Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Puch maxi cilinder op DT blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1087 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #39341 - Puch maxi cilinder op DT blok
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3431 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

geert-nsr 8-10-2006 17:49 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timoty-dt
[...]



dan is het geen puch cilinder meer wat WEL de bedoeling is, maar ik heb daarstraks is alles opgemeten en de timingen kloppen nog wel, maar kan de cilinder de toeren die die straks gaat maken in wel aan

ik weet niet hoeveel toeren hij gaat maken.. maar denk wel dat ie dat aankan hoor. mk is egt geen zooi..

 
timoty-dt 8-10-2006 17:51 Print reply

Posts: 1802
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

ik weet niet hoeveel toeren hij gaat maken.. maar denk wel dat ie dat aankan hoor. mk is egt geen zooi..



net ook al een beetje research gedaan over die mk cilinder. Schijnen trek cilinders te zijn op een puch blok en dat er std een goede zuiger bij zit dus ik hoop dat die het wel ff uit houd maar ik mag er maximaal een 15 mm bing op hangen, zou dit uitmaken als ik hier eensoort kelk opmaak en een powerbox of werkt het dan ook niet?
 
kut voetbal
geert-nsr 8-10-2006 17:56 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timoty-dt
[...]


net ook al een beetje research gedaan over die mk cilinder. Schijnen trek cilinders te zijn op een puch blok en dat er std een goede zuiger bij zit dus ik hoop dat die het wel ff uit houd maar ik mag er maximaal een 15 mm bing op hangen, zou dit uitmaken als ik hier eensoort kelk opmaak en een powerbox of werkt het dan ook niet?

hoezo zou dat niet werken? maakt verder niets uit hoor..
 
timoty-dt 8-10-2006 17:59 Print reply

Posts: 1802
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

hoezo zou dat niet werken? maakt verder niets uit hoor..


dan draai ik aleen een kelk met soort lucht inblazer er op zon luchtbedden opblaas pomp


 
kut voetbal
timoty-dt 8-10-2006 21:43 Print reply

Posts: 1802
Daarstraks voordat ik weg ging weer ff gekeken, ik kan wss ook gewoon een race zuiger voor een dt er in stoppen en een oude std cilinder op die maat honen, dit kan dan ook snel gaan lopen
 
kut voetbal
mtx-motard 31-10-2006 20:44 Print reply

Posts: 14947
nee man als het goed loopt met een puch cilinder op dt ben je echt koning
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
PraatPaal 31-10-2006 20:57 Print reply

Posts: 7977
wats de slag van een dt blok?
 
mtx-motard 31-10-2006 21:02 Print reply

Posts: 14947
zelfde als maxi
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
PraatPaal 31-10-2006 21:02 Print reply

Posts: 7977
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
zelfde als maxi



is het hemd kleiner of groter als dt carter?
 
Kees de Jong 31-10-2006 21:15 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
wats de slag van een dt blok?


39,7 mm
 
7 seconden, of 21 gram
Neluhz 31-10-2006 22:00 Print reply

Posts: 4032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s
[...]


39,7 mm


dat zal een nieuwe dt zijn, puch maxi is volgens mij 43 mm
 
fs180 31-10-2006 22:05 Print reply

Posts: 1346
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
[...]


puch maxi is volgens mij 43 mm

klopt

 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
jorismb 1-11-2006 10:30 Print reply

Posts: 360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timoty-dt
[...]


net ook al een beetje research gedaan over die mk cilinder. Schijnen trek cilinders te zijn op een puch blok en dat er std een goede zuiger bij zit dus ik hoop dat die het wel ff uit houd maar ik mag er maximaal een 15 mm bing op hangen, zou dit uitmaken als ik hier eensoort kelk opmaak en een powerbox of werkt het dan ook niet?


je hebt dus de FAQ op het puchforum.net geraadpleegd? Die heb ik gemaakt mja, de MK is opzich wel een trek cilinder voor op een puchje door de lage timingen etc.
Ik zou er dus niet voor gaan omdat ie nogal de neiging heeft om warm te lopen (eigen ervaring, zelfs met rijke afstelling )
Bovendien heb je er niks aan met een schakel, tenzij je natuurlijk weg wil kunnen rijden zonder gas geven.
Wil je hard gaan, scoor een AJH athena membraan cilinder, 70cc. Past een honda spruitstukje op en loopt gewoon gruwelijk hard (12,5k STANDAARD ) met een 24mikuni (zelfs op puch)
Wil je beetje budget houden ga voor een 70cc airsal of rgd! dingen lopen ook gewoon 11,5K
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 1-11-2006 12:14 Print reply

Posts: 10835
waarom zou een cilinder op een automaat anders moeten zijn dan op een schakel

Of een cilinder wel of niet hoogtoerig is heeft toch niks te maket wel of geen versnellingen op je bromfiets
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
daanmtx 1-11-2006 12:20 Print reply

Posts: 3759
de poorten van een scoot zijn ook anders dan die van een schakel, ik weet alleen dát er verschil is, niet echt waarom, wss door het relatief vaak droppen van het rpm.
 
Honda VFR400R

Dit topic is 3431 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved