Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - VHS tuning

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 660 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39476 - VHS tuning
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8440 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

HersenSpinsel 15-10-2006 23:28 Print reply

Posts: 2984
wat is nou eigenlijk je vraag? of het slecht is voor de cilinder? hoe meer toeren , hoe meer slijtage.. maar tot zo'n 13k BELAST slijt hij echt niet zo extreem
 
HPT www.derbi-club.com!
jeroen55 15-10-2006 23:50 Print reply

Posts: 326
de powerband begint ongeveer bij 8000 en eindigt bij 14 a 15
 
mtx r2
jeroen55 15-10-2006 23:51 Print reply

Posts: 326
hij begint wel eerder best te trekken maar bij 8 K gaat het hard nar 14 a 15 K
 
mtx r2
HersenSpinsel 16-10-2006 0:05 Print reply

Posts: 2984
nja mooi tog, je teller wijkt denkz ook wel iets af ..het zou wel wat harder slijten maarja als je er voor kiest om hard te gaan weet je dit van te voren
 
HPT www.derbi-club.com!
fs180 16-10-2006 0:12 Print reply

Posts: 1346
maar je hebt dus je cillinder laten bijwerken zonder te zeggen hoe en wat?
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
-jaZper- 16-10-2006 0:36 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen55
de powerband begint ongeveer bij 8000 en eindigt bij 14 a 15


mijn powerband begind ook bij 8000 en jij maakt 3000 toeren meer??
 
groene motoren gaan harder
User 927 16-10-2006 0:42 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-
[...]


mijn powerband begind ook bij 8000 en jij maakt 3000 toeren meer??



Ik heb het idee dat ie niet veel verstand heeft van brommers

Maar goed. Als je powerband van 8 tot 14k loopt zou ik niet zeiken. Dan heb je een hele brede, goed rijdbare powerband. En dat hij onderin dan niet trekt, ja das jammer, maar dan maar wat meer gas bij het wegrijden. Verder kom je toch niet onderin de toeren.

Als hij goed door trekt in alle versnellingen is er niets aan de hand. Gewoon 1:40 smeren, goed warm rijden en dat ding naait echt niet zomaar vast.
 
-jaZper- 16-10-2006 0:58 Print reply

Posts: 3841
nee idd, goed inrijden 500 km en niet al te vaak op top rijden, en dan wil ik hem wel hebben...
 
groene motoren gaan harder
Bullet 16-10-2006 1:36 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen55
de powerband begint ongeveer bij 8000 en eindigt bij 14 a 15


wacht ff, zit je 15/16k belast of onbelast te draaien?
 
**My BungHole Will Speak Now**
Name of Steel 16-10-2006 9:28 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


wacht ff, zit je 15/16k belast of onbelast te draaien?


is al 20x gevraagd, maar geen antwoord.........
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
-simon- 16-10-2006 9:32 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
[...]


is al 20x gevraagd, maar geen antwoord.........


hij zij net een keer in zijn vrij dus onbelast.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
MX Racing 16-10-2006 17:23 Print reply

Posts: 812
en zit hij ook snel in zn toeren??
of duurt het heel lang voorda die in zn powerband zit?
das kut rije
 
BSTS 16-10-2006 17:32 Print reply

Posts: 4241
hij moet niet klagen.
cilinder is piekerig.
maar wel goede powerband.
lijkt me niet verkeerd als je hard wilt scheuren, als ik dit zo lees allemaal
 
sprintjah
crossgek - Forum en Sales Moderator 16-10-2006 18:02 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
hij moet niet klagen.
cilinder is piekerig.
maar wel goede powerband.
lijkt me niet verkeerd als je hard wilt scheuren, als ik dit zo lees allemaal


een powerband van 6a7k piekerig ?

mischien een beetje hoogtoerig maar das toch geen probleem ?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
John Huijben 16-10-2006 18:06 Print reply

Posts: 2433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen55
gwoon van mtx r2

maar de toeretellerkabel komt van un andere brommer af. (kweet nie welke)


mtx r2 toereteller gaat maar tot de 9000
knap als ji jdaarop 16k kan aflezen.

zowiezo is eht verder ook al gewoon complete onzin.
16k met n homoetje en ori ontsteking... dikke sjaak.

je mag met 13k al blij zijn.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last

Dit topic is 8440 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved