Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - snelle uitlaat voor 110cc malossi?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 658 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39468 - snelle uitlaat voor 110cc malossi?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3772 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bullet 16-10-2006 22:10 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


hoe doet die pijp die jij berekend hebt voor die gpr het eigenlijk ?


een beetje offtopic, maar die word binnenkort op mn testbank afgesteld en dan zullen wel zien wat ie scoort.
 
**My BungHole Will Speak Now**
Rocket Rico 16-10-2006 22:21 Print reply

Posts: 478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


en dan is de vraag of de brekeningen een beetje fatsoenlijk reageren op zn setup....

opmaat is niet altijd beter...

ik zou eens een crosserpijpje pakken


Maar zo een crosser blokje is toch veel sneller, veel veller, hoogtoeriger, meer koppel (met een cr80 rij je bijvoorbeeld een mt8 met 110cc er makkelijk uit). Dan lijkt het me sterk dat een crosserpijpje goed op een mt8 blokje loopt.

Maar niemand kent dus de luhao pijp voor de wat grotere cilinder voor op een mt8 blok?? dan hoop ik niet dat die gast van motoimport zomaar wat lult.

Heb trouwens zo een homoet 110 geprobeerd (zonder af te stellen) af en toe beetje benzine kraantje dicht enzo maar ik miste echt heelveel vermogen onderin, ik vind hem wel erg veel tegendruk geven....

 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?
crossgek - Forum en Sales Moderator 16-10-2006 22:23 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: masterblasterico
[...]


Maar zo een crosser blokje is toch veel sneller, veel veller, hoogtoeriger, meer koppel (met een cr80 rij je bijvoorbeeld een mt8 met 110cc er makkelijk uit). Dan lijkt het me sterk dat een crosserpijpje goed op een mt8 blokje loopt.

Maar niemand kent dus de luhao pijp voor de wat grotere cilinder voor op een mt8 blok?? dan hoop ik niet dat die gast van motoimport zomaar wat lult.

Heb trouwens zo een homoet 110 geprobeerd (zonder af te stellen) af en toe beetje benzine kraantje dicht enzo maar ik miste echt heelveel vermogen onderin, ik vind hem wel erg veel tegendruk geven....



luhao is grote troep , is zelfde als jamarcol en techno .
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Rocket Rico 16-10-2006 22:26 Print reply

Posts: 478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


luhao is grote troep , is zelfde als jamarcol en techno .




die luhao 80 loopt anders tot nu toe wel best op mn brommer......
 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?
Bullet 16-10-2006 22:30 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: masterblasterico
[...]


Maar zo een crosser blokje is toch veel sneller, veel veller, hoogtoeriger, meer koppel (met een cr80 rij je bijvoorbeeld een mt8 met 110cc er makkelijk uit). Dan lijkt het me sterk dat een crosserpijpje goed op een mt8 blokje loopt.

Maar niemand kent dus de luhao pijp voor de wat grotere cilinder voor op een mt8 blok?? dan hoop ik niet dat die gast van motoimport zomaar wat lult.

Heb trouwens zo een homoet 110 geprobeerd (zonder af te stellen) af en toe beetje benzine kraantje dicht enzo maar ik miste echt heelveel vermogen onderin, ik vind hem wel erg veel tegendruk geven....



als je een blok fatsoenlijk onder handen neemt moet ie wel een flinke vermogen afleveren, dus kan dan je ook goed een leuke crosserpijp gebruiken.

en ga je me nu serieus wijs maken dat een luhao pijp beter presteerd dan een homoet 110?

dan doe je toch echt iets fout

 
**My BungHole Will Speak Now**
Rocket Rico 16-10-2006 22:36 Print reply

Posts: 478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


als je een blok fatsoenlijk onder handen neemt moet ie wel een flinke vermogen afleveren, dus kan dan je ook goed een leuke crosserpijp gebruiken.

en ga je me nu serieus wijs maken dat een luhao pijp beter presteerd dan een homoet 110?

dan doe je toch echt iets fout



je kan idd wel flink vermogen uithalen, maar nooit zoveel als een crosser met het zelfde aantal cc's. Die homoet 110cc pijp heeft trouwens een even grote expansie als de uitvoering voor 70cc (ja ik heb het opgemete). Het enige wat anders is aan de 110cc versie is dat de bocht iets langer en dikker is. Dit snap ik ook niet helemaal, msschien dat jullie dat kunnen uitleggen?

 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?
Bullet 16-10-2006 22:40 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: masterblasterico
[...]


je kan idd wel flink vermogen uithalen, maar nooit zoveel als een crosser met het zelfde aantal cc's. Die homoet 110cc pijp heeft trouwens een even grote expansie als de uitvoering voor 70cc (ja ik heb het opgemete). Het enige wat anders is aan de 110cc versie is dat de bocht iets langer en dikker is. Dit snap ik ook niet helemaal, msschien dat jullie dat kunnen uitleggen?



je moet ook nooit verwachten dat je met zon blokje netzoveel vermogen haalt als een 125 cross blok.

zelfs een 85cc pijpje kan het al heel leuk doen op een 110 honda blokje
 
**My BungHole Will Speak Now**
- Han - 16-10-2006 23:43 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


je moet ook nooit verwachten dat je met zon blokje netzoveel vermogen haalt als een 125 cross blok.

zelfs een 85cc pijpje kan het al heel leuk doen op een 110 honda blokje


dat zij ik ook al

en proma 80?
 
<10.000 posts
christianos 17-10-2006 9:22 Print reply

Posts: 20445
proma 80 is imho het beste


homoet 110 vind ik helemaal niet zo goed hoor bullit
 
geert-nsr 17-10-2006 10:04 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
proma 80 is imho het beste


homoet 110 vind ik helemaal niet zo goed hoor bullit

Ook proma 80 is niet geweldig ik zou gwoon voor opmaat gaan of een andere uitlaat omlassen..

Dit bericht is gewijzigd door geert-nsr op 17-10-2006 om 10:05 uur.
 
Bullet 17-10-2006 16:47 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
proma 80 is imho het beste


homoet 110 vind ik helemaal niet zo goed hoor bullit



+/-20pk vind ik lang niet zo slecht voor een ouwe fabriekspijp
 
**My BungHole Will Speak Now**
Rocket Rico 17-10-2006 21:41 Print reply

Posts: 478
dat wordt ff goed nadenken....
 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?

Dit topic is 3772 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved