Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Mijn Puch Maxi trekt traag op..

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 987 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #39149 - Mijn Puch Maxi trekt traag op..
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 5587 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Timmetje1990 25-9-2006 23:29 Print reply

Posts: 801
het kan anders ook een versleten cilinder zijn, had ik tenminste ook last van met schakel, hij trekte slecht op tot hij op een bepaald toerental zat. Maar zou als ik jou was anders eens een keer naar iemand die er verstand van heeft laten kijken, en hem het laten fixen (en ook iemand die je vertrouwd, ook wel belangrijk) kijk zelf ook mee, leer je het meeste . Indien dit geen optie is, zou ik naar de brommerboer gaan om in ieder geval te laten checken wat er mis en je hun advies kunt vragen.

EDIT: reageer ik nou zo traag of loop ik gewoon achter =_=

Dit bericht is gewijzigd door Timmiay op 25-9-2006 om 23:30 uur.
 
Tim heeft gesproken :'D
mtlover 25-9-2006 23:31 Print reply

Posts: 2372
Mocht je er niet uitkomen, kom je hier maar eens langs..
 
fs180 26-9-2006 8:57 Print reply

Posts: 1346
wat verwacht je?

het blijft een puch
www.puchmaxi.nl staat alles over afstellen voor je
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
Name of Steel 26-9-2006 11:05 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
is niet gewoon je koppeling versleten dat je traag optrekt?.. maar oke..

Grote carb doet wonderen


 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
koekie - Administrator 26-9-2006 11:08 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
[...]





stel dat z'n zuigerveren versleten zijn, of z'n ontsteking staat verkeerd of wat dan ook.. dan kan je wel een grotere carb nemen, maar schiet je er in theorie niets mee op, je moet het probleem vinden en DAT oplossen
 
Haaks de hoek om!
Pieter van Brussel 26-9-2006 11:11 Print reply
Posts: 95
Thanx voor de info allemaal, maar ik zou dus egt niet weten wat er nou mee is. een vriend van me heeft gekeken, maarja die zal het ook niet zo goed weten denk. jarno, vraag je er wat voor?
 
muppet 26-9-2006 12:38 Print reply

Posts: 53
Heb met een ori cilinder 65a70 km/h gelopen.
Hiervoor heb ik toendertijd de vertanding aangepast.

Bij de stoplichten trok ik een beetje scooter ook poep!
Hoe?

Simpel.
Koppeling lichter gemaakt.

Koppeling heeft zo meer toeren nodig om aan te grijpen.
Moet wel zeggen dat ik het heb laten doen.
Daarbij in- en uitlaatpoort iets groter gemaakt.

Enige uitleg (die ik toen heb gekregen):
- Koppeling verwijderen.
- veertjes IN-draaien en tellen hoeveel slagen die maakt. Dit onthouden en/of opschrijven.
- op een dikke plek bij alle pootjes een zelfde gewicht afslijpen.
- Koppeling weer in elkaar zetten.
- Veertjes helemaal indraaien en het opgeschreven aantal slagen terugdraaien.
- het geheel weer in elkaar zetten.

Proberen.
Zorgen dat je ontsteking ook goed afgesteld staat.

Enig nadeel:
Stationair loopt 'ie erg onregelmatig.


Oja, set-up:

ori 49cc
15 mm bing
15 mm spruitstuk
enkele gaten in luchtfilter



Dit bericht is gewijzigd door muppet op 26-9-2006 om 12:39 uur.
 
Pieter van Brussel 26-9-2006 17:03 Print reply
Posts: 95
thanx man, me neef komt vanavond, we gaan het ff allemaal bekijken
 

Dit topic is 5587 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved