Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - uitvallen yamaha dt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1120 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39277 - uitvallen yamaha dt
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2186 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

cmtheman 6-10-2006 17:48 Print reply

Posts: 2710
BOBINE en AFSTELLEN
 
ZAC #802, KNMV #82
dt4ever 6-10-2006 17:52 Print reply
Posts: 218
Hoe kan het dat hij het dan eerst niet deed? Moet ik dan die bobine alleen vervangen?
 
janssendt 6-10-2006 18:11 Print reply
Posts: 218
als je dt uitvalt na een ijdje rijden kmt dat omdat je draadjes van je ontsteking naar je bobine gaar en oud zijn. die gewoon effe opnieuw doortrekken, en hij rijdt weer pretig!
(heb ik ook gehad met mn dt)
en als die stotterd staan je contactpuntjes niet goed, of is je condensator gaar
 
dt4ever 6-10-2006 19:28 Print reply
Posts: 218
hoe kan je testen of die condensator gaar is? waar zit die ook alweer?
 
-Bassie- 6-10-2006 21:08 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dt4ever
hoe kan je testen of die condensator gaar is? waar zit die ook alweer?



je condensator zit in je grondplaat van je ontsteking.

het is dat ronde ding.



Dit bericht is gewijzigd door DT Project op 6-10-2006 om 21:11 uur.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
dt4ever 6-10-2006 21:17 Print reply
Posts: 218
bedankt ik ga morgen maar weer eens kijken of het dat misschien is
 
-Bassie- 6-10-2006 21:24 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dt4ever
bedankt ik ga morgen maar weer eens kijken of het dat misschien is


die dingen kosten maar 5 euro en je moet er wel effe een vliegwiel treker voor hebben.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
dt4ever 6-10-2006 21:40 Print reply
Posts: 218
een vliegwieltrekker hebben we wel liggen dus dat is het probleem niet. Is er nog veel verschil in condensators of is het allemaal zo'n beetje hetzelfde?
 
mtlover 6-10-2006 21:44 Print reply

Posts: 2372
Gewoon de oude meenemen als je een nieuwe gaat halen, zit je altijd goed.
 
dt4ever 7-10-2006 16:07 Print reply
Posts: 218
ik heb nu gekeken en het probleem is veroorzaakt doordat hij valse lucht trok via de aansluiting van de carb op het spruitstuk. doordat mijn carbarateur twee millimeter te ver naar achter zat trok hij valse lucht en liep gewoon flut

bedankt voor de vele suggesties
 

Dit topic is 2186 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved