Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - ge2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 832 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #39722 - ge2
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1340 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mkmk 30-10-2006 22:25 Print topicpost
Posts: 45
is een ge2 cilinder voor honda nsr een standaart cilinder? of een snelle 50cc?

een belgische ge2 is een snelle 50cc neem ik aan..
 

Name of Steel 30-10-2006 22:27 Print reply

Posts: 3532
ga je jezelf nu antwoord geven?

kvt trouwens
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
mkmk 30-10-2006 22:30 Print reply
Posts: 45
ik denk dat belgische cilinders altijd sneller zijn maar dat weet ik niet zeker, is ge2 altijd belgisch? daarom stel ik een vraag

 
Sypie_Honda 30-10-2006 22:31 Print reply

Posts: 13830
nee er zijn 2 ge2'en

een duitse--> sloom
een belgishe --> retesnel

slotje
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Valid 30-10-2006 23:00 Print reply

Posts: 658
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
nee er zijn 2 ge2'en

een duitse en nederlandse --> sloom
een belgishe --> retesnel

slotje


maar als iemand het echt een GE2 noemt heeft hij het meestal over de belg. Anders zal die sneller GJol (honda naam voor nederlandse/duitse slome chit) zeggen.

 
HondaHeus 30-10-2006 23:06 Print reply

Posts: 1489
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Valid
[...]


maar als iemand het echt een GE2 noemt heeft hij het meestal over de belg. Anders zal die sneller GJol (honda naam voor nederlandse/duitse slome chit) zeggen.



Ja maar op de nederlandse staat Gjol, en op de duitse staat Ge2.. (en op de snelle belgische )


Dit bericht is gewijzigd door HondaHeus op 30-10-2006 om 23:07 uur.
 
Joostvdw 30-10-2006 23:07 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Valid
[...]


maar als iemand het echt een GE2 noemt heeft hij het meestal over de belg. Anders zal die sneller GJol (honda naam voor nederlandse/duitse slome chit) zeggen.



er zijn ook lui die een duitse GE2 gewoon als GE2 verkopen, omdat dat ook een GE2 is, het staat er namelijk tenslotte op, et verschil zit em in het wel of niet aanwezig zijn van een boostpoort en grotere uitlaatpoort
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
geert-nsr 30-10-2006 23:17 Print reply

Posts: 6438
Je hebt 2 verschillende ge2 cilinders. een duitse(sloom) en ene belgische(snel)
De belschische zoek jij dan denk ik.


hier zie je er een foto van. je herkent hem aan een grote uitlaat poort en boost poort.

verder rij je met deze cilinder en een leuke uitlaat al gou 90kmph.
i.c.m 6bak en mk uitlaat en 18 mm heeft je brommer een pk of 6/7

Dit bericht is gewijzigd door geert-nsr op 30-10-2006 om 23:17 uur.
 
Valid 30-10-2006 23:22 Print reply

Posts: 658
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
[...]


er zijn ook lui die een duitse GE2 gewoon als GE2 verkopen, omdat dat ook een GE2 is, het staat er namelijk tenslotte op, et verschil zit em in het wel of niet aanwezig zijn van een boostpoort en grotere uitlaatpoort


dat is waar. bij de koop van een ge2 moet je altijd nadrukkelijk vragen of het de belgische snelle variant met boosterpoort + grote uitlaatpoort is..
 
christianos 31-10-2006 22:04 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
Je hebt 2 verschillende ge2 cilinders. een duitse(sloom) en ene belgische(snel)
De belschische zoek jij dan denk ik.

afbeelding
hier zie je er een foto van. je herkent hem aan een grote uitlaat poort en boost poort.

verder rij je met deze cilinder en een leuke uitlaat al gou 90kmph.
i.c.m 6bak en mk uitlaat en 18 mm heeft je brommer een pk of 6/7

Dit bericht is gewijzigd door geert-nsr op 30-10-2006 om 23:17 uur.

nederlands is ook een GE2

je hebt dus 3 types
 
geert-nsr 31-10-2006 22:07 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

nederlands is ook een GE2

je hebt dus 3 types

op de nederlandse staat toch gjol
 
christianos 31-10-2006 22:08 Print reply

Posts: 20445
en ook GE2
 
honda_2takt_power 31-10-2006 22:24 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
Je hebt 2 verschillende ge2 cilinders. een duitse(sloom) en ene belgische(snel)
De belschische zoek jij dan denk ik.

afbeelding
hier zie je er een foto van. je herkent hem aan een grote uitlaat poort en boost poort.

verder rij je met deze cilinder en een leuke uitlaat al gou 90kmph.
i.c.m 6bak en mk uitlaat en 18 mm heeft je brommer een pk of 6/7

Dit bericht is gewijzigd door geert-nsr op 30-10-2006 om 23:17 uur.
klopt ik haal de 6,6pk met die cil op de foto

 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.

Dit topic is 1340 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved