daredevil31 |
20-5-2002?10:55 |
Posts: 64 |
ik gebruik altijd gewone euro95, is het goedkooptst en nooit problemen mee
|
|
|
|
smurfie |
20-5-2002?10:56 |
Posts: 430 |
waarom niet gewoon mengsmering kopen?
|
|
gilera 125LC werkt!!! |
|
MBBBBBB |
20-5-2002?11:11 |
Posts: 2340 |
Me broer heeft dit getypt.. maar volgens mij was de reden, nu moet je elke keer naar pomopstation rijden, en dan heb je een lekkkere voorraad, en beter gecontroleerd smeren.
|
|
|
|
Baasbas |
20-5-2002?11:44 |
Posts: 2176 |
en bovendien gebruiken sommige pomphouders slechte olie in hun mengsmering
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
Hier_ben_ik - Administrator |
20-5-2002?21:33 |
 Posts: 8499 |
Ik vind euro 98 het beste. Gebruik dit ook altijd, en meng altijd zelf. En voor die paar centen dat het scheelt per liter met euro95... tja, daar wil ik geen gekloot mee hebben...
olie -> gewoon mengen met Valvoline 2T (1:55) of Valvoline Racing (1:70)
nu kost valvoline Racing wel 35 gulden per liter inkoop duss zal wel duur zijn. Is wel heel goede, kan continu 15000 toeren aan (crossmotor) maar 2T is ook goed, die gebruik ik altijd omdat het maar de helft kost en ik toch niet ALTIJD 15000 toeren rijd
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
bartjan |
20-5-2002?22:13 |
Posts: 109 |
gewoon 98 met castrol tt2 (die groene) das het best
castrol a747 zou ik niet gebruiken, want als ie dan een tijdje stil staat dan ligt alle olie onderaan de tank en de benzine er boven
|
|
je hebt altijd gelijk, behalve als je mij tegenspreekt |
|
MBBBBBB |
21-5-2002?08:28 |
Posts: 2340 |
oke, dat word dan dus gewoon euro 98 (wat is het verschil eigelijk met 95. ik heb nog nieuwe fles total 2t olie staan, dus maak die eerst wel ff op.
|
|
|
|
Steve_ZHC |
21-5-2002?12:46 |
 Posts: 2716 |
ik tank uit luiheid de laatste tijd weer mengsmering aan de pomp, maar eigenlijk moet ik (zeker met die 70cc nu) weer zelf mengen, heb ik een hele poos gedaan.
Ik gebruikte altijd Putoline olie, dat mengde ik met euro95, tank je super98 dan krijg je hetzelfde effect als met mijn mt met een drupje octaanbooster; dat wordt veel te warm bij de verbranding.
Mijn voorkeur gaat bij olie uit naar ?f Castrol TT ?f Putoline.
En dan meng ik 1:45
Edit: typo's
[This message is edited by MT7 Racer on 21-5-2002 12:50]
|
|
|
|
Woeter |
21-5-2002?12:54 |
 Posts: 2832 |
Quote: Originally posted by: Hier_ben_ik?
olie -> gewoon mengen met Valvoline 2T (1:55) of Valvoline Racing (1:70)
Waaaaat?!?! 1 op 70!!!! tering hoeveel vastlopers heb jij al gehad man? veeeeels te weinig!
1 op 55 kan misschien net met een 50 standaard, maar 1:70 is echt slecht
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
21-5-2002?13:16 |
 Posts: 7007 |
Ik tank meestal ongeveer 1:40, maar als ik zelf meng wordt het vaak ongeveer 1:20
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Sneks |
21-5-2002?13:23 |
Posts: 2499 |
Quote: Originally posted by: MT7 Racer?
hetzelfde effect als met mijn mt met een drupje octaanbooster; dat wordt veel te warm bij de verbranding.
Dit klopt niet, je krijgt helemaal geen hetere verbranding met een brandstof met meer octaan.
|
|
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :) |
|
Steve_ZHC |
21-5-2002?14:43 |
 Posts: 2716 |
Quote: Originally posted by: Hans F.?
Quote: Originally posted by: MT7 Racer?
hetzelfde effect als met mijn mt met een drupje octaanbooster; dat wordt veel te warm bij de verbranding.
Dit klopt niet, je krijgt helemaal geen hetere verbranding met een brandstof met meer octaan.
Huh
Hoe kan het dan als ik een volle tank heb, daar wat octaanbooster bij doe, ik een hele hete brommer krijg?
Terwijl ik ervoor nergens last van had, en toen de tank leeg was en nieuwe benzine erin kwam, het meteen weer over was?
Het was ook niet echt een warme dag ofsow :p
maar dat zijn we wel gewent hier; kutweer of benauwend heet weer :a
|
|
|
|
Hier_ben_ik - Administrator |
21-5-2002?15:12 |
 Posts: 8499 |
Quote: Originally posted by: Woeter?TS80x
Quote: Originally posted by: Hier_ben_ik?
olie -> gewoon mengen met Valvoline 2T (1:55) of Valvoline Racing (1:70)
Waaaaat?!?! 1 op 70!!!! tering hoeveel vastlopers heb jij al gehad man? veeeeels te weinig!
1 op 55 kan misschien net met een 50 standaard, maar 1:70 is echt slecht
die 1:70 is speciale olie.. zelfs bij de cross mengen ze die 1:70 terwijl normaal 1:35 gemengd wordt daarzo.. bij mttje zou je dus eigenlijk 1:100 kunnen mengen als ik zo ff snel kijk maar dat ga/zou ik niet proberen..
maar 1:70 gaat op de cross en in mt kei goed :n
[URL[t]]http://www.instant-shop.com/ValvolineEu/product190765.html?session=11254412412606[/t]Valvoline SynPower 2T, deze gebruik ik altijd (-:[/URL]
[URL[t]]http://www.instant-shop.com/ValvolineEu/product200765.html?session=11254412412606[/t]Valvoline Racing 2T, voor 1:70 mengen, duur....[/URL]
[This message is edited by Hier_ben_ik on 21-5-2002 15:23]
[This message is edited by Hier_ben_ik on 21-5-2002 15:24]
|
|
Members zijn vervelend :-| |
|
MBBBBBB |
21-5-2002?17:02 |
Posts: 2340 |
ja maar wat is nu beter 95 of 98??????????
|
|
|
|
swiss |
21-5-2002?17:06 |
Posts: 672 |
beter is 98 verbrand minder snel bij hoge compressie, maar dat is voor auto compresiie weet niet hoe die van brommer ermee overenekomt, ik gebruik altijd 95 en mengsmering(waar volgens mij ook gewoon 95 inzit)
btw had vandaag exmanes en ging goed  --moest ik ff kwijt
|
|
dae obbe ufm bergli, da staet an schwaze mtx 8, ich has i w |
|