Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - koppelingshuis tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 978 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39493 - koppelingshuis tsx
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2335 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Banaan 17-10-2006 10:12 Print reply

Posts: 5725
dit is um:

http://img223.images...3253/pa170066ub4.jpg

zeker gewoon versleten??
heeft iemand er soms nog eentje voor me te koop???of weet iemand waar ik die dingen kan krijgen??
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 17-10-2006 11:21 Print reply

Posts: 10835
je kan hem ook vlak frezen onder de freesbank of vijlen als je lang bezig wil zijn. Dan kan je wel weer een tijdje rijden al zal het wel gaan rammelen.

Anders ff 2e hands ergens zoeken en hopen dat je een goede tegenkomt
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Banaan 17-10-2006 15:46 Print reply

Posts: 5725
als ik mn voorwiel goed aandraai, dan draaitie niet meer rond
wat doe ik verkeerd??

 
BSTS 17-10-2006 15:52 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
als ik mn voorwiel goed aandraai, dan draaitie niet meer rond
wat doe ik verkeerd??




busje tussen de lagers te kort.
of te dikke afstand bussen!
je hebt dus denk ik je lagers aan stront geperst

Dit bericht is gewijzigd door hondamt7 op 17-10-2006 om 15:52 uur.
 
sprintjah
Banaan 17-10-2006 15:53 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]



busje tussen de lagers te kort.
of te dikke afstand bussen!
je hebt dus denk ik je lagers aan stront geperst

Dit bericht is gewijzigd door hondamt7 op 17-10-2006 om 15:52 uur.


voordat ik hem losgemaakt had, draaide die gwn rond
en als ik het wiel dr uit heb, en die as dr in steek dan draaitie gwn rond, kvoel niet dat ik rotte lagers heb..

Dit bericht is gewijzigd door puch70cc15mm op 17-10-2006 om 16:02 uur.
 
Almer 17-10-2006 16:03 Print reply

Posts: 3325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
[...]


voordat ik hem losgemaakt had, draaide die gwn rond


afstandbus weer tussen de lagers gedaan? Zater er extra ringen onder die nu in je naaf zijn gevallen? Bussen aan de buitenkan der weer goed omgezet? Remhevel nog los? Remkabel geen knikken? Loopt de remkabel licht? Heb je wat vervangen of veranderd?

 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Banaan 17-10-2006 16:37 Print reply

Posts: 5725
kheb ff een ringetje aan de binnenkant dr tussen gedaan, en nu draaitie weer gwn goed rond


 
Banaan 17-10-2006 18:46 Print reply

Posts: 5725
is dit een beter koppelingshuis???
http://img177.images.../3815/img2737dy4.jpg

en wat is die ongeveer waard???
 
Banaan 17-10-2006 19:53 Print reply

Posts: 5725
niemand die weet of dit een goede is en hoeveel die ongeveer waard is
 
Moped Macho 17-10-2006 21:05 Print reply

Posts: 2037
Ik had voor 10 euro gewoon een helemaal perfect koppelingshuis 2e hands.
Meer zal het ook niet waard zijn
Die op dat plaatje is beter.
 
Boerenkool om half 10.
Banaan 17-10-2006 21:17 Print reply

Posts: 5725
beter, of gwn goed?
 
Moped Macho 17-10-2006 21:37 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
beter, of gwn goed?

Beter. Als ie helemaal perfect zou zijn, dan zou je geen slijtage sporen zien.
Maar hier is gewoon goed mee te rijden, dus halen maar
 
Boerenkool om half 10.
Blijhoofd 17-10-2006 21:49 Print reply

Posts: 7378
Beter idd
bij een echte goede zie je die slijtvorming nog niet en als dat eenmaal begint dan gaat het steeds sneller door dat die platen er steeds meer bewegings vrijheid in krijgen
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235

Dit topic is 2335 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved