nsrracer |
16-10-2006 13:39 |
Posts: 8625 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
25 kw kan bij mij op het werk gratis.
maar ik wil er geen gezeur bij hebben van de politie oid.
zijn er geen betrouwbare 2 takt motors ?
cr 125 of 250 is toch best goeie motorfiets?
is een goede motor om op te crossen, niet voor op de weg, daar zijn ze gewoon niet voor gemaakt.
2 takt vergt gewoon meer onderhoud dan 4 takt, denk aan zuiger vervangen endergelijke
|
|
|
|
Suzuki tsx |
16-10-2006 13:43 |
Posts: 617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
de meeste 4 takt modellen vind ik vrij tam.
en vind ik er ook niet mooi uit zien.
het is geen toermotor,
ik wil best een pittige 2 takt, het is voor in de buurt, dus niet voor lange afstanden.
waarom is een cr250 geen optie?
slijtage heb je altijd als je snel wilt.
ik zou graag iets sportiefs willen zon nc of xt xr oid vind ik niet mooi.
veel te lomp en te sloom.
ik wil hem waarschijnlijk ook uitbouwen tot super motard.
Dit bericht is gewijzigd door hondamt7 op 16-10-2006 om 13:29 uur.
Als je het 100% legaal wilt doen moet je een 125cc 2takt kopen als je persee een crosser wilt
als je alleen minder dan 25 kw op je papiertje wilt hebben kan je zeker een cr250 kopen want die staan allemaal voor weinig op het kenteken mits je een enduro koopt
Dit bericht is gewijzigd door Suzuki tsx op 16-10-2006 om 13:44 uur.
|
|
|
|
BSTS |
16-10-2006 13:45 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Suzuki tsx
[...]
Als je het 100% legaal wilt doen moet je een 125cc 2takt kopen als je persee een crosser wilt
als je alleen minder dan 25 kw op je papiertje wilt hebben kan je zeker een cr250 kopen want die staan allemaal voor weinig op het kenteken mits je een enduro koopt
Dit bericht is gewijzigd door Suzuki tsx op 16-10-2006 om 13:44 uur.
je kunt toch ook gewoon een 250 cc 2 takt nemen met zwaardere vertanding.
dan kun je lekker rijden, weinig slijtage.
maar ook pittig rijden als je hem los trekt.
|
|
sprintjah |
|
Suzuki tsx |
16-10-2006 13:48 |
Posts: 617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]
je kunt toch ook gewoon een 250 cc 2 takt nemen met zwaardere vertanding.
dan kun je lekker rijden, weinig slijtage.
maar ook pittig rijden als je hem los trekt.
ja maar je gaat wel altijd over de 25kw heen als hij origineel is
|
|
|
|
BSTS |
16-10-2006 13:50 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Suzuki tsx
[...]
ja maar je gaat wel altijd over de 25kw heen als hij origineel is
als die op papier 25 kw is.
en is ingevoerd met minder als 25 kw.
dan is er volgens mij niet egt een probleem/
ze schoppen een motor de rollerbank niet op dacht ik
|
|
sprintjah |
|
nsrracer |
16-10-2006 13:53 |
Posts: 8625 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]
als die op papier 25 kw is.
en is ingevoerd met minder als 25 kw.
dan is er volgens mij niet egt een probleem/
ze schoppen een motor de rollerbank niet op dacht ik
nja er is niks an de hand, als je maar geen ongeluk krijgt, als de bestuurder nog 25kw moet rijden dan gaat ie, bijna altijd op de testbank.
|
|
|
|
BSTS |
16-10-2006 13:57 |
Posts: 4241 |
cr 250 kenteken klaar ( verlichting etc )
zwaardere vertanding,
setje 17 inch spaakvelgen,
is dit niet wat,. ik rijd alleen in de buurt,
gewoon af en toe effe open trekken
dat wil toch best met een 2 takt 250cc
een cagiva mito leek me als racer ook wel leuk om te beginnen.
maar is dat wel 25 kw
Dit bericht is gewijzigd door hondamt7 op 16-10-2006 om 14:16 uur.
|
|
sprintjah |
|
Neluhz |
16-10-2006 15:07 |
Posts: 4032 |
je kunt niet zomaar een cr 250 op kenteken zetten hea, die hebben geen wegtoelating.
zijn wel omgekeurde cr250's, maar niet zoveel, je kunt soms wel een los kenteken/framenummer kopen.
|
|
|
|
BSTS |
16-10-2006 15:20 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
je kunt niet zomaar een cr 250 op kenteken zetten hea, die hebben geen wegtoelating.
zijn wel omgekeurde cr250's, maar niet zoveel, je kunt soms wel een los kenteken/framenummer kopen.
idd,
ik zat nog ff te kijken naar cagiva mito.
leek me opzich ook wel leuk spul.
en is niet eens zo duur.
|
|
sprintjah |
|
Erik 39 |
16-10-2006 15:38 |
Posts: 15088 |
CR250 is een mooie motor.. Ik zou gewoon zo'n 1 doen, en beetje knijpen tot 25kw.. Je moet alleen wel beetje toeren rijden enzo.. maar ik vind 2-takt veel mooier..
Er zijn btw zat CR250 enduro (kenteken..) te koop..
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
BSTS |
16-10-2006 15:42 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
CR250 is een mooie motor.. Ik zou gewoon zo'n 1 doen, en beetje knijpen tot 25kw.. Je moet alleen wel beetje toeren rijden enzo.. maar ik vind 2-takt veel mooier..
Er zijn btw zat CR250 enduro (kenteken..) te koop..
idd
|
|
sprintjah |
|
Junkie XR |
16-10-2006 15:52 |
Posts: 5753 |
|
|
|
|
Ice Ap rs50 |
16-10-2006 17:05 |
Posts: 7149 |
.....
een cagiva mito leek me als racer ook wel leuk om te beginnen.
maar is dat wel 25 kw
Dit bericht is gewijzigd door hondamt7 op 16-10-2006 om 14:16 uur.
een mito is zeker een 25kw motor maar waarschijnlijk overschrijd hij de 0.16kw/kg grens, even zoeken naar één die ingeschreven staat op 11kw ik ken zo iemand, die heeft er niet eens een motor rijbewijs voor nodig.
|
|
GTI - GTD - BMW |
|