Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - probleem dt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1011 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39295 - probleem dt
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 513 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sj_dt 4-10-2006 21:32 Print topicpost
Posts: 886
Hallo,
mijn dt heeft speling op de krukas, da voel ik bij de onsteking(als ik die eraf haal) aan die pen. De kering die bij die pin zit ziet er niet echt fris meer uit, is het gewoon een kwestie van blok uit elkaar halen, nieuwe kering erin en klaar is kees, of is da toch wa ingewikkelder. Ligt het dan meestal aan de keringen, of is mijn krukas waarschijnlijk gewoon naar de klote?

Om een kenteken te kunnen krijgen moet het blok overeen komen met het frame ofniet? zijn er nog meer eisen?

Hoe weet ik of hij genoeg compressie heeft? Ik heb er een nieuwe voet en koppakking inzitten en een nieuwe zuiger, maar toch kan ik de kickstarter makkelijk met mijn hand naar beneden duwen, hoe kan dit. Het is wel een zuiger van 10 euro, is dit echt zo'n bras, of valt dat allemaal wel mee?
 

Tombrom 4-10-2006 21:34 Print reply

Posts: 15925
ingewikkelder, wss is je lager dood, blok num en frame hoeve niet ober een te kome
 
Sj_dt 4-10-2006 21:38 Print reply
Posts: 886
dus ik zou hem eigenlijk geheel moeten reviseren?

weet je zeker dat blok en frame niet overeen hoeven komen?

 
timoty-dt 4-10-2006 21:39 Print reply

Posts: 1802
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sj_dt
dus ik zou hem eigenlijk geheel moeten reviseren?

weet je zeker dat blok en frame niet overeen hoeven komen?



ja maar, maar het beste is reviseren ja als je lagers rot zijn
 
kut voetbal
ArieNSR 4-10-2006 21:41 Print reply

Posts: 750
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sj_dt
dus ik zou hem eigenlijk geheel moeten reviseren?

weet je zeker dat blok en frame niet overeen hoeven komen?



bloknummer is ook niet verplicht voor kenteken, hoeft er niet eens in te staan
 
de politie is je beste vriend | Front tegen skoeters |
cmtheman 4-10-2006 23:34 Print reply

Posts: 2710
lagers moet je reviceren, dus nieuwe halen (rottig werkje) en de keering vervangen, blok en framenummer hoeven niet overeen te komen, en de compressie is bij DT's heel laag, dit hoort zo dus maak je geen zorgen, als hij voor de rest goed rijdt is er niks aan de hand
 
ZAC #802, KNMV #82
Kees de Jong 5-10-2006 0:02 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cmtheman
lagers moet je reviceren, dus nieuwe halen (rottig werkje) en de keering vervangen, blok en framenummer hoeven niet overeen te komen, en de compressie is bij DT's heel laag, dit hoort zo dus maak je geen zorgen, als hij voor de rest goed rijdt is er niks aan de hand


Het naar beneden kunnen halen van de kickstarter komt bij een DT niet per defenitie door een lage compressie, dit komt ook of alleen door de vertanding van de kickstart as.

 
7 seconden, of 21 gram
cmtheman 5-10-2006 10:59 Print reply

Posts: 2710
het is een feit dat een DT lage compressie heeft, pak maar een compressiemeter en vergelijk hem maar met een andere oudere schakelbrommer

DT heeft gewoon lage compressie
 
ZAC #802, KNMV #82
HONDARACINGTEAM 5-10-2006 11:40 Print reply

Posts: 1806
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ArieNSR
[...]


bloknummer is ook niet verplicht voor kenteken, hoeft er niet eens in te staan


idd wat er niet staat noteren ze ook niet dus mensen met een duits blokje frees het nummer weg als je het orginele blokje niet meer hebt
 
Scarface 5-10-2006 12:10 Print reply

Posts: 6023
Op het kentekenbewijs staat zowiezo geen bloknummer op.
er is er geen een te vinden in nederland die het bloknummer op z'n kentekenbewijs heeft staan.
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
cmtheman 5-10-2006 16:51 Print reply

Posts: 2710
maar ze schrijven het bloknummer bij schouwing wel op, en als dat een 80cc blok blijkt te zijnn krijg je geen kenteken (heb ik ook gehad) bloknummer weghalen en er is geen probleem
 
ZAC #802, KNMV #82

Dit topic is 513 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved