als het framenummer met HD08 begint, heb je gewoon NIX aan dat frame omdat een 80cc frame is. Die zal er dus nooit doorheen komen. En dan is ie ook nog eens duist (wat logisch is bij een 80-frame).
Je zou dus het oude framenummer eruit moeten halen (onmogelijk) en op diezelfde plek in Honda-letters een bestaand en niet gestolen framenummer tikken van een brommer die niet meer geschouwd gaat worden. ...een onmogelijk taak. En als het al lukt, en de politie kijkt een keer naar dat nummer, ben je de lul.
Kijk dat NL-nummer is het probleem niet. Maar de "H" van HD08. Daar kom je niet omheen.
Maar als je het op een MTX-ot overzet...is dat volkomen legaal. Je hebt dan officieel een MTX-ot die er uitziet als een sh. Dat mag gewoon. Maar daar moet je wel aan denken bij de verkoop. Je verkoopt dan een MTX-ot. Dat levert vast minder op dan een sh. Maar zo boeiend is dat nou ook weer niet.
Dus mijn advies: zoek zo snel mogelijk een 50cc sh-frame, en als je dat niet op tijd kan vinden, een 50cc MTX-ot frame.
|