Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - opvoeren honda mtx sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 652 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #39007 - opvoeren honda mtx sh
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 12275 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Makrolon 19-9-2006 19:27 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: art
[...]

wordt wakker.....

de verzekering hoeft bij een hogere snelheid dan 45 al niks uit te keren .....

je rijdt in theorie nu al onverzekerd rond..

en harder ?
cilinder laten bewerken als je persee deze cilinder wilt behouden

of als je persee hard wilt gaan en 50 cc wilt rijden miss een lc race cilinder van honda

d8 dat het gt4 was ? ( zeldzaam en heel erg duur)




maar als mijn brommer in de prak ligt kunnen hun niet meer zien hoe hard die ging, ze kunnen wel zien dat er een 70 cc op zit
 
KTM 525 EXC Supermoto
SCHOENENPOETSERSMURF 19-9-2006 19:29 Print reply
Posts: 1226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]



maar als mijn brommer in de prak ligt kunnen hun niet meer zien hoe hard die ging, ze kunnen wel zien dat er een 70 cc op zit

en al eens geinformeerd in hoeveel gevallen ze daadwerkelijk de cilinder eraf gaan schroeven?


en al jij met 70 een ongeluk maakt is dat uit wel meerdere factoren af te lijden dan alleen die 50 cc cilinder...

 
Makrolon 19-9-2006 19:38 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: art
[...]

en al eens geinformeerd in hoeveel gevallen ze daadwerkelijk de cilinder eraf gaan schroeven?


en al jij met 70 een ongeluk maakt is dat uit wel meerdere factoren af te lijden dan alleen die 50 cc cilinder...



zoals ik al zei het gaat er ook om dat ie er van mn pa niet op mag
 
KTM 525 EXC Supermoto
mr200r 19-9-2006 19:53 Print reply
Posts: 5122
belgisch mtx50r blok is gewoon 49cc loopt lekker en goed.
 
mr200r
Honda Fons 19-9-2006 20:22 Print reply
Posts: 30
lc belgische GE2 kunne ook best snel zijn
 
Moped Macho 19-9-2006 20:45 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda Fons
lc belgische GE2 kunne ook best snel zijn

Das NSR, kweet niet of dat ook past?
Op LC-blokje.

Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 19-9-2006 om 20:45 uur.
 
Boerenkool om half 10.
SCHOENENPOETSERSMURF 19-9-2006 20:46 Print reply
Posts: 1226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
[...]

Das NSR, kweet niet of dat ook past?
Op LC-blokje.

Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 19-9-2006 om 20:45 uur.

icm met een rechter carterdeksel van een lc mtx nsr mbx enz kan dat

daar zit namelijk een waterpomp in en het is plug and play
 
Moped Macho 19-9-2006 20:55 Print reply

Posts: 2037
Weer wat geleerd
 
Boerenkool om half 10.
FDG 19-9-2006 21:14 Print reply
Posts: 215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: art
[...]

icm met een rechter carterdeksel van een lc mtx nsr mbx enz kan dat

daar zit namelijk een waterpomp in en het is plug and play


dat kost ong 150 euro om je blok zo te krijgen met snelle 50cc lc cilinder etc heb er al naar geinformeerd
 
w00t, FDG industries! || Motorhispania, tereur voor de portemonee
jef_nsr 19-9-2006 21:32 Print reply

Posts: 129
steek er een belgische 50cc GE2 cil op!
is een nsr cil maar past op mtx sh
zijn supersnel en origineel in belgie ( op nsr dan )

 
warmloper 19-9-2006 23:07 Print reply

Posts: 146

70 cc
 
Moped Macho 20-9-2006 11:06 Print reply

Posts: 2037
Worden dacht ik ook niet meer gemaakt toch? (correct if I'm wrong)
Scheelheid.

Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 20-9-2006 om 11:06 uur.
 
Boerenkool om half 10.
Basbas 20-9-2006 21:18 Print reply

Posts: 97
als ik jou was zou ik gewoon je in/uitlaatpoort uit(laten)vijlen en misschien je cilinderkop af vlakken zodat je hogedruk kop hebt, en goed afstellen, want ik heb ook mtx-sh 50cc origineel 12mm carb en rijd 75 en trekt ziekelijk. afstellen scheeld heel veel dus met 18mm moet je veel harder kunnen rijden
 
sospenis 21-9-2006 11:42 Print reply
Posts: 12
bel eens nr sospiet

418
 
Nipo_5 25-5-2008 17:17 Print reply
Posts: 193
die 18 mm carburateur heeft geen ene drol zin, met een 13mm rijdt je net zo hard, die 50cc cilindertjes standaard zijn echt bagger, ik heb zelf een keer een extra spoelpoort bijgemaakt dat scheelde 5 km maar geen extra trekkracht, ik rij nu 65 a 70 en meer haal je er gewoon niet uit zou als ik jou was gewoon die 70 cc eronder zetten.
 

Dit topic is 12275 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved