Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Motorhispania furia blok doet vaag

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 676 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #39649 - Motorhispania furia blok doet vaag
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2071 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MotorhispaniaFuria17 25-10-2006 23:19 Print topicpost
Posts: 4
mijn AM6 blok van mijn motorhispania furia uit 2003 doet vet vaag, gisteren stopte hij er opeens mee daarna kon ik hem alleen aankrijgen door em aan te lopen en gas blijven geven anders viel hij uit, nu vraag ik mij af wat er aan de hand is als ik dat ongeveer weet kan ik er mee naar de dealer anders wordt het wel een hele dure grap, verdere info is dat voordat ie ermee stopte er een aantal klappen in mijn blok hoorde als ik emt veel toeren wegreed in de 1, ook deed mijn versnellingsbak vaag omdat de neutraal moeilijk te vinden was en hij slite ook wel redelijk vaak uit de 2 in de neutraal of vice versa zou dit aan de versnellingsbak kunnen liggen? wi kan mij helpen alvast erg bedankt!

setup:
49,7 cm
orgineel carberateur
orgineel behalve de metrakit uitlaat
 

Name of Steel 25-10-2006 23:24 Print reply

Posts: 3532
warmloperdje (?)

kan ook zijn dat je koppeling "verrekt" is

Dit bericht is gewijzigd door Name of Steel op 25-10-2006 om 23:25 uur.
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
MotorhispaniaFuria17 25-10-2006 23:25 Print reply
Posts: 4
nee dat viel mee want het blok was helemaal niet zo warm... en radiator ook niet....
 
Royal Club 25-10-2006 23:32 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotorhispaniaFuria17
nee dat viel mee want het blok was helemaal niet zo warm... en radiator ook niet....


bekijk je cilinder ipv je radiator
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
FDG 25-10-2006 23:38 Print reply
Posts: 215
Drijfstang lengte am6 ori ?? timing uitlaat spoel en boost ?

Dit bericht is gewijzigd door FDG op 25-10-2006 om 23:42 uur.
 
w00t, FDG industries! || Motorhispania, tereur voor de portemonee
Name of Steel 26-10-2006 8:33 Print reply

Posts: 3532
je kan ook een helse vastloperd gehad hebben, misschien niet in je cilinder, maar ergens in je blok wat zo erg aanloopt of tegenwerkt dat je motor vet veel kracht nodig heeft om te starten ( dus veel gas geven )


Naja, zodra je rekening boven de 250€ uit komt kun je beter een nieuw am6 blokje kopen, want die kosten iets van 250 eur


 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
Royal Club 26-10-2006 9:08 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FDG
Drijfstang lengte am6 ori ?? timing uitlaat spoel en boost ?

Dit bericht is gewijzigd door FDG op 25-10-2006 om 23:42 uur.


misbruik het topic niet ofzo
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
steven 50cc cross 26-10-2006 10:04 Print reply

Posts: 685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
je kan ook een helse vastloperd gehad hebben, misschien niet in je cilinder, maar ergens in je blok wat zo erg aanloopt of tegenwerkt dat je motor vet veel kracht nodig heeft om te starten ( dus veel gas geven )


Naja, zodra je rekening boven de 250€ uit komt kun je beter een nieuw am6 blokje kopen, want die kosten iets van 250 eur




nieuw blok kost zonder cilnder ontsteking en caburateur 450 euro en helemaal compleet 750
 
no farmers no food
MotorhispaniaFuria17 26-10-2006 10:20 Print reply
Posts: 4
meer info: ook als ik bijvoorbeeld terug schakel in de bocht valt hij bijna uit dan moet ik extra koppeling geven en meer gas anders valt ie uit dat stotterd ie en gaat weer verder, weet iemand al wat meer?
 
Name of Steel 26-10-2006 10:53 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steven 50cc cross
[...]


nieuw blok kost zonder cilnder ontsteking en caburateur 450 euro en helemaal compleet 750



tuurlijk.. waar haal jij ze vandaan?? ik durf te wedden dat ik ze goedkoper krijgen kan

bovendien, 2e hands kan net zo goed
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
steven 50cc cross 26-10-2006 10:55 Print reply

Posts: 685
jah 2e hands is natuurlijk goedkoper
 
no farmers no food
steven 50cc cross 26-10-2006 11:00 Print reply

Posts: 685
en die prijzen heb ik van een zaak
 
no farmers no food
Name of Steel 26-10-2006 11:13 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steven 50cc cross
en die prijzen heb ik van een zaak



die maakt heel wat winst op die dingetjes dan
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
dt50rcrosser 26-10-2006 12:25 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
je kan ook een helse vastloperd gehad hebben, misschien niet in je cilinder, maar ergens in je blok wat zo erg aanloopt of tegenwerkt dat je motor vet veel kracht nodig heeft om te starten ( dus veel gas geven )


Naja, zodra je rekening boven de 250€ uit komt kun je beter een nieuw am6 blokje kopen, want die kosten iets van 250 eur





ja gast, droom lekker verder. 250 euro voor een nieuwe blokje.. in your dreams.

minstens 450.



@motorhispaniagast

trek je cilinder er ff af, dan zie(of voel) je het wss. het kan ook zijn dat je krukaslagers aan diggels liggen.

toen was bij mij ook het geval dat hij alleen liep met de gashendel op vol gas.. en een grof schurend geluid.


 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
ADHD-Kutkind 26-10-2006 13:21 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dt50rcrosser
[...]



ja gast, droom lekker verder. 250 euro voor een nieuwe blokje.. in your dreams.

minstens 450.



@motorhispaniagast

trek je cilinder er ff af, dan zie(of voel) je het wss. het kan ook zijn dat je krukaslagers aan diggels liggen.

toen was bij mij ook het geval dat hij alleen liep met de gashendel op vol gas.. en een grof schurend geluid.




Was bij mij ook en ook een keer had iemand een vastnaaier en toen startte hij heel moeilijk enzo en bleek even later de zuigerveren naar de klote te zijn, sjek je cilinder dus ff en ook meteen je krukas

 
Dimitri 26-10-2006 13:23 Print reply
Posts: 1951
Hij bedoelt dat die blokjes maar 250 waard zijn.
 

Dit topic is 2071 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved