Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - meer kracht onderin.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
BeF: Honda nsr afste...
BeF: AM6 Geen massa ...
BeF: aprili sr50 dit...
MF: Vakantie uitrust...
Project: MTX80s moto...
BeF: Verlichting van...
TF: watergekoelde ci...
BeF: Radiateur venti...
TF: Boek over tuning...
MF: Kymco KPW K-pipe...
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
A: Verkocht - mag ve...
A: Beta RR 125 2 tak...
G: Tankkap suzuki ts...
G: Banden
A: Rieju MRT 2014
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
User: jd boer
Motor: KTM EXC
Bromfiets: Puch Maxi
User: Nick
User: thom7647
Auto: Overig Onbeken...
Auto: Overig Onbeken...
User: gerwin88
User: herco
User: Lykantroop
   Online Users
   Er zijn 697 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39005 - meer kracht onderin.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 6176 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Steve 4takt 19-9-2006 21:12 Print reply

Posts: 422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mail2kid
[...]


je kan niet zomaar op elke brom een 4takt zetten dus daar hebben we helaas nix aan. :(



wedden...........?

ns1 en derbi fds heb ik al bewezen...
verder heb ik ook al een mt gezien en een aprilia af1 en aprilia rs...

serieus... wedden? noem je brom


overigens. (ff om toch nog ontopic te zijn) als je niet moeilijk wilt doen en toch meer kracht onderin is de goedkope oplossing: Tandwiel verhouding.. gewoon 1 tandje kleiner voorop... doet wonderen.

Dit bericht is gewijzigd door Steve 4takt op 19-9-2006 om 21:14 uur.
 
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen
Jozeff - Forum en Sales Moderator 19-9-2006 21:13 Print reply

Posts: 10835
als je maar kan lassen en slijpen
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Moped Macho 19-9-2006 21:13 Print reply

Posts: 2037
Zeg knul, niet zo stoer doen he
Waarschijnlijk is de ts geen beunhaas, dus is ie dat niet van plan.
 
Boerenkool om half 10.
Steve 4takt 19-9-2006 21:15 Print reply

Posts: 422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
Zeg knul, niet zo stoer doen he
Waarschijnlijk is de ts geen beunhaas, dus is ie dat niet van plan.



ooooooohhhhh hahahaha noem je mij nou indirect een beunhaas?
 
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen
-simon- 19-9-2006 21:51 Print reply

Posts: 8211
we hebben thuis wel las apparaat enzo dus we kunnen het opzich wel doen maar dat wil ik niet.

ons pap heeft er niet echt veel verstand van. bijna geen eigenlijk.
maar als het gat groter is snapt die toch nog net wel dat dan niet meer een gewone 50cc is.
ma mischien dat ik een verhaaltje op kan leggen ja dikkere zuiger en een kleinere slag is ook 50cc .
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Steve 4takt 20-9-2006 17:00 Print reply

Posts: 422
gewoon doen.. ik rijd met 85 cc en mn pa die heeft het ook gezien...

Hij heeft een Xr600 gehad en veel meer motoren... dan zeg ik gewoon dat de slag veel kleiner is dus 2x zo groot betekend niet 2 keer zo veel cc...
 
tuurlijk is een 2-takt sneller.. maar je moet wel achter je geloof staan..Immers... je laat een christenen toch ook niet de "Da vinci code" lezen
-simon- 20-9-2006 18:19 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Steve 4takt
gewoon doen.. ik rijd met 85 cc en mn pa die heeft het ook gezien...

Hij heeft een Xr600 gehad en veel meer motoren... dan zeg ik gewoon dat de slag veel kleiner is dus 2x zo groot betekend niet 2 keer zo veel cc...


idd zoiets dacht ik ook al.
die bij ons werkt heeft er wel verstand van maar die lult dan wel met mij mee
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Dit topic is 6176 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved