nee je moet je ontsteking niet vervroegen. en er zit nu een sproeier maat 125 in. verder is de originele cdi idd begrenst maar ik heb er nu een cdi van een duitse mt8 in gegezet dus nu maakt ie nog meer toeren. maar aan het vermogen is niks te merken
kom nou zo moeilijk is dat toch niet, dat uitrekenen.
maar dan nog, 't zal toch echt bij deze setup wel kloppen dat ie met 45 km/h al 7000 toeren maakt. En afstelling van carb heeft natuurlijk geen flikker te maken met hoeveel toeren hij bij 45 of 60 of welke snelheid dan ook maakt.
Net wat RTT-tUnInG al zegt, koppeling kan versleten of niet goed afsesteld zijn. Maar dat merk je toch snel genoeg.
haha noob, tuurlijk heeft de afstelling daar wel gegelijk mee te maken. als jij je cab niet goed af gesteld hebt is het idd te begrijpen dat je brom niet goed loopt
haha noob, tuurlijk heeft de afstelling daar wel gegelijk mee te maken. als jij je cab niet goed af gesteld hebt is het idd te begrijpen dat je brom niet goed loopt
ehm.. noob?
hij heeft anders wel gelijk hoor, met dezelfde twv rijd je bij eenzelfde toerental in een bepaalde versnelling, altijd 1 bepaalde snelheid, met wat voor setup/afstelling dan ook.
ik denk dat je je ontsteking iets moet vervroegen, je uitlaat checken of die niet vol zooi zit en je koppelingsplaten vernieuwen, met nieuwe olie. Dan ben je een heel end.