Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Afstellen Suzuki RG

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 872 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39526 - Afstellen Suzuki RG
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1246 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

robust2 18-10-2006 19:07 Print topicpost
Posts: 122

Na deze middag een nieuwe luchtfilter te hebben gestoken en gebroken vlotter te maken, rijdt brommer al wat beter dan voorheen (reed met moeite 50, trok voor geen meter)
Probleem is wel dat ik 'm niet meer in gang gekicked krijg, trekt enkel goed in hoge toeren, snoeihard aanlopen dus.
Setup is gewone ori cilinder, ori 18mm carb met 77.5 sproeier, en originele, half uitgeboorde uitlaat.
Iemand raad hiervoor?
Thx
 

Scozzisa 18-10-2006 19:12 Print reply

Posts: 2077
wat voor nieuw luchtfilter? dezelfde of een powerfilter?

bovendien komt het vaak voor dat als je je carburateur hebt opengemaakt je even de verfijnde afstelling moet maken, dus zie de faq carburatuer afstellen
 
robust2 18-10-2006 19:14 Print reply
Posts: 122
Geen originele, gewoon zo'n normaal kelkje, zwart met chroom enzo
Maar daarvoor zat er niets op... (was niet mijn schuld)
 
2takt Gangster 18-10-2006 21:27 Print reply

Posts: 1147
gwn de carberateur op nieuw afstellen beetje met sproeier kloten. moet wss kleinere sproeier in

((btw wat versta je onder half uitgeboorde uitlaat, zit er een soort vn prop in zoja gwn dr uit meppen (ga je stuk harder en trek je stukken beter) allen dn moet je wss grotere sproeier))

succes dr mee
 
Yordi_vdB 18-10-2006 21:30 Print reply

Posts: 1005
Is die 18mm ook niet een beetje aan de grote kant?
Heb je die carb ook nog schoon gemaakt toen je hem er weer opzette. Kan zijn dat er vuil in zit oid.
 
dag lieve kroepoekjes van me
robust2 18-10-2006 22:08 Print reply
Posts: 122
Die 18mm is origineel, zal dus wel lukken. En er zit een ring in de uitlaat die is van 11 naar 8.5 uitgeboord, en zou liefst gewoon zo laten.
Carburator had ik schoon gemaakt ja, maar heeft wel nog een dagje aan de kant gelegen voor ik er'm weer opstak
 
Tsxdude AKU MicheL 19-10-2006 16:50 Print reply

Posts: 10676
rg 50 of 80?

rg 50 heeft 16mm standaard en rg80 20mmm.

18mm klopt dus niet.


Zoiezo moet je sproeier groter, gooi er eens rond de 85 in, of ietsje eronder.
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
robust2 22-10-2006 11:09 Print reply
Posts: 122
85 Deed het al helemaal niet, verzoop gewoon, kleinere dus
 
-simon- 22-10-2006 11:23 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robust2
Die 18mm is origineel, zal dus wel lukken. En er zit een ring in de uitlaat die is van 11 naar 8.5 uitgeboord, en zou liefst gewoon zo laten.
Carburator had ik schoon gemaakt ja, maar heeft wel nog een dagje aan de kant gelegen voor ik er'm weer opstak


wow hoe wil jij iets uit boren van 11 na 8.5?
denk datje anders om bedoelt ofzo.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
robust2 22-10-2006 12:57 Print reply
Posts: 122
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


wow hoe wil jij iets uit boren van 11 na 8.5?
denk datje anders om bedoelt ofzo.

Sorry, foutje...
 
mr200r 22-10-2006 13:35 Print reply
Posts: 5122
vlotternivo is dat goed?
 
mr200r
spoorlijncrosser 22-10-2006 13:55 Print reply

Posts: 2687
rg50 (suzuki wolf) heeft mn buurjongen ook rijd lekker dat ding en trekt echt machtig op
gaat 105 met ori 50cc cilinder en 18mm cabr
18mm is inderdaad originele caburateur
sproeier weet ie niet heb ik ent gevraagd maar zijn caburateur is nog nooit opengeweest dusja...
 
robust2 22-10-2006 14:30 Print reply
Posts: 122
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r
vlotternivo is dat goed?

En hoe kannek dat zien?
 
mr200r 23-10-2006 0:06 Print reply
Posts: 5122
Dat moet je meten,moet je wel eerst weten hoe hij orgineel moet staan.
 
mr200r

Dit topic is 1246 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved