Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Gilera RcR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1381 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #39157 - Gilera RcR
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 874 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

dannygo 26-9-2006 16:20 Print topicpost
Posts: 3
Ik heb een Gilera RcR met waterschade en heb dus alles uit en weer in-elkaar gezet. (alles zat vol met water)
Carberateur, Cylinder, Uitlaat van binnen schoon gemaakt en Motorblok leeg laten lopen want deze zat ook vol met olie/water smurrie.

Nadat alles werd gereinigd en afgedroogd startte me Crosser weer maar er is een probleem:

Nadat de motor start, loopt deze een tijdje (half minutje ofzo) en daarna begint deze hooge touren te maken en even later gaat ie vanzelf uit.

Ik zat eerst te denken dat het aan het benzinepompje lag maar nu dat ik deze heb nagekeken zou het volgens mij best aan de ontsteking kunnen liggen.

Heeft iemand een idee waaran het zou kunnen liggen dat ie niet blijft draaien zoals het hoort?? Ik ben benieuwd en zeer dankbaar voor enig hulp dat jullie kunnen biedden.

Met vriendelijke groet,

dannygo
 

G-Force 26-9-2006 16:21 Print reply

Posts: 4603
valse lucht

bij het opnieuw erop zetten van alle onderdelen, overal nieuwe pakkingen gebruikt?
Alles goed aangedraaid?

Dit bericht is gewijzigd door G-Force op 26-9-2006 om 16:22 uur.
 
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor...
dannygo 26-9-2006 16:26 Print reply
Posts: 3
nee, ik heb voor de cylinder de oude gebruikt.. zou het echt daaran kunnen liggen denk je?

De Groeten
 
Royal Club 26-9-2006 16:27 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dannygo
nee, ik heb voor de cylinder de oude gebruikt.. zou het echt daaran kunnen liggen denk je?

De Groeten


ja dat kan zeker
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
mblover 26-9-2006 16:27 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dannygo
nee, ik heb voor de cylinder de oude gebruikt.. zou het echt daaran kunnen liggen denk je?

De Groeten


voetpakking?
Misschien wel ja.

Koppakking niet, dan heb je hoogstens geen compressie maar geen valse lucht.
 
dannygo 26-9-2006 16:32 Print reply
Posts: 3
het is iid de voetpakking die niet werd vervangen..

zou de onsteking mieschien niet goed functioneeren omdat deze door water aangetast is??


 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 26-9-2006 16:52 Print reply

Posts: 10835
lijkt me niet veel met de ontsteking te maken hebben.
kijk eens of hij wel genoeg benzine krijgt en blijft krijgen.

en vervang eerst je oude pakkingen

Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 27-9-2006 om 13:22 uur.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
SCHOENENPOETSERSMURF 26-9-2006 22:08 Print reply
Posts: 1226
ik ga voor een brandstof toevoer probleem

anders zou die het eerst niet een tijdje wel normaal doen en daarna niet


andersom had namelijk wel kunnne wezen door uitzetting ed maar das hiet niet van toepassing

kijk eens of niet nog een stukje waterplant in je tankt slang of carb zit ?


 
Schrabbekerke 26-9-2006 22:49 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]


voetpakking?
Misschien wel ja.

Koppakking niet, dan heb je hoogstens geen compressie maar geen valse lucht.


Koppakking geen valse lucht?
 
Kampersjaak 26-9-2006 22:51 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Schrabbekerke
[...]


Koppakking geen valse lucht?


je kunt het van 2 kanten beredeneren,

niet echt de moeite waard om een discussie over te beginnen
 
oderint dum metuant
siepie 27-9-2006 13:03 Print reply
Posts: 75
je zegt dat je je carburateur hebt schoon gemaakt, ik zou toch voor de zekerheid nog maar ff een keer kijken of dr niet iets in zit....
 
markskegilerarcr 28-12-2006 19:33 Print reply
Posts: 264
klopt ik heb dat ook ooit gehad ik wist niet wat mijn brommer had ik wist niet hoe het kwam want een dag ervoor deed mijn gilera rcr ook gewoon normaal ik liet hem staan de dag erop probeerde ik het nog eens en wat blijkt hij doet nog steeds zo raar dus ik denk ik rij er gewoon mee naar school wat kan mij het boeien dus ik ga erop zitten in zijn vrij maakt hij hele hoge toeren maar voor het afslaan zette ik hem snel in zijn 1 en liet de koppeling heel langzaam los en ik reed ermee hij deed beeetje raar ensow en na 1 km te hebben gereden reed hij weer normaal geen problemen verder gehad ik denk dat het lag aan iets in mijn brandstof tank wat niet goed verbranden dus gewoon blijven strate en gas blijven geven dan blaas je het er vanzelf uit mss zit er bij nog wel wat vocht in dus gewoon blijven starten
 
DEH KAN ME GEEN REET ROESTE!!!!
Kampersjaak 28-12-2006 19:40 Print reply

Posts: 12285
Quote:
]Oorspronkelijk gepost door: markskegilerarcr

*verhaal*


In vervolg even kijken naar de datum wanneer er voor het laatst is gepost.

het is een beetje jammer dat je veel moeite doet voor iets wat al lang verholpen is waarschijnlijk.



Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 28-12-2006 om 19:40 uur.
 
oderint dum metuant
markskegilerarcr 28-12-2006 19:53 Print reply
Posts: 264
ok sorry ik houd er voortaan rekening mee
 
DEH KAN ME GEEN REET ROESTE!!!!
juukle rj 28-12-2006 19:58 Print reply

Posts: 1244
*sorry* :P

Dit bericht is gewijzigd door juukle rj op 28-12-2006 om 19:59 uur.
 
markskegilerarcr 28-12-2006 19:59 Print reply
Posts: 264
ja dat zou ook wel kunnen het heeft iig iets met de aanvoer van de benzine te maken denk ik
 
DEH KAN ME GEEN REET ROESTE!!!!

Dit topic is 874 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved