Moped Macho |
27-10-2006 8:07 |
Posts: 2037 |
De originele lijkt me beter, dus die zou ik honen, met nieuw zuigertje en hij loopt weer als nieuw
|
|
Boerenkool om half 10. |
|
Prawish |
27-10-2006 8:40 |
Posts: 2778 |
|
|
Krijg toch allemaal de... |
|
gerwin88 |
27-10-2006 9:50 |
Posts: 5197 |
als je er niet uitkomt moet je dirk_timmer (van dit forum) ff inboxen, heeft waarschijnlijk ook nog wel goede cilindertjes voor je.
|
|
VW rider for live |
|
Name of Steel |
27-10-2006 9:59 |
Posts: 3532 |
Als het een hele lichte kras is, zou ik em laten honen... is de kras echt zo voelbaar dat je nagel erin kan blijven steken.. dan zou ik gaan zoeken naar een andere cilinder, omdat je dan door de nicasil laag heen gaat honen.. en die lagen zijn nogal prijzig zegmaar
|
|
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>-------------- |
|
timoty-dt |
27-10-2006 10:03 |
Posts: 1802 |
ik zou hem honen, die imi kitjes doen het nooit zo goed als een std
|
|
kut voetbal |
|
koekie - Administrator |
27-10-2006 10:05 |
Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: timoty-dt
ik zou hem honen, die imi kitjes doen het nooit zo goed als een std
dat verschilt per type brommer!
weet niet hoe het bij dt zit, maar in sommige gevallen rijden de imi's beter als origineel
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Moped Macho |
27-10-2006 10:09 |
Posts: 2037 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
Als het een hele lichte kras is, zou ik em laten honen... is de kras echt zo voelbaar dat je nagel erin kan blijven steken.. dan zou ik gaan zoeken naar een andere cilinder, omdat je dan door de nicasil laag heen gaat honen.. en die lagen zijn nogal prijzig zegmaar
Nicasil moet je toch helemaal niet honen?
|
|
Boerenkool om half 10. |
|
Name of Steel |
27-10-2006 10:11 |
Posts: 3532 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
[...]
Nicasil moet je toch helemaal niet honen?
wrom niet, laatst ook nog een cilindertje met nicasil laten honen....
doet et nu ook weer perfect hoor,.,
|
|
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>-------------- |
|
timoty-dt |
27-10-2006 10:15 |
Posts: 1802 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]
dat verschilt per type brommer!
weet niet hoe het bij dt zit, maar in sommige gevallen rijden de imi's beter als origineel
nah imikitjes doen het op DT echt niet goed hoor. Die zuigers zijn binnen no time op en je kunt met geluk de 2500 km halen
|
|
kut voetbal |
|
Kees de Jong |
27-10-2006 12:26 |
Posts: 1881 |
De orginele cilinder van een DT is van gietijzer, deze is verschikkelijk slijtvast en ook verschikkelijk traag. Als je niet harder hoeft kan je deze het beste gewoon houden. Als je wel harder wilt kan je deze ook nog (laten) tunen.
|
|
7 seconden, of 21 gram |
|
Neluhz |
27-10-2006 13:02 |
|
Moped Macho |
27-10-2006 13:36 |
|
THOMASJEUHHH |
27-10-2006 14:57 |
Posts: 4159 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
[...]
Hmm, kdacht dat je nicasil niet kon honen, omdat je dan heel de wand aan gort hielp
nicasil is een dikke want erin gedampt wat ze doen is ''poetsen'' heel iets dr af. en een ori cilinder met nicasil dat is wel cool
|
|
bwoaahhppp,,.. |
|
Seren |
27-10-2006 15:16 |
Posts: 94 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: k33s
De orginele cilinder van een DT is van gietijzer, deze is verschikkelijk slijtvast en ook verschikkelijk traag. Als je niet harder hoeft kan je deze het beste gewoon houden. Als je wel harder wilt kan je deze ook nog (laten) tunen.
Ik wil de cilinder ook laten tunen. Weet iemand een bedrijf die DT cilinders tuned of is er iemand op het forum die het doet?
|
|
|
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
27-10-2006 16:25 |
Posts: 10835 |
gaat het eigenlijk om oud of nieuw type dt?
oude heeft iig gewoon gietijzere wand, nieuwe weet ik niet.
imi is bij een oude dt wsl wel sneller, maar gaat (veel)korter mee
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|