Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 70zeta mtx sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 876 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #3963 - 70zeta mtx sh
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 903 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 22-5-2002?21:56 Print topicpost

Posts: 7387
is dit een beetje een goede cilinder ten opzichte met euro en malossie? want ik kan aan 1tje komen die nog moet worden ingereden zonder zuiger voor 40euro
 
He?

Rens 22-5-2002?23:25 Print reply

Posts: 6863
Zeta ruled op sh, op 1 voorwaarde
je moet het uitlaatkanaal uitbaggeren, daar zit namelijk een ring en een versmalling in die ring is voor een uitlaat die in de cilinder valt, en die heb je niet want je hebt natuurlijk een PROMA dus die moet eruit en de versmalling in het uitlaat kanaal ook.
Anders is de cilinder bijna net zo langzaam als een eurocilindro (toch nog iets sneller )
Dan moet je carbonkleppen hebben op een nsr/sh membraan en een 16/18 mm keihin en malossi filter materiaal van een gilera runnah (op maat knutselen)
het best kan je dan ook nog je ontsteking vervroegen door de grondplaat 2mm uit te vijlen en te verdraaien (zie faq) dan gaat het wijzertje van de toerenteller helemaal tot het eind en maakt je brommer een heel vrolijk geluidje, en bereik je een top van zo`n 95 km per uur

[This message is edited by Rens on 22-5-2002 23:32]
 
achter de maan is alles beter
Nick - Administrator 23-5-2002?11:57 Print reply

Posts: 4967
Als dit soort informatie nou meteen in de Parts wordt gezet voorkomen we dat over 2 maanden weer iemand deze vraag stelt.
 
B3AST 23-5-2002?13:18 Print reply
Posts: 2469
Jahh zeta is gewoon de mest geniale cylinder shit voor honda is mijn mening

maarehm, nog ff door te gaan op dat onderwerp van rens: carbonkleppen voor NSR membraam, zijn die in die maat te krijgen?
Want ik kan ze nergens vinden, wat me trouwens wel opviel is dat kleppen van een MT membraam (en honda vision ) even breed zijn enso, dus opzich zou ik ook nog wel die kunnen nemen en een stukkie afhalen. maargoed, als die dingen bestaan lijkt me makkelijker...
ik heb eigenlijk geen sin om zo'n knipvel te kopen want volgens mij wordt dat 1 dikke bagger wat nergens goed aansluit eigenlijk...
 
- insane in the brain -
Martijn 23-5-2002?23:46 Print reply
Posts: 10000
haal je met 70 zeta met uitgeneukte uitlaat enzo maar 95??? of bedoelt rensje 50cc....
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 24-5-2002?13:17 Print reply

Posts: 7007
Nee maar een SH is ook begrensd op de ontsteking dus daar zul je niet veel meer dan 100 uit halen tenzij je de ontsteking vervroegd.
 
nobody fuck with us!!
Rens 24-5-2002?13:22 Print reply

Posts: 6863
Een sh heeft wel een begrensde cdi dus je moet er 1 van een mt inzette.

En 95 is echt niet langzaam hoor ik ben alleen realistisch-> ga jij dat maar eens proberen te halen met je tsx(die 1 versnelling meer heeft)
Dat lukt je dus niet
 
achter de maan is alles beter
Blorn 24-5-2002?14:26 Print reply

Posts: 13825
een sh blokkie valt toch om te bouwen naar lc?? als dat zo is moet je dat doen man!!
 
Rens 24-5-2002?14:31 Print reply

Posts: 6863
ja dat kan dan moet je een carterkapje van een nsr kopen, een nsr cilinder (hebo of euro)en een cr/kx 80 radiateur.

Alleen dan heb je nog steeds een 4 bak.... :a
 
achter de maan is alles beter
Blorn 24-5-2002?14:35 Print reply

Posts: 13825
heb ik ook

maar dan ken je een malossi kopen
 
Rens 24-5-2002?14:37 Print reply

Posts: 6863
Quote:
Originally posted by: Honda NSR freak?

heb ik ook

maar dan ken je een malossi kopen



JA die zijn tenminste van SLIJTIJZER heerlijk materiaal is dat het houd zo fijn veel warmte vast voor extra slechte koeling en dan is het materiaal ook nog zachter als nicasil/chrome waardoor de cilinder lekker snel slijt, dan liever een hebo of een euro
 
achter de maan is alles beter
frankarnhe 24-5-2002?14:40 Print reply
Posts: 1213
standaard zeta70cc lc is alu, erg slijtvast en denk wel sneller als standaard 70malossi/hebo&eurocindro
 
Blorn 24-5-2002?14:45 Print reply

Posts: 13825
heeh, das niet eerlijk he met zn tweeen tegen een :p
 
barry 24-5-2002?14:54 Print reply

Posts: 7387
ik heb een snelle cdi (mps-300 of zo) dus dat komt wel goed
 
He?
Blorn 24-5-2002?14:55 Print reply

Posts: 13825
ohw jah!! gister mn cdi er ff afgetrokken

dit stond er op wat ik kon ontcijferen want het was een beetje vaag:

Shidenger
SF 0450
9.9012
GE 8()

 
Rens 24-5-2002?17:12 Print reply

Posts: 6863
Quote:
Originally posted by: frank.arnhem?->honda

standaard zeta70cc lc is alu, erg slijtvast en denk wel sneller als standaard 70malossi/hebo&eurocindro


Je vergeet er alleen bij te zeggen dat ze niet meer gemaakt worden dus niet meer te krijgen zijn.
 
achter de maan is alles beter

Dit topic is 903 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved