Quote:Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
bij mij houdtie dus niet op de benzine loopt constant. maar dat zou niet uit moeten maken. ik heb er inmiddels een 88 inzitten. maar die is nog veel te klein. bougie is echt sneeuwwit na stukje volgas zonder choke erop. maar het domme is hij rijd helemaal niet zo slecht. ik merk ook weinig verschil tussen de sproeiers. wat mij nu opeens op het idee brengt dat de vlotter miss niet goed doorloopt. dus dat hij bij volgas zoon klein beetje doorlaat dat het precies doorloopt en dan werkt je vlotter als het ware als sproeier. lijkt me bijna onmogelijk maar goed je moet toch wat bedenken
ik heb sproeier 82 er in, heb hetzelfde probleem als u.
Ik verdenk mijn carb ervan, als ik namelijk loop te spelen met de choke hendel(aan-uit etc) en hem dan gewoon weer uitzet loopt ie telkens weer anders.
er moet iets fout zijn aan de carb ja! maar ik hem net nog schoongemaakt. ik had net wel ff doorzichtige slangen op me kraan gezet maar de benzine loopt gewoon goed. me vacuumkraanwerking is dan wel stuk maar dat hindert niet lijkt me. de benzine komt er rijkelijk uit.
ik heb net een 2 km gereden met sproeier 88 en choke erop. dikke pluim rook eruit.. haal ik de bougie eruit istie alsnog wit!!! alleen de elektrode is wel zwart
er zit een br8es in(nieuw) die moet toch goed zijn?
waarom word mijn isolatorneus niet kompleet zwart?
Ik zou eens proberen om van iemand een carb te lenen, om problemen uit te sluiten. Zo weet je precies waar je het wel en niet moet zoeken. Verder heel vreemd.
vandaag een nog langer stuk gereden,(sproeier 88) er is gewoon flink wat rookontwikkeling dus zou denken dat hij te rijk staat maar nee toch de bougie nog wit uigeslagen. en hij houdt soms in bij volgas dus miss ligt het toch aan de kapotte vacuumkraan die constant doorloopt. anders weet ik het ook niet meer
vandaag sproeier 78 erin gedaan. daarmee rijdtie veel beter als de 88 alleen de bougie is uiteraard weer spierwit. wit betekent oververhitting. dus nu haal ik de thermostaat eruit. misschien is die stuk en is er niet genoeg koeling, radiateur word wel warm. maar moet nu werken dus morgen proberen
koppakking goed, verbrand geen koelvloeistof.
keerring is niet nat(vliegwielkant) en hij rijd goed alleen zaktie niet snel terug in toeren maar de gasreactie is goed en stationair looptie ook goed