mail2kid |
16-10-2006 11:29 |
Posts: 1905 |
1: dat veertje moet aan 29 vast en aan een uitstekend ding in je blok(het is vrij klote om het goed erop te zetten); NR 29 houdt NR 18 op plaats.
2: dat is zodat je in neutraal een lampje ziet gloeien
3: het moet precies in het midden zijn anders werkt het niet
voor meer vragen inbox me maar
|
|
Golf II styling |
|
Suzuki-tsx- |
16-10-2006 11:44 |
Posts: 75 |
dat veertje voor die neutraal schakelaar - dat linkse cirkeltje van je - is geen probleem die kun je net zo goed er nog in doen als je blok er al helemaal op zit. ( en kapje van ontsteking eraf - en daarna dat kleine kapje wat is aangeduid als getaal 22 ) het nut van dit veertje is puur alleen om te kunnen zien op je cockpit of hij in z'n vrij staat.
Het andere dat is wat moeilijker uit te leggen - maar dat veertje is heel kut te plaatsen ( als ik het over het goede veertje heb) want dat is dat veertje wat aan beide helften van de blokken zit?
veel succes
|
|
|
|
dthedjuh |
16-10-2006 12:10 |
Posts: 693 |
ja zoiets moet het zijn,
zat namelijk al los toen ik heb blok open had.
ja aan andere kant zit een puntje.
Maar waar is dt veertje dna voor? want 29 kan bij mij vrij over dat asje draaien. niet echt iets waar je spanning op kan zetten ofzo.
Dit bericht is gewijzigd door dthedjuh op 16-10-2006 om 12:15 uur.
|
|
Suzuki TSX!!! |
|
Blijhoofd |
16-10-2006 12:30 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dthedjuh
ja zoiets moet het zijn,
zat namelijk al los toen ik heb blok open had.
ja aan andere kant zit een puntje.
Maar waar is dt veertje dna voor? want 29 kan bij mij vrij over dat asje draaien. niet echt iets waar je spanning op kan zetten ofzo.
Dit bericht is gewijzigd door dthedjuh op 16-10-2006 om 12:15 uur.
dat veertje scheit vaak los zo dra je het blok open haalt hij zit aan de eenekant aan 29 en aan de andere kant aan 31 wat een pennetje is die in het carter zit gedraait met een punt tanketje doe je hem erzo aan
dat pennetje bij de neutraal schakelaar schakelt de min kan van het neutraal lampje dus er hoef ook geen stroom op te staan
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
dthedjuh |
16-10-2006 13:01 |
Posts: 693 |
oke dat veertje snap ik nu hoe het werkt
i kheb net de carters tegen elkaar gehad, hij schakelt (en klikt). maar volgensmij loopt het niet soepel genoeg? wat kan ik fout doen bij het ineen zetten van de schakelassen/wals
|
|
Suzuki TSX!!! |
|
koekie - Administrator |
16-10-2006 13:05 |
Posts: 12588 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dthedjuh
oke dat veertje snap ik nu hoe het werkt
i kheb net de carters tegen elkaar gehad, hij schakelt (en klikt). maar volgensmij loopt het niet soepel genoeg? wat kan ik fout doen bij het ineen zetten van de schakelassen/wals
als alle versnellingen goed werken kun je nx fout doen
|
|
Haaks de hoek om! |
|
Moped Macho |
16-10-2006 13:17 |
Posts: 2037 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dthedjuh
oke dat veertje snap ik nu hoe het werkt
i kheb net de carters tegen elkaar gehad, hij schakelt (en klikt). maar volgensmij loopt het niet soepel genoeg? wat kan ik fout doen bij het ineen zetten van de schakelassen/wals
Als je een versnelling omhoog/omlaag schakelt, moet je ff de tandwielen laten draaien. Dan klikt ie er echt in. Dit bij elke versnelling doen om te testen.
|
|
Boerenkool om half 10. |
|
dthedjuh |
16-10-2006 13:46 |
Posts: 693 |
ik heb het blok nu in elkaar, volgensmij zitten de versnellingen ook goed. even koppeling erop zetten dan kan ik wat makkelijker proberen.
ps. wat een K*T werkje dat veertje
Dit bericht is gewijzigd door dthedjuh op 16-10-2006 om 13:46 uur.
|
|
Suzuki TSX!!! |
|
Moped Macho |
16-10-2006 13:46 |
Posts: 2037 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dthedjuh
ik heb het blok nu in elkaar, volgensmij zitten de versnellingen ook goed. even koppeling erop zetten dan kan ik wat makkelijker proberen.
ps. wat een K*T werkje dat veertje
Dit bericht is gewijzigd door dthedjuh op 16-10-2006 om 13:46 uur.
Draai anders ff aan je uitgaande as, hoef je je koppeling niet te monteren
|
|
Boerenkool om half 10. |
|
dthedjuh |
16-10-2006 14:24 |
Posts: 693 |
wou even kijken als ook echt alles werkt
maar iig, alles draaiDE en schakelDE perfect. toen heb ik de blokbouten aangedraaid en nu zit de schakelpook muurvast :S
SHit dalijk heb ik het alsnog fout gedaan
|
|
Suzuki TSX!!! |
|
Moped Macho |
16-10-2006 14:30 |
|
dthedjuh |
16-10-2006 14:38 |
Posts: 693 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
[...]
Moet je ff de befaamde ringetjes nakijken denk ik
welke befaamde ringetjes ?
Alles draait, van krukas tot secundaire as, alles kan los van elkaar draaien maar schakelpoot zit muurvast, schakelvork lijkt er wel goed op te zitten.
|
|
Suzuki TSX!!! |
|
Moped Macho |
16-10-2006 14:41 |
Posts: 2037 |
De ringetjes die op je primaire en secundaire as zitten Bij mij zat ie vast, omdat ik een ringetje in het carter, ipv buiten het carter had zitten. Stond nogal vaag op de exploded view. Die zat bij de koppeling, dus miss moet je het daar ff zoeken
|
|
Boerenkool om half 10. |
|
dthedjuh |
16-10-2006 14:43 |
Posts: 693 |
dat zou dus ff heeel erg K*T zijn
Maar waarom zou dan alles wel nog gewoon draaien maar niet schakelen?
|
|
Suzuki TSX!!! |
|
Moped Macho |
16-10-2006 14:45 |
Posts: 2037 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dthedjuh
dat zou dus ff heeel erg K*T zijn
Maar waarom zou dan alles wel nog gewoon draaien maar niet schakelen?
Fok, verkeerd gelezen Bekijk ff of je je schakelwals + vorken wel in het goede 'gleufje' hebt gedaan. Dit komt nogal nauw namelijk
|
|
Boerenkool om half 10. |
|