Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 2x 80cc orri Gat in zuiger

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1297 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39303 - 2x 80cc orri Gat in zuiger
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2129 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PRO TUNING 5-10-2006 19:35 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
[...]

Dat is bij bosch bougies. Bij NGK is het hoe hoger het getal hoe warmer.


Ga je schoolgeld terug halen
 
mtx-motard 5-10-2006 19:40 Print reply

Posts: 14947
mijn mt had dat de onderkant van de bougie tegen de zuiger aanliep, daardoor kwam er een klein deukje in, maar ik had het meteen door. miss door zoiets.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
De Schout 5-10-2006 19:42 Print reply
Posts: 5327
als de bougie te dicht bij komt kun je ok wel mooie gaatje krijge ja..
 
tune tweak fiddle bang bummer
christianos 5-10-2006 19:43 Print reply

Posts: 20445
de 2de keer is die bougie geweest duidelijk

en kijk even of je grondplaat niet uitgeveild is
 
LVS 8-10-2006 0:33 Print reply
Posts: 98
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HONDARACINGTEAM
Okej het is weer zover!



hoe kan dit? voor de 2de x achtereenvolgens gebeuren

setup 80cc orri
5bakje
22mm mik 130 sproeier
onsteking staat goed


Iemand een idee?


---------------------------------------

1] heb je een org 80 cc kop er op staan?

bij een boegie moet je het merk en de nummer code doorgeven.!!

2] de cdi ,kan stuk zijn [ hij verlaat dan niet meer ]de brommer rijd dan ,op de vroegste stand . [door lassen aan je frame of uitlaat kan dit gebeuren ]

3] te dunne tail pijp van de uitlaat .[ of dichtgekoold ]

#.


 
HONDARACINGTEAM 10-10-2006 15:54 Print reply

Posts: 1806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: LVS
[...]


---------------------------------------

1] heb je een org 80 cc kop er op staan?

bij een boegie moet je het merk en de nummer code doorgeven.!!

2] de cdi ,kan stuk zijn [ hij verlaat dan niet meer ]de brommer rijd dan ,op de vroegste stand . [door lassen aan je frame of uitlaat kan dit gebeuren ]

3] te dunne tail pijp van de uitlaat .[ of dichtgekoold ]

#.




cdi zou btw kunnen ik las altijd aan mijn uitlaat idd maar bij het andere blokje voegt dit g1 problemen

Maar ik kick mijn toppic weer ff omhoog ik heb dus weer een nieuwe zuiger een nieuwe koppakking nieuwe voetpakking nieuwe ontsteking maar wat raden jullie mij aan omdat ik nu 2x een gat in de bougie heb gehad

2 voetpakkingen en 2 kop pakkingen ertussen zodat de squis lager word? en weer bh9s erin proppen nieuwe ontsteking en afstellen en van er vanuitgaan dat het goed gaat?


Dit bericht is gewijzigd door HONDARACINGTEAM op 10-10-2006 om 15:55 uur.
 
Moped Macho 10-10-2006 16:09 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]


Ga je schoolgeld terug halen

Zeg ik iets verkeerds?
 
Boerenkool om half 10.
honda marcel 10-10-2006 16:10 Print reply
Posts: 340
er is aan de onsteking gedraait bijna 100% zeker
 
HONDARACINGTEAM 10-10-2006 16:13 Print reply

Posts: 1806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda marcel
er is aan de onsteking gedraait bijna 100% zeker


neej heb ik zelf gecontroleerd stond goed
 
Kees de Jong 10-10-2006 16:34 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
[...]

Zeg ik iets verkeerds?


Ja, een hoger getal is bij NGK een koudere bougie.
 
7 seconden, of 21 gram
Moped Macho 10-10-2006 17:00 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s
[...]


Ja, een hoger getal is bij NGK een koudere bougie.

Dus op mijn nsr, die redelijk snel is, moet ik een lager getal bougie (NGK)?
 
Boerenkool om half 10.

Dit topic is 2129 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved