Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - welk blok / moto import

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 857 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #39502 - welk blok / moto import
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2238 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

chrisda 17-10-2006 13:38 Print topicpost
Posts: 387
beetje noob vraag maar wat zit er eigenlijk niet bij een kaal blok, of wat zit er wel bij een compleet blok

2) past een mbx80/nsr80 blok op een nsr50 brommer?

denk ik wel vaak gesteld maar wat zijn de ervaring met moto import, levertijd, vooral belangrijk kwaliteit van ut materiaal? enz

 

Moped Macho 17-10-2006 13:40 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chrisda
beetje noob vraag maar wat zit er eigenlijk niet bij een kaal blok, of wat zit er wel bij een compleet blok

2) past een mbx80/nsr80 blok op een nsr50 brommer?

denk ik wel vaak gesteld maar wat zijn de ervaring met moto import, levertijd, vooral belangrijk kwaliteit van ut materiaal? enz


1) Kaal blok is meestal excl. carb, ontsteking, cilinder.

2) Past er gewoon onder.
 
Boerenkool om half 10.
mail2kid 17-10-2006 13:41 Print reply

Posts: 1905
kaal blok= het onderblok

compleet blok=cil zuiger kop mischien carb en uitlaat

Denk het wel

rest geen idee
 
Golf II styling
Timon88 17-10-2006 13:43 Print reply

Posts: 1477
Kaal blok = ZONDER cilinder/kop, zuiger, carb en ontsteking. Dus echt alleen maar de carters.
compleet blok = blok helemaal rijklaar
 
Holland-Meeting
mblover 17-10-2006 14:04 Print reply

Posts: 5391
Moto-import kan je het beste even heen rijden schijnt t.
 
Moped Macho 17-10-2006 14:06 Print reply

Posts: 2037
Jup, als je het laat opsturen en je betaalt voor een gereviseerd blokje, krijg er eentje met lagerspeling enzo.
 
Boerenkool om half 10.
S1lv3r 17-10-2006 14:07 Print reply

Posts: 5213
motoimport moet je gewoon even langs gaan, want als je et laat opsturen krijg je geheid eerst het verkeerde opgestuurd.
 
chrisda 17-10-2006 14:18 Print reply
Posts: 387
thnx voor de reply's

dat mbx80/nsr80 blok past dus gewoon onder mijn nsr50brommer.
zonder bij te beunen.


nog laatste vraagje,
als ik dan zo'n mb80/nsr80 blok compleet bij hem ga halen, kan ik dan ook zelf kiezen welke cilinder ik erop wil, hoeveelcc bedoelik
is dat ook nog een verschil in de prijsklasse?
 
Moped Macho 17-10-2006 14:23 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chrisda
thnx voor de reply's

dat mbx80/nsr80 blok past dus gewoon onder mijn nsr50brommer.
zonder bij te beunen.


nog laatste vraagje,
als ik dan zo'n mb80/nsr80 blok compleet bij hem ga halen, kan ik dan ook zelf kiezen welke cilinder ik erop wil, hoeveelcc bedoelik
is dat ook nog een verschil in de prijsklasse?

Misschien dat als je daar bent, dat je een mooi dealtje kunt sluiten.
 
Boerenkool om half 10.
Scozzisa 17-10-2006 14:24 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
motoimport moet je gewoon even langs gaan, want als je et laat opsturen krijg je geheid eerst het verkeerde opgestuurd.




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chrisda

nog laatste vraagje,
als ik dan zo'n mb80/nsr80 blok compleet bij hem ga halen, kan ik dan ook zelf kiezen welke cilinder ik erop wil, hoeveelcc bedoelik
is dat ook nog een verschil in de prijsklasse?


ja zullen ze je zelf vragen maar ga er maar vanuit dat je het er zelf bij moet vermelden anders krijg je door hun een compleet blok zonder cil oftewel incompleet
 
mr200r 17-10-2006 14:43 Print reply
Posts: 5122
Zelf heen gaan en je blok daar samenstellen,geen probleem.
wel er heen gaan.
 
mr200r
chrisda 17-10-2006 15:03 Print reply
Posts: 387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r
Zelf heen gaan en je blok daar samenstellen,geen probleem.
wel er heen gaan.


k denk erdan aan om een mbx80/nsr80 blok te nemen met 18 mm carb, en 70cc, kan ik daar gweoon mijn techno uitlaat op houden? of heb je 50snel techno's en 70cc techno's? heb nu namelijk 50snel fastarrow
 
Pistash 17-10-2006 15:06 Print reply

Posts: 715
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chrisda
[...]


k denk erdan aan om een mbx80/nsr80 blok te nemen met 18 mm carb, en 70cc, kan ik daar gweoon mijn techno uitlaat op houden? of heb je 50snel techno's en 70cc techno's? heb nu namelijk 50snel fastarrow


70cc op een mbx80/nsr80 blok gaat niet lukke he
 
chrisda 17-10-2006 15:13 Print reply
Posts: 387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pistash
[...]


70cc op een mbx80/nsr80 blok gaat niet lukke he


volgens mij heb ik nu iets erg noob gezegd
wat kan er dan wel allemaal op?
 
BIET 17-10-2006 15:13 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chrisda
[...]


k denk erdan aan om een mbx80/nsr80 blok te nemen met 18 mm carb, en 70cc, kan ik daar gweoon mijn techno uitlaat op houden? of heb je 50snel techno's en 70cc techno's? heb nu namelijk 50snel fastarrow

op een mbx 80 blok kan je al1 ori 80cc, of een 110 malossi (eig 93cc) of een 110 eurocilinder...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
ArieNSR 17-10-2006 18:08 Print reply

Posts: 750
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

op een mbx 80 blok kan je al1 ori 80cc, of een 110 malossi (eig 93cc) of een 110 eurocilinder...

uitlaat past niet precies, de tapeinden zitten bij 80 blok verder uit elkaar, en de poort is groter. dus je kan beter een 80 cc pijp kopen, of je eigen verbouwen
 
de politie is je beste vriend | Front tegen skoeters |

Dit topic is 2238 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved