Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - gilardoni vs hebo ng

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 810 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39636 - gilardoni vs hebo ng
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1761 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ktmstyled 25-10-2006 15:59 Print topicpost
Posts: 1806
heej ik ga zo mijn hebo ng er af halen en gilardoni er op leggen. het zijn allebij 70cc's de gilardoni is de uitlaatpoort van verbreed en verhoogd
welke van de 2 zal het beste lopen icm prorace uitlaat 28mm oko?
timing uitlaat gilardoni ong 190.
(op am6blok)

Dit bericht is gewijzigd door ktmstyled op 25-10-2006 om 15:59 uur.

Dit bericht is gewijzigd door ktmstyled op 25-10-2006 om 16:02 uur.
 
going sideways!

HersenSpinsel 25-10-2006 15:59 Print reply

Posts: 2984
gilardoni denk k.. hebo ng is beetje sloom als hij orri is
 
HPT www.derbi-club.com!
ktmstyled 25-10-2006 16:08 Print reply
Posts: 1806
nog ff timing van uitlaat er bij gezet
iemand anders nog n idee wat t beste loopt?
 
going sideways!
RS_70_power 25-10-2006 16:09 Print reply

Posts: 1990
het zijn beide leuke cilinders

de Gilardoni kan heel hard lopen en zal ie ook wel doen met die carb en pijp , en deze cil is erg slijtvast

die NG heeft wat meer tuning's potentie doormiddel van wat afdraaien en ophogen .
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
ktmstyled 25-10-2006 16:10 Print reply
Posts: 1806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_70_power
het zijn beide leuke cilinders

de Gilardoni kan heel hard lopen en zal ie ook wel doen met die carb en pijp , en deze cil is erg slijtvast

die NG heeft wat meer tuning's potentie doormiddel van wat afdraaien en ophogen .


alleen afdraaien of ook poorten veranderen?

 
going sideways!
RS_70_power 25-10-2006 16:12 Print reply

Posts: 1990
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
[...]


alleen afdraaien of ook poorten veranderen?



volgens mij doen de beeste het door alleen ophogen en afdraaien , moet je Bullet ff vragen die weet het precies
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
timoty-dt 25-10-2006 16:17 Print reply

Posts: 1802
std is de gila beter en als je wilt tune ken je beter de hebo pakke
 
kut voetbal
renegade 25-10-2006 17:20 Print reply

Posts: 1064
hebo ng kan je zelfs omtoveren naar getunde manston.

wat wij hebben gedaan voor onze derbi is de bovenkant afdraaien en de onderkant op hogen, incombinatie met een andere zuiger en kop kan je echt knallen.

ik heb evt een manston kop liggen voor een ng(derbi)

kijk maar of je er wat mee kan.

mvg, dennis

over gilardoni ben ik ook zeker te spreken .. bij de gsm zat een booster poort als je die op de juiste manier kan benutten kan je ook vlammen!(kan alleen niet tippen aan de manston)
 
flakfazer ==> renegade ( sonic powa)
JouriD 25-10-2006 18:01 Print reply

Posts: 394
Komtie nou pas mej he !!!
 
DERBIEEEE
HayeSM 25-10-2006 18:05 Print reply

Posts: 3052
als ng standaart is.. en gilardoni opgehoogd.. weet ik het ook wel.. gilardoni gaat ng 10x voorbij
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
ktmstyled 25-10-2006 18:45 Print reply
Posts: 1806
gilardoni loopt getuned stuk beter als standaar ng ben ik nu dus achter mann wat trekt dat
 
going sideways!
renegade 25-10-2006 18:49 Print reply

Posts: 1064
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
gilardoni loopt getuned stuk beter als standaar ng ben ik nu dus achter mann wat trekt dat


nu praat je toch best krom.. je kan geen appels vergelijken met peren.

je moet kijken wat 2 cilinder doen na een goeie tuning beurd .. niet vergelijken van de ene is sneller doordat hij getuned is

Dit bericht is gewijzigd door renegade op 25-10-2006 om 18:50 uur.
 
flakfazer ==> renegade ( sonic powa)
-Tom- 25-10-2006 18:50 Print reply

Posts: 4151
dat is net zo goed appels met peren vergelijken, je weet niet hoe en door wie die cilinders getuned zijn...
 
FTS Member
S1lv3r 25-10-2006 18:53 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renegade
[...]


nu praat je toch best krom.. je kan geen appels vergelijken met peren.

je moet kijken wat 2 cilinder doen na een goeie tuning beurd .. niet vergelijken van de ene is sneller doordat hij getuned is

Dit bericht is gewijzigd door renegade op 25-10-2006 om 18:50 uur.


ehm nee?

hij zegt, getunde gilardoni loopt harder als standaard ng. dat is het enige wat hij zegt
 
renegade 25-10-2006 19:00 Print reply

Posts: 1064
vriend .. zo bedoel ik het niet ..

hij zegt dat een getunde gilardoni sneller is dan een standaard ng.. dat is vrij lochies lijkt me.

ga je ze bijde tunnen(zo als tom zegt door de zelfde tunner) zal de ng waarschijnlijk meer vermogen leveren..
 
flakfazer ==> renegade ( sonic powa)
ktmstyled 25-10-2006 19:20 Print reply
Posts: 1806
als je goed in mijn begin post leest zie je dat ik vraag wat het beste zou lopen een getunede gilardoni (waarvan de timing van de uitlaat 190 is) of een standaard hebo ng met de setup die er bij staat en nu kwam er dus uit dat de gilardoni sneller is wat ik normaal met de hebo in ze 6 haalde haal ik nu in ze 5=D

 
going sideways!

Dit topic is 1761 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved