dat pijpje had maatje van me dichtgemaakt op rieju rr met ori uitlaat
ging ineens minder hard rijden enzo
snap ook enti precies verder wat het doet maar doe er voor de zekerheid eerst soort stopje in ofzo voordat je echt dicht gaat lassen
Quote:Oorspronkelijk gepost door: tsxxxx
dat pijpje had maatje van me dichtgemaakt op rieju rr met ori uitlaat
ging ineens minder hard rijden enzo
snap ook enti precies verder wat het doet maar doe er voor de zekerheid eerst soort stopje in ofzo voordat je echt dicht gaat lassen
ja lucht zuigt ie ook aan via de uitlaat.. zie het als valse lucht.. dus dan zul je de sproeier ook moeten veranderen, als je dat gaatje afsluit.
Dit bericht is gewijzigd door AlexV op 1-11-2006 om 9:04 uur.
aanzuigen via de uitlaat ?
volgens mij drukt de uitlaat wel wat terug .
maar als je de 2 slagen volgt kan ik geen moment vinden van onderdruk met een geopende uitlaatpoort.
ik neem aan dat het hetzelfde effect geeeft als wanneer je uitlaat niet helemaal op de uitlaatpoort zit... dan kan ie daar dus ook valse lucht aanzuigen..
misschien heb je gelijk dat ie als ie wel helemaal er goed op zit.. en alleen dat gaatje overblijft, die lucht alleen de uitlaat indrukt.. maar het zou eventueel kunnen dat er tog wat extra in de cilinderkomt..
Hij drukt wat weg, en een heel klein beetje komt terug idd. Maar omdat dit zo snel gaat, komen de uitlaatgassen (+ bijv. lucht) nooit terug de cilinder in
Quote:Oorspronkelijk gepost door: tsxxxx
dat pijpje had maatje van me dichtgemaakt op rieju rr met ori uitlaat
ging ineens minder hard rijden enzo
snap ook enti precies verder wat het doet maar doe er voor de zekerheid eerst soort stopje in ofzo voordat je echt dicht gaat lassen
ik kan het altijd weer openboren, das nu geen probleem
Waarom las je niet gewoon met mig/mag lasapparaat?
Daar kun je alle uitlaat met dicht krijge hoe dun die ook is,,
je moet wel kleine pulsjes anders krijg je nog maar meer gate derin.