Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - geen vonk

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1030 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #3967 - geen vonk
Pagina 6 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9943 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neonlampje 30-5-2002?19:45 Print reply

Posts: 14825
ik heb vandaag me lam gerent....
puchje achteruit aantrappen wil dus NIET!!!!!
 
CrossMaster 30-5-2002?20:04 Print reply
Posts: 729
Quote:
Originally posted by: ardan?labrie

gewoon aanduwen dan is toch niet zo erg,zo doen ze het in de race,is bij mijn mbx ook zo,alhoewel vind ik een kick persoonlijk wel vetter en gewoon minder vermoeiend dan lopen

(tenzij je brom start op 1 tegel)

ik wil dat ding kickend starte. maar hij slaat ook af als ik weinig toeren heb dus dan zal ie wel niet meer vonken.
 
CrossMaster 31-5-2002?09:54 Print reply
Posts: 729
kan het zijn dat er te weinig compressie is en dat het vliegwiel dan te langzaam draait?
denk het zelf niet. maar ik snap nie waarom het wel vonkt met aanduwen... :( word er gek van
 
Martijn 31-5-2002?11:06 Print reply
Posts: 10000
als je weinig compressie heb dan draait je krukas volgesn mij alleen maar sneller
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Rick 31-5-2002?11:09 Print reply

Posts: 3788
ik heb dus hetzelfde probleem als die MT50 maar dan met me MBtje :a
alleen die van mij gaat nu helemaal niet meer aan

[This message is edited by WrAtHcHiLd MB/RMC-S on 31-5-2002 11:11]
 
Ride like your ass is on fire!!!
CrossMaster 31-5-2002?11:14 Print reply
Posts: 729
zal een electronisch probleem zijn? (ontsteking, bobine enz.) of meer moet ik daar niet meer zoeken? of licht het aan de kopere spoel met kras? of zou ie dan helemaal niet kunnen vonken als er een kras in zit?


 
Rick 31-5-2002?11:16 Print reply

Posts: 3788
ik heb bij mij: bobine, cdi, draadboom, contactslot, gelijkrichter, blok vernieuwd en nog werkt het niet :a
 
Ride like your ass is on fire!!!
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 31-5-2002?11:16 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Originally posted by: Martijn

als je weinig compressie heb dan draait je krukas volgesn mij alleen maar sneller


Idd, omdat hij anders afslaat.
Stationair moet hij dan ook veel toeren maken omdat er anders niet genoeg verbranding is.
Kun je proberen met je vliegwiel. Met de hand er aan draaien en dan voelen hoeveel tegenkracht hij levert, als je hem makkelijk kunt draaien dan heeft hij niet zo veel compressie meer
 
nobody fuck with us!!
Rick 31-5-2002?11:21 Print reply

Posts: 3788
als dat het geval is wat is er dan tebarsten?

 
Ride like your ass is on fire!!!
Steve_ZHC 31-5-2002?12:46 Print reply

Posts: 2716
MT50: probeer eens een andere spoel als je die kan krijgen/lenen van kameraad ofsow...
 
Blorn 31-5-2002?13:06 Print reply

Posts: 13825
Quote:
(tenzij je brom start op 1 tegel)

wat is daar zo raar aan
 
Steve_ZHC 31-5-2002?14:17 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Originally posted by: Honda NSR freak?

Quote:
(tenzij je brom start op 1 tegel)

wat is daar zo raar aan


tegels zijn kort
 
Blorn 31-5-2002?14:33 Print reply

Posts: 13825
dan start die van mij dus gewoon goed
 
Blukaap 31-5-2002?14:35 Print reply

Posts: 10006
En trouwens: Mijn MT heeft ook een kras op z'n lichtspoel en ontstekingsspoel zitten en die start wel met 1 kick (mits ik de choke heel even uittrek met een koude motor)..
 
Bastila is lief
CrossMaster 31-5-2002?14:41 Print reply
Posts: 729
welke spoel is de kopere? lichtspoel? en de kleinste de signaal spoel?
ik denk dat ik er 1 bij de brommersloop haal.

en blukmeester hoeveel ohm heb jij op je spoelen met die krassen?
 

Dit topic is 9943 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved