hij liep eerst ook goed met die 12/12 en 43 sproeier. maar nu is het een 13/13 met 56 sproeier. als ik alles terug zet dan? behalve de uitlaat. heeft dat nut?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Mart
hij liep eerst ook goed met die 12/12 en 43 sproeier. maar nu is het een 13/13 met 56 sproeier. als ik alles terug zet dan? behalve de uitlaat. heeft dat nut?
toen ik mijn brommer tijdelijk moest terugvoeren ivm politiebezoek had ik kleinere carb en std uitlaat gekozen, ging prima
als ik jou was zou ik toch voor de ring in je uitlaat gaan, kost je het minste en is het beste als je langer begrensd wil rijden.
toen ik mijn brommer tijdelijk moest terugvoeren ivm politiebezoek had ik kleinere carb en std uitlaat gekozen, ging prima
als ik jou was zou ik toch voor de ring in je uitlaat gaan, kost je het minste en is het beste als je langer begrensd wil rijden.
ik heb die spullen nog en het ombouwen kan ik zelf ook wel. die ring kan ik zelf niet. maar wat zou dat kosten als ik dat door bromboer laat doen? en wat doet hij dan? rijd hij langzamer, maar trekt het zelfde of anders....
hij last gewoon een ring in de uitlaat. hierdoor kan je brommer zijn gassen niet al te best kwijt en maakt hij minder toeren, dus minder snelheid. is waarschijnlijk ook niet echt zo best voor je acceleratie.....