Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - New gallery: Mijn Honda MB50 en NSR80

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1031 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3919 - New gallery: Mijn Honda MB50 en NS...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1471 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSRacing 19-5-2002?18:12 Print topicpost
Posts: 88
I have placed a new gallery.
You can view it here: [URL[t]]gallery.asp?action=view&id=72[/t]click here.[/url]

Name of the gallery is: Mijn Honda MB50 en NSR80.
Description of the gallery:
Setup MB

-65cc watergekoelt.
-5 versnelingen (15/42).
-20mm mikuni carberateur.
-standaart onsteking met MPS-300 cdi.
-getunede cilinder,kop.
-techno uitlaat.

Topsnelheid 115km/u

Setup NSR80

-80cc watergekoelt.
-6 versnelingen (16/42).
-28mm keihin carberateur.
-standaart onsteking met MPS-300 cdi.
-getunede cilinder,kop,uitlaat.

topsnelheid 120km/u (kan veel harder maar dan moet ik eerst wat aan mijn remmen doen)


 
>80cc watergekoelt>6 versnellingen>28mm keihin carbarateur>Getunede cilinder, kop, uitlaat >Topsnelheid max 135 km/u gemeten voor meerder auto\'s

wipe-out 19-5-2002?18:26 Print reply

Posts: 7672
damn, die zien er echt mooi uit :n

alleen die demper van die mb die zo omhoog staat, en de stickers op de nsr vind ik minder, maja, smaken verschillen

en die cilinder op die mb, is dat een 70 zeta lc?
 
verwijderd 19-5-2002?18:47 Print reply
Posts: 4082
ja, 65cc (45mm)
 
wipe-out 19-5-2002?18:55 Print reply

Posts: 7672
ja, maar alle 70cc's voor mb/mt/nsr zijn eigenlijk maar 65cc
 
MBBBBBB 19-5-2002?18:58 Print reply
Posts: 2340
Quote:
Originally posted by: wipe-out?

ja, maar alle 70cc's voor mb/mt/nsr zijn eigenlijk maar 65cc


mtx dan?
 
NSR RULEZZ 19-5-2002?19:00 Print reply

Posts: 4934
tring die mb ziet er flex uit man shiiit kvin alleen je buddy een beetje tewit en dat achterspad bordje heb je cool gefixt dat heb ik ook
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
wipe-out 19-5-2002?19:06 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Originally posted by: MBBBBBB?

mtx dan?


niet zo zeuren jij
 
NSRacing 19-5-2002?19:12 Print reply
Posts: 88
Honda 50cc en 80cc LC. heeft een slag van 41.4 en een 70cc van honda een boring van 45mm (meestal) dus dat geeft 66cc (ongeveer) dus ook een NSR mtx enzzz..
 
>80cc watergekoelt>6 versnellingen>28mm keihin carbarateur>Getunede cilinder, kop, uitlaat >Topsnelheid max 135 km/u gemeten voor meerder auto\'s
meeldaniel 19-5-2002?19:59 Print reply
Posts: 223
zijn die watergekoelde setjes nog te krijgen voor mb?
lijkt me wel wat
 
H0ndA MB + WaLLar00 ...:::EEN-CITY:::...
e van kalsbeek 19-5-2002?20:18 Print reply
Posts: 354
ik wil die nsr wel kopen voor 650euro
 
RS VAN AF 99 GEZOCHT MAIL ME ALS JE ER 1 TEKOOP HEBT
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 19-5-2002?20:42 Print reply

Posts: 7007
Zeer strakke brommertjes!
Supervet dat je een LC MB hebt, die ZETA kitjes zijn heel bijzonder.
Dat Tecno dempertje staat idd wel erg ver omhoog.
Relaxt dat ze allebei zo snel zijn!
 
nobody fuck with us!!
Sander 19-5-2002?22:38 Print reply
Posts: 22
Hij ziet er meer uit als een MBX met MB5 Tank erop want het frame is anders en vering ook.
Das een NSR of MBX Frame
 
Blorn 19-5-2002?22:45 Print reply

Posts: 13825
zeer nette brommertjes

alleen die stickes op die nsr zijn idd niet echt kewl, beetje scooter-achtig (ik heb racing sticker, nu gaan ik 179 km/h ) maar goed, en dat frame is now way geen nsr-frame hoor, die loopt heeel anders
 
MBBBBBB 20-5-2002?09:38 Print reply
Posts: 2340
Quote:
Originally posted by: RED-D3VIL?lol

Hij ziet er meer uit als een MBX met MB5 Tank erop want het frame is anders en vering ook.
Das een NSR of MBX Frame


Wat voor een stomme kneus ben jij he? Komt ie met zijn 8 posts hier wel ffentjes als newbie vertellen wat het wel niet is........ :n :p :a

Is gewoon MB frame met mono achterburg ( misschien kan je zelf lasse he! )

Maar je snap er echt niks van dan, het lijkt er geen eens op! :a

Edit:

Lag laatst ook hier bij de bromhoer een Zeta 70 LC voor MT/MB..... dacht 60 euro ofzo..... maar hoe zit het dan met het pompje? Radiatuer kan elke zijn, maar wat voor pompje?

[This message is edited by MBBBBBB on 20-5-2002 09:41]
 
frankarnhe 20-5-2002?10:17 Print reply
Posts: 1213
Quote:
Originally posted by: NSRacing?Honda

Honda 50cc en 80cc LC. heeft een slag van 41.4 en een 70cc van honda een boring van 45mm (meestal) dus dat geeft 66cc (ongeveer) dus ook een NSR mtx enzzz..


zeta heeft 45.5


Ik zie dat je die onderste framebuizen weg hebt gehaald bij je MB.
Ik heb een keer gelezen dat je volgens polisvoorwaarden nooit je frame mag veranderen (verzagen/verlassen) zouden ze je mee kunnen naaien (en dat doen ze!)

[This message is edited by frank.arnhem ->honda on 20-5-2002 10:38]
 
NSRacing 20-5-2002?13:08 Print reply
Posts: 88
Dat frame van mij is nog van het oude type dus er horen niet eens van die buizen onder door. En die achter brug heb ik er zelf in gemaakt en het fram gelijk ook helemaal verstevigt. Want normaal zwaberen mb's nog wel eens bij het over schakelen en in de bochten.
 
>80cc watergekoelt>6 versnellingen>28mm keihin carbarateur>Getunede cilinder, kop, uitlaat >Topsnelheid max 135 km/u gemeten voor meerder auto\'s

Dit topic is 1471 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved