Ik heb search gebruikt maar er zijn teveel topics dat ik niet de juiste info kan vinden
Heb een RS50 (oud model 97/98 met een standaard vanuit fabriek am6 blok) al een tijd geleden gekocht maar het lijkt erop dat die geen NL typegoedkeuring
wat kan ik hieraandoen wil hem graag nog ff snel voor woensdag laten keuren maar dit zonder een frame te moeten fixen met nl goedkeuring
Ding heb ik in NL gekocht bovenin nederland maar denk dat die gast ze uit belgie vandaan had maar dat durf ik ook niet met zekerheid te zeggen we praten ook over 4 jaar geleden
Quote:Oorspronkelijk gepost door: RS-Power
Ik heb search gebruikt maar er zijn teveel topics dat ik niet de juiste info kan vinden
Heb een RS50 (oud model 97/98 met een standaard vanuit fabriek am6 blok) al een tijd geleden gekocht maar het lijkt erop dat die geen NL typegoedkeuring
wat kan ik hieraandoen wil hem graag nog ff snel voor woensdag laten keuren maar dit zonder een frame te moeten fixen met nl goedkeuring
Ding heb ik in NL gekocht bovenin nederland maar denk dat die gast ze uit belgie vandaan had maar dat durf ik ook niet met zekerheid te zeggen we praten ook over 4 jaar geleden
heb even met spoed een oplossing nodig.
denk dat je vette peg hebt, en dat je naar t RDW moet voor invoering
of ander frame kopen en ombouwen,maar dat word lastig in die paar daagjes
gwoon goedkeurings nummer erin slaan met slaglettertjes.. lukt gwoon goed de nummrs bij de af1 van tim_my_90 waren er ook ingeslagen en scheef dat ding heeft nu ook zonder problemen een kenteken
Quote:Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
gwoon goedkeurings nummer erin slaan met slaglettertjes.. lukt gwoon goed de nummrs bij de af1 van tim_my_90 waren er ook ingeslagen en scheef dat ding heeft nu ook zonder problemen een kenteken
precies...
gewoon erin slaan.
die schouwers kijken meestal niet zo nauw hoor.
heb het zelf ook gedaan dus
Quote:Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
gwoon goedkeurings nummer erin slaan met slaglettertjes.. lukt gwoon goed de nummrs bij de af1 van tim_my_90 waren er ook ingeslagen en scheef dat ding heeft nu ook zonder problemen een kenteken
af1 heeft standaart ook alle nummers er gaar instaan
als het goed is heeft jou brommer een europese goedkeuring (vanaf '97 is dat als het goed is) Staat er geen EU teken in? Dan heb je geen NL teken nodig
hey haad zelf het zelfde porblem want ik had een italiaans frame.
ik heb gewoon het italiaanse type nummer eruit geslepen en ververvolgens het nederlandse nummer er in gezet. dat is nl k 0094. je moet dus het framer nummer wel gewoon laten staan maar als je dat nummer er gewoon in slaat keuren ze hem gewoon goed