Ja en dan heb je ook nog een motornummer nodig. hele puch bekeken, maar volgens mij staat het er niet. overal staan nummers, het moet beginnen met P2A3M of P1A1M en 4 cijfers erachter. Het is een puch Z two en op de kappen staat een bouwjaar van 1991.
edit rez:
zielige titel aangepast aan normaal taalgebruik
Dit bericht is gewijzigd door KaWaReZ [Rezek] op 10-10-2006 om 21:16 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: mamaloe
Ja en dan heb je ook nog een motornummer nodig. hele puch bekeken, maar volgens mij staat het er niet. overal staan nummers, het moet beginnen met P2A3M of P1A1M en 4 cijfers erachter. Het is een puch Z two en op de kappen staat een bouwjaar van 1991.
Wat ist probleem dan?
Is er bij de balhoofd ook niks te vinden? weggeslepen oid..weet niet of het bij de balhoofd zit bij z two?
Dit bericht is gewijzigd door HondaHeus op 10-10-2006 om 21:08 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: mamaloe
Ja en dan heb je ook nog een motornummer nodig. hele puch bekeken, maar volgens mij staat het er niet. overal staan nummers, het moet beginnen met P2A3M of P1A1M en 4 cijfers erachter. Het is een puch Z two en op de kappen staat een bouwjaar van 1991.
Motornummer/bloknummer heb je toch niet nodig?
Edit: NL-goedkeuringsnr en framenr zitten bij puch bij de zadelpen.
Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 10-10-2006 om 21:09 uur.
Waarvoor? Schouwen heb je geen motornummer nodig (ik ben zelf schouwer, neem et maar van me aan)... Ga je naar de Halfords zullen ze er wel om vragen, zeg je maar dat die gast em zonder motornummer schouwt, C'est no problemo
Omdat het framenummer op t balhoofd een paar cijfers mist door slijtage, moet piaggio benelux het motornummer hebben zodat het schouwbedrijf het exacte framenummer door kan krijgen. type nummer en beginletters en cijfers staan erop, maar het motornummer vind ik niet en volgens mij is alles origineel.