Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - welk blok??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 829 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39131 - welk blok??
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1612 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

psychopatje 24-9-2006 23:04 Print topicpost

Posts: 5621
okee ik heb dus weer eens een mtje geregeld maar nu is mijn vraag als ik dat ding lc wil hebben welk blok kan ik dan t beste pakken??
met andere woorden welke is er t makkelijkst pas te maken ??
enne hij moet ook heel snel kunnen zijn dus vanaf minimaal 80cc moet erop passen,laat t me maar horen
 
BF is tof! rijbewijs weer terug!!!!!!!!!

crossgek - Forum en Sales Moderator 24-9-2006 23:06 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: psychopatje
okee ik heb dus weer eens een mtje geregeld maar nu is mijn vraag als ik dat ding lc wil hebben welk blok kan ik dan t beste pakken??
met andere woorden welke is er t makkelijkst pas te maken ??
enne hij moet ook heel snel kunnen zijn dus vanaf minimaal 80cc moet erop passen,laat t me maar horen


heel snel kunnen , minimaal 80cc ?

denk dat je dan beste een crosserblok pas maakt
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
psychopatje 24-9-2006 23:07 Print reply

Posts: 5621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


heel snel kunnen , minimaal 80cc ?

denk dat je dan beste een crosserblok pas maakt

ok laat ik wat duidelijker zijn t moet ook een makkelijk te krijgen blok zijn wat geen honderden euro's kost....en waar veel onderdelen voor te krijgen zijn...

Dit bericht is gewijzigd door psychopatje op 24-9-2006 om 23:08 uur.
 
BF is tof! rijbewijs weer terug!!!!!!!!!
god of darkness 24-9-2006 23:10 Print reply
Posts: 222
mt8 blok? past zo zonder aanpassig dachtk ,en anders NSR/MTX 80 blok moet je wel ophangpunten verzetten en ophanging voor radiator maken.
 
psychopatje 24-9-2006 23:11 Print reply

Posts: 5621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: god of darkness
mt8 blok? past zo zonder aanpassig dachtk ,en anders NSR/MTX 80 blok moet je wel ophangpunten verzetten en ophanging voor radiator maken.

mt8 blok heb ik al t moet dus LC zijn....
 
BF is tof! rijbewijs weer terug!!!!!!!!!
-Wheelie-Johie- 24-9-2006 23:48 Print reply

Posts: 2814
mbx blok dan
 
trots BMW e30 325i eigenaar
mulder 24-9-2006 23:49 Print reply

Posts: 13701
cr85 lc (L)
 
psychopatje 24-9-2006 23:54 Print reply

Posts: 5621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
cr85 lc (L)

das tog een crossblok??
dat moet ik niet nee
 
BF is tof! rijbewijs weer terug!!!!!!!!!
mulder 24-9-2006 23:55 Print reply

Posts: 13701
dan gewoon mbx80 of ns1 blok, kost aardig wat moeite..
 
psychopatje 24-9-2006 23:58 Print reply

Posts: 5621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
dan gewoon mbx80 of ns1 blok, kost aardig wat moeite..

wat zal ik dan allemaal moeten aanpassen??
 
BF is tof! rijbewijs weer terug!!!!!!!!!
mulder 24-9-2006 23:59 Print reply

Posts: 13701
2 ophangpunten

zorgen dat het zooitje met je ketting in lijn staat, radiateur ophangpunt maken, misschien uitlaat wat bij beunen. Kvs systeempje.
 
warmloper 25-9-2006 0:24 Print reply

Posts: 146
past een NSR blok daar niet recht in ofzo?
 
-simon- 25-9-2006 8:33 Print reply

Posts: 8211
mbx80/ns-1/mtx80r en r2 of hoe die dinger heten.
maar je zult altijd wel moeten aanpassen.
kun je dan niet bijna beter buizen onder het blok duur maken zodat je daar ophangpunten aan kunt maken.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Saknet 25-9-2006 9:23 Print reply

Posts: 10355
wat je wel ziet is de onderste ophanging in originele frameophanging, die daarboven doen ze paar beugeltjes tusen bij het frame (wat ik overigens onverantwoord vind) en dan doen ze 2 beugels vanaf cilkop ophanging naar die bij het blok onder de cilinder.
wat ik dan zou doen is de originele as tussen het frame doen en een grote bus op maat maken zodat die beugeltjes niet zo debiel vastzitten, en je je luchtfilterhuis ook nog fatsoenlijk vast kan hangen.

je kan ook die buis achter je originele onderste frameophanging wegzagen en je blok daar tussen vasthangen maar dan komt je cilinder mischien te hoog. Keuzes, mogelijkheden, maar et blijft beunen.. (ja ik heb hier ook een mbx80 blok liggen die onder een mb5 komt voor de lol, en ik heb dat stuk al weggezaagd las er zo weer tussen als et echt niet kan (desnoods haal ik stuk frame weg boven de cilkop)
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
menting 25-9-2006 21:05 Print reply
Posts: 24
gewoon mt 8 blok 6 bak 110 zeta of 125 athena cilinder grote cabr. blasen maar 140 geen probleem
 
Rocket Rico 25-9-2006 21:18 Print reply

Posts: 478
msschien kan je je mt8 blokje lc maken? mbx cil eronder, slangen en radiateur regelen. weet niet zo uit me hoofd of het kan, je zal vast nog wel meer moeten veranderen en of het wel mogelijk is weet ik niet, moet je ff opzoeken

Dit bericht is gewijzigd door masterblasterico op 25-9-2006 om 21:19 uur.
 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?

Dit topic is 1612 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved