Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - zoektocht naar koppelingsplaten voor een gsm

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1140 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #39172 - zoektocht naar koppelingsplaten voo...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2548 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jozeff - Forum en Sales Moderator 28-9-2006 16:26 Print reply

Posts: 10835
ja, hij moet meestal nog wel vooruit komen.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Gsm herleving 28-9-2006 16:32 Print reply
Posts: 19
damn, das niet leuk om te horen. zo gebeurde het:

ik reed in de 4de versn. schakelde naar 5 en gaf weer gas, halve seconde later schiet hij uit ze versnelling in een soort vrij, heb het eerder gehad maar dat was altijd even en dan moest ik gewoon nog eens naar de 5de schakelen en dan was het goed. dit keer niet, ik stop langs de weg en probeer in zijn 1 weg te rijden maar ookal voel ik dat ik het pookje omlaag tik, het is nog steeds alsof ie in zn vrij staat.
best verbaasd sta ik langs de weg...zet m uit, kick m weer aan, zelfde probleem, zet m weer uit en wil m gaan aanlopen maar als ik hem in zijn 2 zet is het alweer alsof ie in zn vrij staat...
enig idee wat het is?
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 28-9-2006 16:39 Print reply

Posts: 10835
probleempje in je versnellingsbak lijkt me, niet in je koppeling

ligt je ketting er nog wel op trouwens?

Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 28-9-2006 om 16:40 uur.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Gsm herleving 28-9-2006 17:09 Print reply
Posts: 19
ja me ketting zit er nog op:P
wat zou het in de versn. bak zijn dan? hoe fix ik het.
 
MC Beuner 28-9-2006 17:23 Print reply

Posts: 3678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gsm herleving
ja me ketting zit er nog op:P
wat zou het in de versn. bak zijn dan? hoe fix ik het.


kan vanalles zijn he

as doormidden gebroken
tandwielen beschadigd
schakelklok beschadigd
ik zou je blok open halen binnenkort voordat alles dalijk gaar is
 
Vivatje snor
Gsm herleving 29-9-2006 5:59 Print reply
Posts: 19
zou ik onderdelen kunnen krijgen voor als het zoiets is.
 
khpoppema 29-9-2006 8:37 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gsm herleving
zou ik onderdelen kunnen krijgen voor als het zoiets is.



ja maar prijzig


 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Gsm herleving 29-9-2006 17:28 Print reply
Posts: 19
nou die onderdelen zouden vandaag of morgen aankomen, het is nu half 6 dus dat wordt ws morgen en morgen ben ik aan het werk op circuit van zandvoort, formule (1?) wedstrijd.. ik laat maandag iets horen over hoe het is gegaan
 
Gsm herleving 4-10-2006 0:23 Print reply
Posts: 19
oeps was geen formule 1 maar a1, nou heb net de onderdelen binnen, morgenmiddag ga ik sleutelen...laat wat van me horen
 
G-Force 4-10-2006 1:08 Print reply

Posts: 4603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gsm herleving
damn, das niet leuk om te horen. zo gebeurde het:

ik reed in de 4de versn. schakelde naar 5 en gaf weer gas, halve seconde later schiet hij uit ze versnelling in een soort vrij, heb het eerder gehad maar dat was altijd even en dan moest ik gewoon nog eens naar de 5de schakelen en dan was het goed. dit keer niet, ik stop langs de weg en probeer in zijn 1 weg te rijden maar ookal voel ik dat ik het pookje omlaag tik, het is nog steeds alsof ie in zn vrij staat.
best verbaasd sta ik langs de weg...zet m uit, kick m weer aan, zelfde probleem, zet m weer uit en wil m gaan aanlopen maar als ik hem in zijn 2 zet is het alweer alsof ie in zn vrij staat...
enig idee wat het is?

ik had ook zoiets, maar dan zat ie in zo'n vrij zegmaar, en kwam er behoorlijk wat gerammel uit het blok
ook langs de kant gaan staan, kijken, kicken, niks.

Paar keer lekker met koppeling in op die schakelpook getrapt van zn 1 tot 6 en weer trug, en toen deed ie et weer

vage shit
 
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor...
Die-4-Nothin 4-10-2006 8:55 Print reply

Posts: 548
Heey, jouw probleem klinkt echt precies hetzelfde als dat van mij
En dan heb ik slecht nieuws voor je:
Het zit zeer waarschijnlijk niet in de koppeling..
Ik heb namelijk mijn blok ook opengemaakt en toen de waterpompkeerring vervangen omdat die versleten was en er daardoor kvs in me blok zat, waarvan eerst werd gedacht dat dat het probleem misschien was. Daarna nog even de platen nagekeken en daar zat geen drastische slijtage of schade op.
Na alles weer in elkaar te hebben gezet met nieuwe pakkingen etcetera heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
(Kickstarterveer eropzetten gaat trouwens makkelijk zonder het blok eraf halen, je haalt je carb en tank eraf en dan kan je met een dunne schroevendraaier vanaf de linkerkant van je brommer die veer op spanning houden en dan laat je iemand anders de carterkap erop schuiven en als die dan niet verder kan omdat die schroevendraaier in de weg zit, laat je die langzaam naar achteren schuiven, daardoor de veer erafschuift en precies op de goede plek schiet )

Ik heb nu even een nieuwe gsm gekocht en ga van de winter even kijken wat het probleem met de oude gsm is, maar zoals sommige mensen hier al vermoeden zit het probleem waarschijnlijk in de versnellingsbak.

Mocht je uitvinden wat precies het probleem is, PM me dan even aub Succes alvast
 
GSM-Sloper.. Derbi-Verkoper
Arjanus 4-10-2006 12:58 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Die-4-Nothin
Heey, jouw probleem klinkt echt precies hetzelfde als dat van mij
En dan heb ik slecht nieuws voor je:
Het zit zeer waarschijnlijk niet in de koppeling..
Ik heb namelijk mijn blok ook opengemaakt en toen de waterpompkeerring vervangen omdat die versleten was en er daardoor kvs in me blok zat, waarvan eerst werd gedacht dat dat het probleem misschien was. Daarna nog even de platen nagekeken en daar zat geen drastische slijtage of schade op.
Na alles weer in elkaar te hebben gezet met nieuwe pakkingen etcetera heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
(Kickstarterveer eropzetten gaat trouwens makkelijk zonder het blok eraf halen, je haalt je carb en tank eraf en dan kan je met een dunne schroevendraaier vanaf de linkerkant van je brommer die veer op spanning houden en dan laat je iemand anders de carterkap erop schuiven en als die dan niet verder kan omdat die schroevendraaier in de weg zit, laat je die langzaam naar achteren schuiven, daardoor de veer erafschuift en precies op de goede plek schiet )

Ik heb nu even een nieuwe gsm gekocht en ga van de winter even kijken wat het probleem met de oude gsm is, maar zoals sommige mensen hier al vermoeden zit het probleem waarschijnlijk in de versnellingsbak.

Mocht je uitvinden wat precies het probleem is, PM me dan even aub Succes alvast


ja dan gaat het wel makkelijk ja
maar de tank en alle kappen eraf halen duurt wsl nog langer als je blok eronder vandaan te halen , en je zit nog op grond niveau te kloten

ik heb ook zoiets gehad btw , bij mij was het dat pennetje met dat veertje die in je schaklebloem grijpt zeg maar
iig dat ding was krom , gelukkig had ik nog een xtra blok liggen


 
lieber nurburgring als ehering
RickvanDuin 4-10-2006 13:26 Print reply
Posts: 464
ik heb ook die platen besteld bij opvoeren en krijg ik alst goed is morge en de pakkingen en koppelings heveltje die in je koppelingsdeksel gaat krijg ik mischien eindelijk na 4weken vrijdag binnen...

owja koppeling vervangen hoef je echt niet het blok eruit te hebben...
ow en bestel gewoon een paar pakkingen op easyparts of de locale brommerboer.


 
Arjanus 4-10-2006 15:11 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RickvanDuin
ik heb ook die platen besteld bij opvoeren en krijg ik alst goed is morge en de pakkingen en koppelings heveltje die in je koppelingsdeksel gaat krijg ik mischien eindelijk na 4weken vrijdag binnen...

owja koppeling vervangen hoef je echt niet het blok eruit te hebben...
ow en bestel gewoon een paar pakkingen op easyparts of de locale brommerboer.




wat is dat zijn jullie gewoon allemaal bang om het blok eronder uit te halen ofzo

echt probeer het eens en je zul zien dat het veel makkelijker gaat , en je kun je blok enz ook nog eens een keer goed schoonmaken enz

 
lieber nurburgring als ehering
Die-4-Nothin 6-10-2006 21:07 Print reply

Posts: 548
Het leek mij makkelijker om gewoon even de kappen (2x3 schroeven), de tank(hangt los) en de carburateur(1schroef, en 1 luchfilterslangenklem) los te halen dan dat hele blok eronderuit te moeten halen

Ga het eerdaags nu trouwens toch wel doen omdat me hele blok toch open moet
 
GSM-Sloper.. Derbi-Verkoper

Dit topic is 2548 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved