Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Koppeling slipt yamaha dt.....

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1009 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39672 - Koppeling slipt yamaha dt.....
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3400 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Tom- 29-10-2006 19:34 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harold
[...]


Ik btw ook en bij mij waren ze t zelfde( kan gebeuren ) heb ook nog n vierplaats koppeling en daar zitten roze veertjes in... die zijn wel iets strakker.

Dat verstevigen werkt idd wel, heb ik ook wel is gedaan, maar is wel noodzaak bij die slappe heveltjes icm ringetjes achter de veertjes


verschillen de veertjes nou wel of niet. Ik heb btw ook groene veertjes gehad (Fs1, maar is in principe ook dt koppeling). Anders koop ik geen "80cc" veren, maar bestel ik gewoon nieuwe originele yamaha veren, die 34mm lang zijn. Zou t ook helpen als ik ipv imitatie platen originele yamaha platen monteer?
 
FTS Member
Kees de Jong 29-10-2006 22:22 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
[...]

verschillen de veertjes nou wel of niet. Ik heb btw ook groene veertjes gehad (Fs1, maar is in principe ook dt koppeling). Anders koop ik geen "80cc" veren, maar bestel ik gewoon nieuwe originele yamaha veren, die 34mm lang zijn. Zou t ook helpen als ik ipv imitatie platen originele yamaha platen monteer?


Ja, die verschillen, originele 80cc veertjes voor dt80lc zijn paars trouwens. Kwaliteit in platen kan natuurlijk uitmaken, ik zou er alleen niet heel veel waarde aan hechten, de " drukgroep" is belangrijker.

 
7 seconden, of 21 gram
janssendt 29-10-2006 22:30 Print reply
Posts: 218
dt 80 koppeling is dezelfde als die van de dt50.
behalve dan dat die van dt80 3 plaats is.
veertjes zijn hetzelfde.
het beste is om in een dt50 een dt80 koppeling te doen (als je die hebt liggen zowieso doen!) want de dt blokjes staan erom bekend zwakke koppeling te hebben.
maar gewoon nieuwe plaatjes erin, en goed monteren, en je bent ook van het gezeik af, maar met meer dan 50cc trek je er hoe dan ook wel weer eens doorheen
 
Kees de Jong 29-10-2006 23:33 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: janssendt
dt 80 koppeling is dezelfde als die van de dt50.
behalve dan dat die van dt80 3 plaats is.
veertjes zijn hetzelfde.
het beste is om in een dt50 een dt80 koppeling te doen (als je die hebt liggen zowieso doen!) want de dt blokjes staan erom bekend zwakke koppeling te hebben.
maar gewoon nieuwe plaatjes erin, en goed monteren, en je bent ook van het gezeik af, maar met meer dan 50cc trek je er hoe dan ook wel weer eens doorheen


Dat was gelukkig nog niet gezegd.
 
7 seconden, of 21 gram

Dit topic is 3400 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved