Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Hoge fluit

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1372 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39677 - Hoge fluit
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 870 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Suzuki-SLK Rijder 27-10-2006 19:49 Print topicpost

Posts: 3167
Vandaag zag ik dat mijn brommer wat olie lekte bij de cilinder of cilinderkop. Dit heb ik al eens eerder gehad dus draaide ik, net zoals de vorige keer, de bouten vast waarmee de kop enz. vast zit.
Nou wilde ik net gaan rijden en toen ik hem wilde starten kwam ik erachter dat mijn bougiedop nog los lag. En toen ik die vast had gezet en de brommer probeerde te starten kwam er een hoge fluit (als ik probeerde te starten) het is geen constante toon.


Wie kan mij helpen door te zeggen wat dit is en hoe ik het kan oplossen?
 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.

Florry 27-10-2006 19:50 Print reply

Posts: 1755
pakkingen wellicht vervangen
 
50 cc, jamarcol uitlaat, proma dempert, 20 mikuni spruitje(lomp is vet!) 14-47 twv, blij dat ik origineel rijd :-)
Menu2t 27-10-2006 19:52 Print reply

Posts: 2815
koppakking lek
 
NSR Supersprint special!
Almer 27-10-2006 19:52 Print reply

Posts: 3325
je pakkingen laten lucht door waardoor je een sissend/fluitend geluid hoord, deze dus ff vervange Kopppakking zal denk ik al wel genoeg zijn
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Suzuki-SLK Rijder 27-10-2006 19:54 Print reply

Posts: 3167
Gelukkig, ik dacht al dat het een groter probleem zou zijn. Zondag ga ik ernaar kijken en ik meld het hier wel als het probleem niet bij de pakking ligt.
 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.
SCHOENENPOETSERSMURF 27-10-2006 22:35 Print reply
Posts: 1226
miss en idee om je kop en cilinder te laten vlakken en dan een nieuwe pakking te monteren

als je pakking lekt gaat er namelijk ook minimaal materiaal van je cilinder en kop af door dat lekken


 
Suzuki-SLK Rijder 27-10-2006 22:42 Print reply

Posts: 3167
Wat zou dat kosten dan?
 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.
thunderbird - Forum en Sales Moderator 27-10-2006 22:45 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Suzuki-SLK Rijder
Wat zou dat kosten dan?

kop vlakken kun je zelf, op een glasplaat met fijn schuurpapier 8-bewegingen maken
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
L2R-R2L 27-10-2006 22:49 Print reply

Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

kop vlakken kun je zelf, op een glasplaat met fijn schuurpapier 8-bewegingen maken


lijkt me niet nodig, pakking is hoogstwaarshijnlijk genoeg, juist dat matteriaal wat (waarschijnlijk niet eens) losraakt vult je pakking op/aan
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering

Dit topic is 870 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved