Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 2 kleps en 4 klesp membraam verschil?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 633 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #3929 - 2 kleps en 4 klesp membraam verschi...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1177 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda mb5 20-5-2002?00:42 Print topicpost

Posts: 688
me mebraam is tuk dus ik moet een nieuwe kopen alleen nu is mijn vraag maakt het veel uit of ik een 2 of 4 kleps neem me setup is 50 zeta 16 mikuni en std snel uitlaat maakt verder niet uit want ik koop die 4 kleps toch want dies goedkoper maar ik wil het gewoon ff weten
 

Zeta-boy 20-5-2002?09:56 Print reply

Posts: 2066
Moved Main->technical
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Blorn 20-5-2002?10:36 Print reply

Posts: 13825
bij mij trok ie harder met 2kleps, maar met 4kleps hogere top, verschil was niet echt te merken
 
B3AST 21-5-2002?09:19 Print reply
Posts: 2469
ik denk niet dat je het verschil echt zult merken... membraam is wel beetje finetunerig.... maaarrrrrrr als je een 4kleppert koopt, nou hoorde ik van Rens dat bij 4 kleppers waarvan de ene set kleppen korter is als de andere, dan heeft de ene minder weerstand jah (logisch..) maar nou zij rens dat die korte kleppen omdat ze meer weerstand hebben niet of nauwelijks open gaan! adige membramen hebben dat ook..

Dus mayb kun je een std. NSR membraam regelen... maar ik weet niet of dat allemaal wel zo inj e MTtje past...
 
- insane in the brain -
MB50TUNED 21-5-2002?15:41 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: B3AST?

ik denk niet dat je het verschil echt zult merken... membraam is wel beetje finetunerig.... maaarrrrrrr als je een 4kleppert koopt, nou hoorde ik van Rens dat bij 4 kleppers waarvan de ene set kleppen korter is als de andere, dan heeft de ene minder weerstand jah (logisch..) maar nou zij rens dat die korte kleppen omdat ze meer weerstand hebben niet of nauwelijks open gaan! adige membramen hebben dat ook..

Dus mayb kun je een std. NSR membraam regelen... maar ik weet niet of dat allemaal wel zo inj e MTtje past...


Dan neem je toch dunnere kleppen, heb je ongeveer het zelfde effect. Alleen langere kleppen zullen verder kunnen openen(mm en geen graden of procent) zonder te beschadigen.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Neonlampje 22-5-2002?12:04 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Originally posted by: B3AST?

ik denk niet dat je het verschil echt zult merken... membraam is wel beetje finetunerig.... maaarrrrrrr als je een 4kleppert koopt, nou hoorde ik van Rens dat bij 4 kleppers waarvan de ene set kleppen korter is als de andere, dan heeft de ene minder weerstand jah (logisch..) maar nou zij rens dat die korte kleppen omdat ze meer weerstand hebben niet of nauwelijks open gaan! adige membramen hebben dat ook..

Dus mayb kun je een std. NSR membraam regelen... maar ik weet niet of dat allemaal wel zo inj e MTtje past...
hheeftie een raampje in zn cyl ofzo?? DAT MOET IK OOK
 
NSRacing 22-5-2002?14:27 Print reply
Posts: 88
Ik heb er een membraam in van een aprilia RS. Met carbon kleppen en hij is volledig gepolies van binnen, en het oppervlakt van de kleppen is groter als van een honda membraam.
 
>80cc watergekoelt>6 versnellingen>28mm keihin carbarateur>Getunede cilinder, kop, uitlaat >Topsnelheid max 135 km/u gemeten voor meerder auto\'s

Dit topic is 1177 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved