SETUP:
-originele luchtfilter
- 16 mm cab
- 50 cc snel 6 poorten
- originele uitlaat
Hij loopt heel slecht ik krijg hem wel aan gevonkt.. vonk ziet er goed uit heb ik gekeken. Maar je kan er niet op rijden daar heeft hij niet genoeg vermogen voor. Als ik hem stationair laat lopen dan blijft hij mooi lopen als ik dan even een KLEIN MOMENT vol gas geef dan blijft hij oplopen met toeren ( net of ik volgas in blijf houden..)
dit heb ik al geprobeerd:
- ontsteking nu al op drie plaatsten gezet
1e keer op het rechtse streepje
2e keer helemaal in het midden tussen de streepjes
3e keer zover als kan naar rechts
- afstellen
er zat sproeiertje 86 in. Ik haalde bougie eruit hij was zwart en vettig, sproeiertje 75 was hij droog en klein beetje aan witten kant. Sproeiertje 80 liep hij ook niet goed op maar daarbij heb ik niet naar bougie gekeken.
- stationairschroef heb ik mee gekloot maar dit haalde niets uit
- luchtschroef moet gewoon 1 ronde uitdraaien.. ? (is mij verteld)
-Ik heb deo gespoten op de plaatsen;
+tussen carb en cilinder
+ clinder en kop
+ cilinder en blok
Hier heb ik niets opvallends gemerkt.
Ik heb nu mijn carb toch even recht geveilt omdat ik kon zien dat hij gebogen was. Tussen carb en cilinder heb ik nu alleen vloeibare pakking gedaan. Dit kan naar mijn mening geen valse lucht meer zuigen.
Tussen het blok en cilinder heb ik op randjes nog vloeibare pakking gedaan waar het kon. Hier kan het ook niet aan liggen.
Tussen cilnder en kop lekte het al een keer kon ik goed horen. Ik had er toen vloeibare pakking tussen gedaan en toen hoorde ik niets meer, dus ik neem aan dat het daar ook goed is ook al zitten daar nog steeds mijn twijfels.
Het probleem was. als hij stationair liep en heel even 1 sec gas geef dan blijft het toerental maar oplopen en oplopen. Hij heeft ook heel weinig vermogen ik kan er net niet op rijden.
Kan het ook nog ergens anders aan liggen dan valse lucht. ( ik kijk nog een keer mijn cilinder goed na misschien dat hij ergens kapot is ofzo ) Ben nu al echt een tijd mee bezig en enige suggesties of tips laat horen.
En ik heb nog een vraagje, wat (voor pakkingen) hebben jullie tussen cilinder en kop zitten - op het moment zit er bij nu zo'n plaatje en vloeibare pakking maar als ik m'n kop er af haal zie je dat het nat / vettig is de pakking (het pllaatje) dus hij lekt wat.. hoe kan ik dit oplossen?
|