Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Skelter met Scooterblok Yamaha Zest.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 891 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #39345 - Skelter met Scooterblok Yamaha Zest...
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10704 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Dennis_mt5 8-10-2006 22:03 Print reply

Posts: 413
Maar aan wat voor tandwiel verhouding moet ik ong denken
Hij is helemaal standaard het blok
 
Bruuns 8-10-2006 22:06 Print reply

Posts: 2213
probeer iets uit.. voor de rest zou ik je achteras niet 2 wiel aangedreven maken, dat stuurt voor geen meter.
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
daanmtx 8-10-2006 22:38 Print reply

Posts: 3759
als je achterwielen die je gaat gebruiken, even groot zijn als een scootwiel kun je , mits je mijn methode (blz terug) hanteerd, rond de 1:1 dus bv. 15:15; zolang ze maar gelijk zijn.
 
Honda VFR400R
- Han - 8-10-2006 22:48 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
als je achterwielen die je gaat gebruiken, even groot zijn als een scootwiel kun je , mits je mijn methode (blz terug) hanteerd, rond de 1:1 dus bv. 15:15; zolang ze maar gelijk zijn.


dacht ik ook, maar kijk maar es op pagina 2

wil jij met een skelter 60 rijden? kan je beter em wa harder laten trekken, dus 30-45 ofzo, of wat kleiner 20-30 ofzo
 
<10.000 posts
daanmtx 8-10-2006 22:51 Print reply

Posts: 3759
hoeveel weegt zo'n skelter eigenlijk?
 
Honda VFR400R
- Han - 8-10-2006 22:53 Print reply

Posts: 9667
40 kilo ofz, ik kan em makkelijk optillen
 
<10.000 posts
Tim V 8-10-2006 22:53 Print reply

Posts: 4468
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
40 kilo ofz, ik kan em makkelijk optillen

Weegt wel minder dan 40 kilo.
 
Kunde gij den nie zien dak ant werk ben?
RM-sm 8-10-2006 22:55 Print reply

Posts: 3908
beter beun je eht blok der gwoon op en las je op je as waar normala je wiel zit gewoon een tandwiel en ga je gewoon beetje proberen..

maar in scooter blok zit ook al een vertanding he
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
Dennis_mt5 9-10-2006 19:22 Print reply

Posts: 413
zou het makkelijk gaan als je scooterblok iets openslijpt.
En dan een langere v snaar halen en die erop doen en dan verbinden met de achteras? of kan ik beter een tandwiel erop lassen?
 
-simon- 9-10-2006 19:45 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennis_mt5
zou het makkelijk gaan als je scooterblok iets openslijpt.
En dan een langere v snaar halen en die erop doen en dan verbinden met de achteras? of kan ik beter een tandwiel erop lassen?


dan heb je geen koppeling meer alleen nog variateur
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
timoty-dt 9-10-2006 19:48 Print reply

Posts: 1802
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennis_mt5
zou het makkelijk gaan als je scooterblok iets openslijpt.
En dan een langere v snaar halen en die erop doen en dan verbinden met de achteras? of kan ik beter een tandwiel erop lassen?


t gaat wel maar dan denk ik dat het niks word gewoon tandwielen gebruiken
 
kut voetbal
Dennis_mt5 9-10-2006 19:53 Print reply

Posts: 413
Oke, ong 30-30 erop doen?
 
timoty-dt 9-10-2006 19:53 Print reply

Posts: 1802
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennis_mt5
Oke, ong 30-30 erop doen?


ja als het maar gelijk is komt goed
 
kut voetbal
Tim V 9-10-2006 19:55 Print reply

Posts: 4468
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timoty-dt
[...]


ja als het maar gelijk is komt goed

Ja inderdaad gewoon 1-1 dus 30-30 ofzo. (Was overigens al eerder gezegd!)
 
Kunde gij den nie zien dak ant werk ben?
Dennis_mt5 9-10-2006 19:55 Print reply

Posts: 413
en weten jullie welke draad ik door moet knippen bij de cdi om de begrenzer er uit moet halen?

 

Dit topic is 10704 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved