Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - TSX behoeft vermogen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 401 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #39324 - TSX behoeft vermogen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1215 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BmB_TSX 6-10-2006 21:36 Print topicpost
Posts: 46
Hey, heb weer een vraagje
ik ging vanmmidag crosse met me tsx voor t eerst, nou cross ik ook op een Yamaha yz 125cc ( getuned door RIWA, LC goude kop), maar me tsx had er moeite mee, door t mulle zand ging het in ze 2 nog net.
Maar ik wil echt meer trek kracht, wat moet ik dan verandere?
me setup is;
50cc snel
16mm mikuni
stnd uitlaat
stnd luchtfilter
tandwiel verhouding 14-52 ( geloof ik)
 

Jarco 6-10-2006 21:40 Print reply

Posts: 4520
70 cc?


rg 80 lc blok?
of wil je bij 50 cc blijven?


Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 6-10-2006 om 21:40 uur.
 
BmB_TSX 6-10-2006 21:43 Print reply
Posts: 46
t liefst 50cc snel
maar dat is ac, mischien wil ik lc maar zijn der nog andere alternatieven?
 
Jarco 6-10-2006 21:45 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BmB_TSX
t liefst 50cc snel
maar dat is ac, mischien wil ik lc maar zijn der nog andere alternatieven?


lichtere vertanding.
of je 50 cc nog verder laten bewerken en dan een andere uitlaat..
of igg een andere uitlaat gia ofzo.

Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 6-10-2006 om 21:46 uur.
 
mtlover 6-10-2006 21:46 Print reply

Posts: 2372
Grotere carburateur er achter, 70 cc, vertanding..
 
Jarco 6-10-2006 21:47 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtlover
Grotere carburateur er achter, 70 cc, vertanding..


op je 50 cc grotere carb?
en zoals je kan lezen wil hij het liefste 50 cc houden..
 
BmB_TSX 6-10-2006 21:50 Print reply
Posts: 46
hmm oke, ja ik zat al aan een gianelli te denken met proma demper ofzo..
en achter 54 tands en voor 13 ofzo?
wordt het dan wat:P
 
Blijhoofd 6-10-2006 22:07 Print reply

Posts: 7378
Als je met een tsx een btje wil crossen dan zul je aan een 70cc moeten
50 snel heeft totaal geen koppel wat crossen heel lastig maakt
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 7-10-2006 12:44 Print reply

Posts: 17929
verschil tussen 125 en ori tsx met 50 snel cilindertje is nogal groot he

zoek je een gietijzeren 70cc, heeft meeste koppel

dan een gia 80 uitlaat en 20mm carb
 
spoorlijncrosser 7-10-2006 12:53 Print reply

Posts: 2687
zoek 50cc watergekoeld blok joh
van suzuki wolf ofzo trekt echt machtig en riijd je toch nog 50cc
mn buurjongetje ook 110 met 50cc en trekt mij er makelijk uit met 70cc eurokit op tsx
blok past er zo op dus heb je niks te verlassen alleen ff moeie plek voor radiateur maken
 
tsxj oran 7-10-2006 17:54 Print reply

Posts: 6498
met 50cc ga je het niet redden in het zand, met 80 ook niet of je moet hem eerst laten opboren en echt wreed laten tunen
 
oud
Ice Ap rs50 7-10-2006 18:39 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BmB_TSX
t liefst 50cc snel
maar dat is ac, mischien wil ik lc maar zijn der nog andere alternatieven?


LC: rmx blok erin gooien, heeft best wat kracht met een andere uitlaat( vb metrakit)
AC: Malossi 70cc erop gooien en 70cc uitlaat, dat is al een begin. maar als je 50cc wil blijven, je cilinder laten tunen en ook andere uitlaat monteren(vb gianelli)

Maar een brommer is zowieso niet bedoeld voor zwaar terein wegens te fragiel
 
GTI - GTD - BMW
Lykantroop 7-10-2006 19:18 Print reply

Posts: 4754
waarom 50cc? vanwege kosten 70cc? 70cc is goedkoper dan ander blok eronder gooien. maar met 50cc ac zal je het niet trekken
 
BmB_TSX 8-10-2006 18:52 Print reply
Posts: 46
ja t wordt denk ik wel 70cc, of 50cc lc maar dan wel late tunen, ken daar ook de nodige mensen voor dus zal nooit te duur worden.
maar uitlaatje zat ik sowieso al aan te denken, maar ikben echt super erg op zoek naar een rmx achterburg
 

Dit topic is 1215 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved