ik heb een eurocilindro en een kopje nog liggen. dit wil ik als basis gebruiken van een snel blokje. het spul is volges mij getuned, ik heb alleen geen idee of dat netjes is gedaan of niet, hoe kan ik dat zien?
ff wat foto's ook, volges mij is de wand nog in goede staat. ziiten nog hoonsporen in maar een eurocilindro heeft toch een nicasil wand, dus dan kan dat toch niet?
de beschadigingen zijn niet te voelen.
foto van de meest ernstige beschadiging, maar is ook nix van te voelen
Dit bericht is gewijzigd door vroembroem op 8-10-2006 om 16:54 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
volgesmij is die gewoon afgewerkt en niks aan getuned. Oftewel poorten netjes schuin gemaakt en alles vlak in plaats van ruw
psies lichtelijk afgwerkt maar ziet er niet super mooi uit dus lijkt me niet echt door een prof gedaan
maf...
als ik ff kijk, en ervanuit ga dat de zuiger in o.d.p. gelijk ligt jet je spoelers dan kom ik op n uitlaatpoorttiming van 204,7, n spoelpoorttiming van 127,3 en n blowdown van 39,64.
weet niet hoe dit orgineel zit.. maar opzich al best "bruut".
maargoed is wel mee te rijden daarniet van.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: vroembroem
haha ok, getallen zeggen me niet zo veel maar is dus wel duidelijk getuned? is dit nog een beetje betrouwbaar of niet?
met een goede zuiger is een eurocilindro zeker betrouwbaar
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
bij een warm loper heb je soms ook krassen of vegen die je ziet maar niet voelt, maar iig valt hier nog gewoon mee te rijden lijkt me zo als de wand mooi glad is issie glad rijden maar dus
Die dwars krasjes, tegengestelt aan de zuiger beweging, zijn er voor dat er olie in blijft hangen zodat je zuiger beter gesmeerd wordt
Als je zuiger beter gesmeerd wordt gaat je brommer sneller en heb je juist minder kans op een vastloper
het duurt vaak een paar duizend kilometer voordat de krasjes minder zichtbaar worden, de vraag of ze ooit helemaal gaan verdwijnen, het ziet er naar uit dat degene die deze cilinder getuned heeft iig wist waar 'ie mee bezig was.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Uncle BLAM
Die dwars krasjes, tegengestelt aan de zuiger beweging, zijn er voor dat er olie in blijft hangen zodat je zuiger beter gesmeerd wordt
Als je zuiger beter gesmeerd wordt gaat je brommer sneller en heb je juist minder kans op een vastloper
het duurt vaak een paar duizend kilometer voordat de krasjes minder zichtbaar worden, de vraag of ze ooit helemaal gaan verdwijnen, het ziet er naar uit dat degene die deze cilinder getuned heeft iig wist waar 'ie mee bezig was.
Prima cilinder niks meer aan doen
Nja, poortjes vind ik er niet echt super netjes uitzien anders. Zoals bij een pro tj0enaH.
Edit: ik hoor net dat er een scooter afgefikt is op een heuveltje bij ons Straks post ik foto's.
Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 13-10-2006 om 15:35 uur.