Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - vraagje MHR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 633 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39376 - vraagje MHR
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1819 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SuperMoto Rider 10-10-2006 17:47 Print topicpost

Posts: 745
ey mense ik heb een vraagje voor me senda

mijn ori cyl begint een beetje rare geluiden te maken na ong. 20000km's

nu wil ik eigenlijk een 80 MHR steken maar zou mijn ori krukas dat nu nog houden of zou ik een doppler asje moeten kopen?

en voor uitlaat ik wil graag een laag tot middeltoerige setup houden is maar voor naar school... welke uitlaat zou daarvoor geschikt zijn?

en als carb zat ik te denken aan een 19 of een 21 mm dellortho wat is de juiste keus?

alvast bedankt voor de reacties.

mvg.

btw ik heb de search al gebruikt kon hier nix over vinden
 

mtx freak 10-10-2006 17:48 Print reply

Posts: 2711
als eht een schoolsetupje blijft zou ik een andere cilinder nemen, maar die ori as houd die 80 zoiezo niet lang
 
Royal Club 10-10-2006 17:49 Print reply

Posts: 60390
pff, beter vervang je em voor een doppler asje, ori hou dhet wel, maar stuk minder lang, 21mm is wel lekker denkz
uitlaat zouk zo niet weten
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
zundappchef 10-10-2006 17:50 Print reply

Posts: 4082
nogal een extreme setup om een schoolsetup van te maken

gaat stuk harder en trekt stuk harder

grote stap voorwaards in iedergeval

 
1000 v twin rotax biatch
BIET 10-10-2006 17:51 Print reply

Posts: 22355
MHR is zowieso laagtoerig, dus je krijgt geen hoogtoerige setup, als carb is 21mm heel lkr op die cil. Je ori krukas zou het wel houden, omdat mhr laagtoerig is, maar het is wel aan te raden om een betere te halen, zoals royal zei is doppler goede keus, voor iets meer dan 100 heb je er 1
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
SuperMoto Rider 10-10-2006 17:51 Print reply

Posts: 745
jah da weet k maar als je iets doet doe het meteen goed ik moet nogal ver rijden vind ik zelf +/- 25 km's dus ik wil wat trekkracht
 
BIET 10-10-2006 17:53 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi Driver
jah da weet k maar als je iets doet doe het meteen goed ik moet nogal ver rijden vind ik zelf +/- 25 km's dus ik wil wat trekkracht

mhr is koppelciltje, dus dat is mooi... Voor op derbi blok is dat ook meest lekkere straatcil die meer dan 50zeezee heeft vink.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Royal Club 10-10-2006 17:53 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

mhr is koppelciltje, dus dat is mooi... Voor op derbi blok is dat ook meest lekkere straatcil die meer dan 50zeezee heeft vink.


50cc is toerenbeuken
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Bruuns 10-10-2006 17:54 Print reply

Posts: 2213
moet je die mhr gaan tunen, kom je er wel achter hoor
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
SuperMoto Rider 10-10-2006 17:55 Print reply

Posts: 745
oke wat zou dit zo ong moeten gaan kosten denken julie

en wat voor uitlaat zou ik kunnen gebruiken

als ik zelf al ff heb zitte kijke miss een ori pijp vanwege het toeren gedrag met een open demper zou dat iets zijn?
 
Bruuns 10-10-2006 17:56 Print reply

Posts: 2213
je heb inbox.
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
Royal Club 10-10-2006 17:56 Print reply

Posts: 60390
krukas= 100
cilinder = 300?
carb = 2e hands 70 ofzo
uitlaat 250~300
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
SCHOENENPOETSERSMURF 10-10-2006 17:57 Print reply
Posts: 1226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi Driver
oke wat zou dit zo ong moeten gaan kosten denken julie

en wat voor uitlaat zou ik kunnen gebruiken

als ik zelf al ff heb zitte kijke miss een ori pijp vanwege het toeren gedrag met een open demper zou dat iets zijn?

en een warmloper krijgen omdat ie teveel geknepen wordt zeker

 
Tombrom 10-10-2006 17:58 Print reply

Posts: 15925
kruckas houd de cyl wel hoor

mhr draaid niet genoeg toeren om asje dood te maken.

hebbe meerdere mensen op derbi-club al gedaan en nnooit geen problemen.

maar ligt natuurlijk wel aan hoelang je asje al gedraaid heeft

btw mhr 80 loopt helemaal niet hard

mhr80 is koppel cyl met een complete mhr setup haal je de 130 echt niet.

als je met mhr80 en 21 mm en de mhr 80 uitlaat rijd zul je miss 100-110 gaan harder niet

Dit bericht is gewijzigd door tombrom op 10-10-2006 om 17:59 uur.
 
Bruuns 10-10-2006 17:58 Print reply

Posts: 2213
kheb het zelf ook geprobeerd, maar die standaart uitlaat zou ik maar lekker in de kast hangen, dat word niks ( tis natuurlijk altijd leuk om het ff te proberen:P )
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
Bruuns 10-10-2006 17:59 Print reply

Posts: 2213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
kruckas houd de cyl wel hoor

mhr draaid niet genoeg toeren om asje dood te maken.

hebbe meerdere mensen op derbi-club al gedaan en nnooit geen problemen.

maar ligt natuurlijk wel aan hoelang je asje al gedraaid heeft

en of je het spulletje netjes warm rijd.
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..

Dit topic is 1819 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved