Tim V |
3-10-2006 18:12 |
Posts: 4468 |
Hoe valt ie uit? Word ie wel genoeg gekoeld? En gaat ie stoteren ofzo of is ie gewoon ineens uit alsof je het contact omdraait??
|
|
Kunde gij den nie zien dak ant werk ben? |
|
dt4ever |
3-10-2006 19:21 |
Posts: 218 |
hij valt gewoon uit alsof je het contact omdraait en hij stottert helemaal niet. hij valt gewoon dood.
af en toe als je hem start schiet hij ook gelijk in zn toeren en valtie daarna uit.
|
|
|
|
lettinga |
3-10-2006 19:22 |
Posts: 240 |
wanneer slaat die af als je gas geeft of als je gas dicht hebt misschien valse lucht???
|
|
yamaha power!!!!! |
|
dt4ever |
3-10-2006 19:30 |
Posts: 218 |
ik rij gewoon en dan als je rond de 40 zit met gewoon het gas erop dan valtie opeens uit net alsof je het contact omdraait zo rustig en zonder sputteren
|
|
|
|
Moped Macho |
3-10-2006 19:32 |
Posts: 2037 |
Valse lucht denk ik zo
Even nieuwe pakkingkjes tussen doen.
|
|
Boerenkool om half 10. |
|
cmtheman |
3-10-2006 20:12 |
Posts: 2710 |
bij yamaha is het een kwaaltje, vooral als hij langer heeft stilgestaan, dit ligt dan altijd aan de bobine, ik zou die eerst vervangen als ik jou was (en ook meteen een nieuwe bougie halen)
|
|
ZAC #802, KNMV #82 |
|
dt4ever |
3-10-2006 21:47 |
Posts: 218 |
we hebben de carb er af gehaald omdat hij ook elke keer vet is en het lijkt erop alsof de carbarateur niet goed is, morgen gaan we proberen of hij met een andere carbarateur beter loopt.
|
|
|
|
Frysk |
3-10-2006 21:56 |
Posts: 34930 |
als een brommer uitvalt als ie warm is licht het vaak aan de ontsteking
|
|
giggitybyte |
|
mesii |
3-10-2006 22:16 |
Posts: 1542 |
benzine op? Geen goede doorstroming, hij krijgt iig benzine, dan rijd je het op en dan valtie weg.
Maar als ie écht uitvalt als je het contact omdraait zal het geen valse lucht zijn, daar gaatie niet van hoog in zijn toeren schieten.
Misschien een draadje dat contact met frame maakt. kijk zulke dingetjes eens na, vertel even de kleur van de bougie etc.
|
|
broek uit op je hoofd, en broek uit op je hoofd! |
|
dt4ever |
4-10-2006 7:41 |
Posts: 218 |
mijn bougiekleur is zwartgrijs maar hij was niet vet, nu wel omdat we een paar gekickt hebben zonder datttie aanslaat
|
|
|
|
dirktimmer |
4-10-2006 10:59 |
Posts: 1737 |
ff checken of je benzienkraan verstopt zit, en of de vlotter nog werkt, het kan dat je de vlotterbak leegrijd en daarna uitvalt. akls je ff w8 en weer start doet ie het dan weer ff. start je te snel schiet hij in toeren omdat de benzine bijna op is.
|
|
|
|
siepie |
4-10-2006 15:16 |
Posts: 75 |
voor dat je hem misschien helemaal uit elkaar gaat halen zal ik er eerst maar eens ff een andere bougie in doen, kan wezen dat deze door geslagen is.
Dat wil zeggen dat er een barstje in het porselein zit(of wat dat ook voorn materiaal is)
Daardoor kan het wezen dat als je hem op het blok houd om hem te testen dat ie het gewoon doet, en ook als je hem dr in draait dat ie het dan ook gewoon doet maar dat ie soms door die breuk van het porselein een vonk maakt, waardoor hij afslaat.
soms kun je dr 200 meter mee rijden en soms 5 kilometer voordat ie afslaat. heb ik ook gehad, ff bougie vervangen en 't was over.
|
|
|
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
4-10-2006 15:26 |
Posts: 7728 |
heeft een dt een condensator?, zoja, kan zijn dat het daar aan ligt.
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
siepie |
4-10-2006 18:48 |
Posts: 75 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
heeft een dt een condensator?, zoja, kan zijn dat het daar aan ligt.
ja dat heeft ie
|
|
|
|
dt4ever |
6-10-2006 17:47 |
Posts: 218 |
Mn problemen met uitvallen zijn weer opgelost maar nu heb ik twee keertjes gereden en nu heb ik weer het volgende probleem: hij rijd echt zwaar flut doordat hij alleen maar schokkend rijd en niet harder gaat dan 40.
we hebben al heel veel geprobeerd om beter af te stellen maar hij blijft schokken en met vol gas dan trektie helemaal niet meer.
|
|
|
|