Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - schroefdraad krukas mt beschadigd

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1181 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39221 - schroefdraad krukas mt beschadigd
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2997 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ariej 3-10-2006 15:59 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



draad tappen doe je in een gat, krukas is niet echt een gat he.

denk voortaan ff na voordat je zomaar een kreet roept.

edit: we hebben op het werk zon veil om uitwendig schroefdraad weer een beetje op te frissen, je moet gewoon naar een of andere mechaniek bedrijfje gaan, die hebben zeker weten wel een oplossing.

Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 30-9-2006 om 8:36 uur.


bij een beetje tapset heb je toch ook zoals pro tuning zegt van die snijmoeren, waarom zou name of steel moeten nadenken, hij brengt toch een normaal idee
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
bart de scootergek 3-10-2006 16:02 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ariej
[...]


bij een beetje tapset heb je toch ook zoals pro tuning zegt van die snijmoeren, waarom zou name of steel moeten nadenken, hij brengt toch een normaal idee



omdat draadtappen een andere bewerking is dan draadsnijden?
 
Honda RC-33
Ariej 3-10-2006 16:03 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



omdat draadtappen een andere bewerking is dan draadsnijden?


oke, was ik me niet van bewust
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken

Dit topic is 2997 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved