HONDA MTX-TREME |
15-10-2006 21:31 |
Posts: 1486 |
Koop gewoon een crossmotoruitlaat 125cc.
Ik ben er ook naar een op zoek.
|
|
|
|
- Han - |
15-10-2006 21:40 |
|
Rocket Rico |
16-10-2006 20:13 |
Posts: 478 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]
ik denk dat je er dan een beter van een 80cc kunt pakken
crossmoter is namelijk veel en veel sneller dan een mt 8. Dus idd gwoon 1 voor een mt8
|
|
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden? |
|
BSTS |
16-10-2006 20:17 |
Posts: 4241 |
opmaat pijp !
|
|
sprintjah |
|
Rocket Rico |
16-10-2006 21:02 |
Posts: 478 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
opmaat pijp !
opmaatpijp is geen optie, is veel duurder en er moet toch wel een goede fabriekspijp zijn?
|
|
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden? |
|
Jarco |
16-10-2006 21:04 |
Posts: 4520 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: masterblasterico
[...]
opmaatpijp is geen optie, is veel duurder en er moet toch wel een goede fabriekspijp zijn?
bestaat niet echt voor honda volgens mij :P
is een homoet 110 ofzo niets?
van een 125 cc crossmotor ?
|
|
|
|
geert-nsr |
16-10-2006 21:06 |
Posts: 6438 |
opmaat kost 150/ 200 euro.. of pas een uitlaat aan van een andere brommer die proma 80 is niet egt geweldig
|
|
|
|
BSTS |
16-10-2006 21:14 |
Posts: 4241 |
opmaat hoeft niet veel te kosten.
een nette berekening met uitslag kost niks.
je regelt wat dun staal, en bakt er op los;
duur maken zoals je zelf wil dus
|
|
sprintjah |
|
mtx-motard |
16-10-2006 21:16 |
Posts: 14947 |
een tecno 80 cc had ik vroeger onder mt deed et mooi. zorg wel als je zelf gaat bakken en braden dat je lasnaden dicht zijn
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
HondaHeus |
16-10-2006 21:24 |
Posts: 1489 |
Malossi is toch hoogtoerig..
Homoet is hoogtoerig, proma ook. Luhao weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat proma flink roest, en homoet heeft een hogere top. Ik zou zelf dan voor de homoet gaan (of ff horen wat de luhao doet..)
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
16-10-2006 21:50 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]
ik denk dat je er dan een beter van een 80cc kunt pakken
denk dat je beter 125 kunt pakken 85 crosser is veel hoogtoeriger als een 125 .
en 110 malossi komt wss nog niet aan de toeren van een 125
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Bullet |
16-10-2006 21:53 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
opmaat hoeft niet veel te kosten.
een nette berekening met uitslag kost niks.
je regelt wat dun staal, en bakt er op los;
duur maken zoals je zelf wil dus
en dan is de vraag of de brekeningen een beetje fatsoenlijk reageren op zn setup....
opmaat is niet altijd beter...
ik zou eens een crosserpijpje pakken
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
BSTS |
16-10-2006 22:01 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]
en dan is de vraag of de brekeningen een beetje fatsoenlijk reageren op zn setup....
opmaat is niet altijd beter...
ik zou eens een crosserpijpje pakken
weet ik wel.
daarom moet je ook effe op zoek gaan naar iemand met een goed programma of veel ervaring.
persoonlijk vind ik luc foekema geen verkeerde tuner hoor
|
|
sprintjah |
|
Bullet |
16-10-2006 22:02 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]
weet ik wel.
daarom moet je ook effe op zoek gaan naar iemand met een goed programma of veel ervaring.
persoonlijk vind ik luc foekema geen verkeerde tuner hoor
ja maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan,
niks mis met Luc Foekema, alleen ik heb tot nu toe geen berekeningen van hem gezien die beter presteerde dan een fabriekspijp.
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
16-10-2006 22:04 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]
ja maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan,
niks mis met Luc Foekema, alleen ik heb tot nu toe geen berekeningen van hem gezien die beter presteerde dan een fabriekspijp.
hoe doet die pijp die jij berekend hebt voor die gpr het eigenlijk ?
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|