Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - " kleine vragen " topic - deel 18

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 837 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #39471 - " kleine vragen " topic - deel 18
Pagina 5 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 69942 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

geert-nsr 15-10-2006 23:40 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: woodmen
[...]



Oke bedankt,

Ge2 wist ik al, heb hem zelf alleen dan opgeboord tot 44,5mm, ding gaat gruwelijk hard .Had hem er perongelijk ook bij gezet.

Maar Gt4 vind je niet wat is dit dan voor een cilinder. Dat i niet vindbaar is???

snelste honda cilinder die eris gloof ik nog sneller dan ge2..
 
geert-nsr 15-10-2006 23:40 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: woodmen
[...]



Dat dat nier lukt snap ik, het was bedoelt om aan te geven dat de lampen dus niet via je accu gaan

ow zo.. nja ik laat mn accu ff op en dan kijk ik wel of ie het doet
 
geert-nsr 16-10-2006 9:43 Print reply

Posts: 6438
Een vraagje over mn gasnaald van mn nieuwe 16 mm carb.
deze gasnaald is dikker dan die van mn 18 mm en ziet er anders uit.
zijn de gasnaalden van 18 en 16 mm hetzelfde of anders? kan ik die van mn 18 mm er ook in zetten?
Vanacht heeft mn brommer ook flink gelekt uit zn overloop. en dit kwam niet door dat het vlotter verot is ofso kan dit ook door een verkeerde gasnaald komen?
 
christianos 16-10-2006 9:44 Print reply

Posts: 20445
komt gewoon door de vlotter, zover ik weet is de gasnaald in principe uitwisselbaar,.. maar als ie goed loopt zou ik het niet doen..
 
geert-nsr 16-10-2006 9:52 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
komt gewoon door de vlotter, zover ik weet is de gasnaald in principe uitwisselbaar,.. maar als ie goed loopt zou ik het niet doen..

hij loopt idd goed mar ik vond het vreemd waarom hij uit de overloop lekte want vlotter gaat gwoon perfect op en neer.. als nieuw..

maar het probleem van hetlekken kan dus noooit aan die gasnaald liggen?
 
koekie - Administrator 16-10-2006 9:58 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

hij loopt idd goed mar ik vond het vreemd waarom hij uit de overloop lekte want vlotter gaat gwoon perfect op en neer.. als nieuw..

maar het probleem van hetlekken kan dus noooit aan die gasnaald liggen?



Nee !

stel je vlotter ff af.. als je goed kijkt, snap je hoe dat systeem werkt, en moet je hem ff ietsje buigen ( dat lippie ) dan sluit ie eerder
 
Haaks de hoek om!
geert-nsr 16-10-2006 10:01 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]



Nee !

stel je vlotter ff af.. als je goed kijkt, snap je hoe dat systeem werkt, en moet je hem ff ietsje buigen ( dat lippie ) dan sluit ie eerder

en hoe weet ik dan hoe hij goed staat?

 
geert-nsr 16-10-2006 10:12 Print reply

Posts: 6438
Hoe stel ik mn vlotter goed af? (keihin carburateur)

Edit:
Ik heb nu sproeier 100 in mn 16 mm en is nog te klein.. met shoke doet ie het beter.. en met luchtfilterbegrenzer erop doet ie het ook beter dus lijkt me dat de sproeier te klein is..
maar in me 18 mm had ik 105 daar liep ie goed op dus dit vind ik nogal vreemd dat in me 16 mm de zelfde sproeier of mischien zelfs nog een grotere in moet!!

Dit bericht is gewijzigd door geert-nsr op 16-10-2006 om 10:56 uur.
 
LEGOMAN 16-10-2006 14:31 Print reply

Posts: 1428
mijn mt vonkt nogal zwak, ik heb nieuwe kabelboom enzo erop gezet en goed aangesloten volgens bedradings schema maar hij vonkt een beetje zwak vind in en beetje blauw, waar kan dit aan liggen?

enne.. hoe herken je een ge2 cilinder? staat er op?

Dit bericht is gewijzigd door r0b_MT op 16-10-2006 om 14:31 uur.
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
Moped Macho 16-10-2006 14:32 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: r0b_MT
mijn mt vonkt nogal zwak, ik heb nieuwe kabelboom enzo erop gezet en goed aangesloten volgens bedradings schema maar hij vonkt een beetje zwak vind in en beetje blauw, waar kan dit aan liggen?

enne.. hoe herken je een ge2 cilinder? staat er op?

Dit bericht is gewijzigd door r0b_MT op 16-10-2006 om 14:31 uur.

Probeer eens een andere bougie.
 
Boerenkool om half 10.
Royal Club 16-10-2006 14:35 Print reply

Posts: 60390
welke carb merk had ookal weer afweikende sproeier maten ?? (van die grote maten dus)
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
LEGOMAN 16-10-2006 14:35 Print reply

Posts: 1428
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
[...]

Probeer eens een andere bougie.


als 3 gehad...
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
LEGOMAN 16-10-2006 14:40 Print reply

Posts: 1428
hoe herken je een ge2 cilinder? staat er ge2 op de voet dan?
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
driver004 16-10-2006 14:46 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: r0b_MT
hoe herken je een ge2 cilinder? staat er ge2 op de voet dan?


en aan de aan de grote uitlaat poort
als ge2 op je cil staat en je duim kan niet in de uitlaatporrt dan heb je een duitse slome
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Eat My Dust 16-10-2006 14:47 Print reply

Posts: 2562
ik heb met de elektiche boormachine en een soort kopje met flappen met daarop schuurpapier
en als je daarmee over de ondergrond gaat gaat het glimmen heb ik me velg mee gedaan
moest daar geen pasta of wat dan ook bij?
en wie heeft er wat tips!!
en er komen alleemaal krasjes in !!!
ik wil hem laten glimmen maar lukt niet echt

 
Eat My Dust Reply`s altijd +4

Dit topic is 69942 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved