlaat
ging ineens minder hard rijden enzo
snap ook enti precies verder wat het doet maar doe er voor de zekerheid eerst soort stopje in ofzo voordat je echt dicht gaat lassen


ja lucht zuigt ie ook aan via de uitlaat.. zie het als valse lucht.. dus dan zul je de sproeier ook moeten veranderen, als je dat gaatje afsluit.


Dit bericht is gewijzigd door AlexV op 1-11-2006 om 9:04 uur.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 1-11-2006 9:06 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AlexV
[...]


ja lucht zuigt ie ook aan via de uitlaat.. zie het als valse lucht.. dus dan zul je de sproeier ook moeten veranderen, als je dat gaatje afsluit.


Dit bericht is gewijzigd door AlexV op 1-11-2006 om 9:04 uur.


aanzuigen via de uitlaat ?
volgens mij drukt de uitlaat wel wat terug .

maar als je de 2 slagen volgt kan ik geen moment vinden van onderdruk met een geopende uitlaatpoort.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
AlexV 1-11-2006 10:05 Print reply

Posts: 75
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


aanzuigen via de uitlaat ?
volgens mij drukt de uitlaat wel wat terug .

maar als je de 2 slagen volgt kan ik geen moment vinden van onderdruk met een geopende uitlaatpoort.


ik neem aan dat het hetzelfde effect geeeft als wanneer je uitlaat niet helemaal op de uitlaatpoort zit... dan kan ie daar dus ook valse lucht aanzuigen..

misschien heb je gelijk dat ie als ie wel helemaal er goed op zit.. en alleen dat gaatje overblijft, die lucht alleen de uitlaat indrukt.. maar het zou eventueel kunnen dat er tog wat extra in de cilinderkomt..
 
Moped Macho 1-11-2006 11:12 Print reply

Posts: 2037
Hij drukt wat weg, en een heel klein beetje komt terug idd. Maar omdat dit zo snel gaat, komen de uitlaatgassen (+ bijv. lucht) nooit terug de cilinder in

Correct me if I'm wrong.
 
Boerenkool om half 10.
Ice Ap rs50 1-11-2006 12:00 Print reply

Posts: 7149
heb nu alles gelezen,wel of niet eraf met dat spul? lijkt me maar logisch van wel, je ziet het bijvoorbeeld niet op je doorsnee race uitlaat zitten
 
GTI - GTD - BMW
Jozeff - Forum en Sales Moderator 1-11-2006 12:25 Print reply

Posts: 10835
wat bedoel je met halfautomaat?

als je ermee kan lassen dan krijg je je uitlaat er ook wel mee dicht, maar tig is waarschijnlijk fijner.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Ice Ap rs50 1-11-2006 12:31 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
wat bedoel je met halfautomaat?

als je ermee kan lassen dan krijg je je uitlaat er ook wel mee dicht, maar tig is waarschijnlijk fijner.


sommige personen beweren dat het te dun is en we dus gaten gaan branden ipv dicht te lassen, tig kan ik niet dus moetk aan iemand vragen.

Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 1-11-2006 om 12:32 uur.
 
GTI - GTD - BMW
Ice Ap rs50 1-11-2006 12:51 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxxxx
dat pijpje had maatje van me dichtgemaakt op rieju rr met ori uitlaat
ging ineens minder hard rijden enzo
snap ook enti precies verder wat het doet maar doe er voor de zekerheid eerst soort stopje in ofzo voordat je echt dicht gaat lassen

ik kan het altijd weer openboren, das nu geen probleem
 
GTI - GTD - BMW
HONDA MTX-TREME 1-11-2006 14:19 Print reply

Posts: 1486
Waarom las je niet gewoon met mig/mag lasapparaat?
Daar kun je alle uitlaat met dicht krijge hoe dun die ook is,,
je moet wel kleine pulsjes anders krijg je nog maar meer gate derin.
 
-Bassie- 1-11-2006 16:17 Print reply

Posts: 6617
zet je las apperraat op een lage stand en las dan.

dan brand je er niet door heen.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad

Dit topic is 1552 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved