HersenSpinsel |
15-10-2006 23:28 |
Posts: 2984 |
wat is nou eigenlijk je vraag? of het slecht is voor de cilinder? hoe meer toeren , hoe meer slijtage.. maar tot zo'n 13k BELAST slijt hij echt niet zo extreem
|
|
HPT www.derbi-club.com! |
|
jeroen55 |
15-10-2006 23:50 |
Posts: 326 |
de powerband begint ongeveer bij 8000 en eindigt bij 14 a 15
|
|
mtx r2 |
|
jeroen55 |
15-10-2006 23:51 |
Posts: 326 |
hij begint wel eerder best te trekken maar bij 8 K gaat het hard nar 14 a 15 K
|
|
mtx r2 |
|
HersenSpinsel |
16-10-2006 0:05 |
Posts: 2984 |
nja mooi tog, je teller wijkt denkz ook wel iets af ..het zou wel wat harder slijten maarja als je er voor kiest om hard te gaan weet je dit van te voren
|
|
HPT www.derbi-club.com! |
|
fs180 |
16-10-2006 0:12 |
Posts: 1346 |
maar je hebt dus je cillinder laten bijwerken zonder te zeggen hoe en wat?
|
|
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP |
|
-jaZper- |
16-10-2006 0:36 |
Posts: 3841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jeroen55
de powerband begint ongeveer bij 8000 en eindigt bij 14 a 15
mijn powerband begind ook bij 8000 en jij maakt 3000 toeren meer??
|
|
groene motoren gaan harder |
|
User 927 |
16-10-2006 0:42 |
Posts: 6405 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-
[...]
mijn powerband begind ook bij 8000 en jij maakt 3000 toeren meer??
Ik heb het idee dat ie niet veel verstand heeft van brommers
Maar goed. Als je powerband van 8 tot 14k loopt zou ik niet zeiken. Dan heb je een hele brede, goed rijdbare powerband. En dat hij onderin dan niet trekt, ja das jammer, maar dan maar wat meer gas bij het wegrijden. Verder kom je toch niet onderin de toeren.
Als hij goed door trekt in alle versnellingen is er niets aan de hand. Gewoon 1:40 smeren, goed warm rijden en dat ding naait echt niet zomaar vast.
|
|
|
|
-jaZper- |
16-10-2006 0:58 |
Posts: 3841 |
nee idd, goed inrijden 500 km en niet al te vaak op top rijden, en dan wil ik hem wel hebben...
|
|
groene motoren gaan harder |
|
Bullet |
16-10-2006 1:36 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jeroen55
de powerband begint ongeveer bij 8000 en eindigt bij 14 a 15
wacht ff, zit je 15/16k belast of onbelast te draaien?
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Name of Steel |
16-10-2006 9:28 |
Posts: 3532 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]
wacht ff, zit je 15/16k belast of onbelast te draaien?
is al 20x gevraagd, maar geen antwoord.........
|
|
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>-------------- |
|
-simon- |
16-10-2006 9:32 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
[...]
is al 20x gevraagd, maar geen antwoord.........
hij zij net een keer in zijn vrij dus onbelast.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
MX Racing |
16-10-2006 17:23 |
Posts: 812 |
en zit hij ook snel in zn toeren??
of duurt het heel lang voorda die in zn powerband zit?
das kut rije
|
|
|
|
BSTS |
16-10-2006 17:32 |
Posts: 4241 |
hij moet niet klagen.
cilinder is piekerig.
maar wel goede powerband.
lijkt me niet verkeerd als je hard wilt scheuren, als ik dit zo lees allemaal
|
|
sprintjah |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
16-10-2006 18:02 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
hij moet niet klagen.
cilinder is piekerig.
maar wel goede powerband.
lijkt me niet verkeerd als je hard wilt scheuren, als ik dit zo lees allemaal
een powerband van 6a7k piekerig ?
mischien een beetje hoogtoerig maar das toch geen probleem ?
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
John Huijben |
16-10-2006 18:06 |
Posts: 2433 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jeroen55
gwoon van mtx r2
maar de toeretellerkabel komt van un andere brommer af. (kweet nie welke)
mtx r2 toereteller gaat maar tot de 9000
knap als ji jdaarop 16k kan aflezen.
zowiezo is eht verder ook al gewoon complete onzin.
16k met n homoetje en ori ontsteking... dikke sjaak.
je mag met 13k al blij zijn.
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|