Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - snelle uitlaat voor 110cc malossi?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1067 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39468 - snelle uitlaat voor 110cc malossi?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3773 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rocket Rico 15-10-2006 17:56 Print topicpost

Posts: 478
Ik vroeg aan iemand van motoimport of hij ook goede uitlaatjes voor een 110cc malossi had (mt8). Hij kwam met een proma 80 en een luhao 110.

van die luhao voor 110cc had ik dus nog nooit gehoord en volgens hem was het ook echt een hele andere uitlaat dan de luhao voor 80cc .

kent iemand deze uitlaat of heeft iemand ervaring mee?

Wat loopt trouwens het best op malossi 110cc (of hoe loopt het): proma 80 of luhao 110 of homoet 110?

mvg,
Rico

Dit bericht is gewijzigd door masterblasterico op 15-10-2006 om 20:19 uur.
 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?

HONDA MTX-TREME 15-10-2006 21:31 Print reply

Posts: 1486
Koop gewoon een crossmotoruitlaat 125cc.
Ik ben er ook naar een op zoek.
 
- Han - 15-10-2006 21:40 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HONDA MTX-TREME
Koop gewoon een crossmotoruitlaat 125cc.
Ik ben er ook naar een op zoek.

ik denk dat je er dan een beter van een 80cc kunt pakken
 
<10.000 posts
Rocket Rico 16-10-2006 20:13 Print reply

Posts: 478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]

ik denk dat je er dan een beter van een 80cc kunt pakken



crossmoter is namelijk veel en veel sneller dan een mt 8. Dus idd gwoon 1 voor een mt8
 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?
BSTS 16-10-2006 20:17 Print reply

Posts: 4241
opmaat pijp !
 
sprintjah
Rocket Rico 16-10-2006 21:02 Print reply

Posts: 478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
opmaat pijp !



opmaatpijp is geen optie, is veel duurder en er moet toch wel een goede fabriekspijp zijn?
 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?
Jarco 16-10-2006 21:04 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: masterblasterico
[...]



opmaatpijp is geen optie, is veel duurder en er moet toch wel een goede fabriekspijp zijn?


bestaat niet echt voor honda volgens mij :P
is een homoet 110 ofzo niets?
van een 125 cc crossmotor ?

 
geert-nsr 16-10-2006 21:06 Print reply

Posts: 6438
opmaat kost 150/ 200 euro.. of pas een uitlaat aan van een andere brommer die proma 80 is niet egt geweldig
 
BSTS 16-10-2006 21:14 Print reply

Posts: 4241
opmaat hoeft niet veel te kosten.
een nette berekening met uitslag kost niks.
je regelt wat dun staal, en bakt er op los;

duur maken zoals je zelf wil dus
 
sprintjah
mtx-motard 16-10-2006 21:16 Print reply

Posts: 14947
een tecno 80 cc had ik vroeger onder mt deed et mooi. zorg wel als je zelf gaat bakken en braden dat je lasnaden dicht zijn
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
HondaHeus 16-10-2006 21:24 Print reply

Posts: 1489
Malossi is toch hoogtoerig..
Homoet is hoogtoerig, proma ook. Luhao weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat proma flink roest, en homoet heeft een hogere top. Ik zou zelf dan voor de homoet gaan (of ff horen wat de luhao doet..)
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 16-10-2006 21:50 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]

ik denk dat je er dan een beter van een 80cc kunt pakken


denk dat je beter 125 kunt pakken 85 crosser is veel hoogtoeriger als een 125 .

en 110 malossi komt wss nog niet aan de toeren van een 125
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Bullet 16-10-2006 21:53 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
opmaat hoeft niet veel te kosten.
een nette berekening met uitslag kost niks.
je regelt wat dun staal, en bakt er op los;

duur maken zoals je zelf wil dus


en dan is de vraag of de brekeningen een beetje fatsoenlijk reageren op zn setup....

opmaat is niet altijd beter...

ik zou eens een crosserpijpje pakken
 
**My BungHole Will Speak Now**
BSTS 16-10-2006 22:01 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


en dan is de vraag of de brekeningen een beetje fatsoenlijk reageren op zn setup....

opmaat is niet altijd beter...

ik zou eens een crosserpijpje pakken



weet ik wel.
daarom moet je ook effe op zoek gaan naar iemand met een goed programma of veel ervaring.

persoonlijk vind ik luc foekema geen verkeerde tuner hoor
 
sprintjah
Bullet 16-10-2006 22:02 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]



weet ik wel.
daarom moet je ook effe op zoek gaan naar iemand met een goed programma of veel ervaring.

persoonlijk vind ik luc foekema geen verkeerde tuner hoor


ja maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan,

niks mis met Luc Foekema, alleen ik heb tot nu toe geen berekeningen van hem gezien die beter presteerde dan een fabriekspijp.

 
**My BungHole Will Speak Now**
crossgek - Forum en Sales Moderator 16-10-2006 22:04 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


ja maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan,

niks mis met Luc Foekema, alleen ik heb tot nu toe geen berekeningen van hem gezien die beter presteerde dan een fabriekspijp.



hoe doet die pijp die jij berekend hebt voor die gpr het eigenlijk ?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 3773 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved