Quote:Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
neuj, dan had ik het niet hier gevraag
brommer demper dus...
maar denk niet dat er veel verschil in idiale auto of brommer demper zit?
Je uitlaat is juist het allerbelangrijskte rond het 2T princiepe, dus ik denk wel dat het bij een brommertje meer uitmaakt.
rechte pijp in het midden die geperforeerd is.
goede diameter kan schelen in sommige gevallen, bv. wanneer er geen stinger / tailpipe is, maar de demper daarvoor dient.
dan maakt dus de diameter van die geperforeerde pijp uit.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: OmafietS
de ideale demper, maakt van hoog 2takt gejank, mooi zwaar motorisch gebrul zoals R1 enzo
2-takt gejank heerst dus dat moet je bewaren :P
maruhh
een lekkere stille demper
vaak is een goeie stille demper :
gewoon dempwol erin
buis met veel gaten erin
en dan als huls een materiaal wat meetrilt met soort van rubberen randjes dat de rest van de brom niet trilt :P Mja bijna onmogelijk