Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Puch maxi cilinder op DT blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1087 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #39341 - Puch maxi cilinder op DT blok
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3436 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Yewst 1-11-2006 12:28 Print reply
Posts: 260
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
de poorten van een scoot zijn ook anders dan die van een schakel, ik weet alleen dát er verschil is, niet echt waarom, wss door het relatief vaak droppen van het rpm.


Smallere powerband door constant toerental..
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 1-11-2006 12:59 Print reply

Posts: 10835
dat is bij een puch toch helemaal niet het geval, die heeft geen vario
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Sypie_Honda 1-11-2006 13:03 Print reply

Posts: 13830
nee idd

puch moet juist een lange powerband hebben.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
-Tom- 1-11-2006 13:16 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
[...]


dat zal een nieuwe dt zijn, puch maxi is volgens mij 43 mm

OUwe DT is ook 39,7, of 40mm, iig 1 van de 2, en de andere is dan de cilinderboring.
Slag van een puch maxi is echt veel groter als van een DT
 
FTS Member
User 927 2-11-2006 2:15 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorismb
[...]


je hebt dus de FAQ op het puchforum.net geraadpleegd? Die heb ik gemaakt mja, de MK is opzich wel een trek cilinder voor op een puchje door de lage timingen etc.
Ik zou er dus niet voor gaan omdat ie nogal de neiging heeft om warm te lopen (eigen ervaring, zelfs met rijke afstelling )
Bovendien heb je er niks aan met een schakel, tenzij je natuurlijk weg wil kunnen rijden zonder gas geven.
Wil je hard gaan, scoor een AJH athena membraan cilinder, 70cc. Past een honda spruitstukje op en loopt gewoon gruwelijk hard (12,5k STANDAARD ) met een 24mikuni (zelfs op puch)
Wil je beetje budget houden ga voor een 70cc airsal of rgd! dingen lopen ook gewoon 11,5K


Amen! Geen MetraKut nemen, das rotzooi. Zeker op een schakel.

Pak of een Polini 65cc membraan (Al heeft die er ook een handje van om vast te naaien), of 70cc AJH membraan. Wil je niet zo veel geld uit geven, neem dan een Airsal of TCCD/RGD en tune die een beetje. Willen dan goed lopen voor dat bedrag

Dit bericht is gewijzigd door Razadull AKA Roald op 2-11-2006 om 2:16 uur.
 
Vuile Beunkoe 2-11-2006 8:45 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razadull AKA Roald
[...]


Amen! Geen MetraKut nemen, das rotzooi. Zeker op een schakel.

Pak of een Polini 65cc membraan (Al heeft die er ook een handje van om vast te naaien), of 70cc AJH membraan. Wil je niet zo veel geld uit geven, neem dan een Airsal of TCCD/RGD en tune die een beetje. Willen dan goed lopen voor dat bedrag

Dit bericht is gewijzigd door Razadull AKA Roald op 2-11-2006 om 2:16 uur.


polini shit is onzin...

als je hem goed verzorgt, niet 8 km volle toeren rijde en 1op 40 smeren, is er niks aan de hand...
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
User 927 2-11-2006 15:38 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]


polini shit is onzin...

als je hem goed verzorgt, niet 8 km volle toeren rijde en 1op 40 smeren, is er niks aan de hand...



Dat veranderd niet dat een plini een gatenkaas is en dus bij het minste en geringste vast naait.

Vergeet ook niet dat de cilinder recht op gezet word, ipv liggend. Dus minder goed gekoeld.
 

Dit topic is 3436 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved