Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - meer kracht onderin.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 778 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39005 - meer kracht onderin.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6124 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

zundappchef 18-9-2006 22:59 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renegade
nou ja met snelle pijp dan. maar goed dan draait het als nog van uit de fabriek zo veel toeren.

en je lult echt stom of het nou uitmaakt hoe die 12k draait .. 12k is 12k

of jij nou in 5 sec naar de 12k sprint of in 10 sec .. cil heeft zoizo te lijden

zo als cross gek zegt goeie olie doet wonderen en dan heeft een cil bijna niks te lijden

Dit bericht is gewijzigd door renegade op 18-9-2006 om 22:51 uur.



ik praat over het lager in je kruk


 
1000 v twin rotax biatch
renegade 18-9-2006 23:03 Print reply

Posts: 1064
is gewoon skf 3 wat orgineel geleverd word door derbi.. kunnen gewoon 18K aan zonder dat het kapot loopt kruk as van derbi zelf kan ook met gemak 14k aan zonder dat het kapot gaat.

toch wel jammer dat ik meer weet van derbi dan jij
 
flakfazer ==> renegade ( sonic powa)
-simon- 18-9-2006 23:09 Print reply

Posts: 8211
iedereen die nou komt met koop een andere cilinder en de hele rommel.
dit ga ik nou nog NIET doen. k wil nou eigenlijk gewoon low budged een beetje meer kracht onderin als dit kan.
k heb dus nog een 19 mm liggen en dit zal denk ik wel helpen.
en kom niet met twv. want dan doe ik niet k vind dit leuke snelheid en wil voor mischien nog een keer tandje meer doen.
cilinder enzo komt van de winter denk ik wel een keer.
dus reageer aud zoveel mogelijk alleen als je een "low budget" oplossing weet.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
cerberus10 18-9-2006 23:12 Print reply

Posts: 2338
spruitje kopen dus en erop zetten dus. simpel zat.
 
-simon- 18-9-2006 23:12 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cerberus10
spruitje kopen dus en erop zetten dus. simpel zat.


ja ma k dacht k leg nog eens uit wat mijn bedoeling is want dat was volgens mij niet echt duidelijk.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
cerberus10 18-9-2006 23:14 Print reply

Posts: 2338
oke zo als het nu zegt is het dus heel makkelijk die 19 erop. En later snellere cilinder erop als je hebt wilt. Gaat me die 19 wel lekker lopen.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 18-9-2006 23:14 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
iedereen die nou komt met koop een andere cilinder en de hele rommel.
dit ga ik nou nog NIET doen. k wil nou eigenlijk gewoon low budged een beetje meer kracht onderin als dit kan.
k heb dus nog een 19 mm liggen en dit zal denk ik wel helpen.
en kom niet met twv. want dan doe ik niet k vind dit leuke snelheid en wil voor mischien nog een keer tandje meer doen.
cilinder enzo komt van de winter denk ik wel een keer.
dus reageer aud zoveel mogelijk alleen als je een "low budget" oplossing weet.


dremel in je uitlaat poort ?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
cerberus10 18-9-2006 23:15 Print reply

Posts: 2338
Is natuurlijk ook een idee voor hem maar moet wel goed gedaan worden. En blowdown moet niet verhoogt aangezien hij meer kracht onderin wil.
 
-simon- 18-9-2006 23:16 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


dremel in je uitlaat poort ?


ja omdat zelf te gaan doen vind ik ook niet echt iets omdat ik nog niet echt ervaring met tune heb. en ik mijn schoolbrommertje niet echt een proef konijn vind. zou ik eerder met een oud puchje doen.
en laten doen ja voor ie paar maanden ding laten tune.

ma k kijk wel wat die 19mm doet.
ma eerst frame terug krijgen en opbouwen.

 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Saknet 19-9-2006 1:34 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renegade
jij dom .. dr is gewoon niet veel uit die cilinder te halen icm die uitlaat + carb . jij snapt!

ik weet wat deze producten doen op een derbi blok .. DUIDELIJK genoeg?

en owja 12500 niet gezond? zo te horen rij jij op een oud hok dat daar niet eens in de buurt kan komen!

orginele cilinder van DERBI( snelle versie) draai met een leuke uitlaat al 11500. 12000 toeren.

dus kom niet janken dat ik niks weet van derbi!

dus topic starten .. als je niet te veel wilt uit geven, opzoek gaan naar een orginele derbi cilinder en de kundo pijp verkopen voor een andere leuke 2 de hands uitlaat .. ik durf te wedden dat je verschil gaat merken

Dit bericht is gewijzigd door renegade op 18-9-2006 om 22:35 uur.


poe je weet hoeveel toeren het loopt
de derbi master is onder ons!
wat een technische knobbel

weetje wel dat er nog meer derbi's dan senda en gprs zijn? of dat nou weer net niet

mja wat een bitch topic, kreeg spontaan zin mee te doen

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 19-9-2006 om 1:35 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
erwin fs1 19-9-2006 10:07 Print reply

Posts: 897
ik weet niet of het kan bij jouw cilinder, maar een cilinderkop vlakken wil ook nog wel eens helpen...... en erg low buget
 
vake bej te bange....
hondansrpower 19-9-2006 13:44 Print reply

Posts: 302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: erwin fs1
ik weet niet of het kan bij jouw cilinder, maar een cilinderkop vlakken wil ook nog wel eens helpen...... en erg low buget



pfuh cilinderkop vlakken,tis geen puch
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
S1lv3r 19-9-2006 15:00 Print reply

Posts: 5213
van een grotere carb krijg je helemaal geen meer kracht onderin?, bovenin scheelt het wel heel veel , maar onderin de toeren wordt het volgensmij echt een mak lammetje (hangt natuurlijk ook veel van de cilinder ed af.)
 
mail2kid 19-9-2006 17:25 Print reply

Posts: 1905
Ik had ook een topic 2 dagen geleden hier over gestart maar deze topic loopt wat beter. Ik las net iets over tunen aan je cilinder. Wat moet je dan tunen. Want kopvlakken en uitlaat poort bewerken maakt niet zoveel uit voor kracht onderin. Hij maakt daardoor dan alleen maar meer toeren.

Wat moet je dan veranderen inlaat of spoelpoorten of carters

en Voor simon16:
doe maar eerst die carb dan krijg je betere gasreactie waardoor je ook wss wat meer kracht krijg

Dit bericht is gewijzigd door mail2kid op 19-9-2006 om 17:27 uur.
 
Golf II styling
renegade 19-9-2006 17:55 Print reply

Posts: 1064
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
[...]


poe je weet hoeveel toeren het loopt
de derbi master is onder ons!
wat een technische knobbel

weetje wel dat er nog meer derbi's dan senda en gprs zijn? of dat nou weer net niet

mja wat een bitch topic, kreeg spontaan zin mee te doen

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 19-9-2006 om 1:35 uur.


god word er ook 1 wakker

ja tuurlijk weet ik wat een derbi aan toeren draait .. rij er zelf mee.

en lul aub niet zo ongelovelijk stom dat ik niet weet dat er meer modellen zijn dan de senda en de gpr HET GAAT HIER TOCH OM EEN DERBI GPR! KANSLOOS FIGUUR!

HOU LIEVER JE SMOEL DICHT EN KOM MET NUTTIGE INFO!

ff voor simon .. hou in je achterhoofd: het blijft wel een 2 tak .. je zal zoizo toeren moeten draaien om kracht te krijgen .. je kan je powerband verlagen (het gebied waar de vermogen zit)door een andere uitlaat te nemen die een lagere power band heeft dan de kundo die jij nu hebt.

een grotere carb zal je trek kracht verhogen maar zal geen effect hebben onderin


Dit bericht is gewijzigd door renegade op 19-9-2006 om 17:59 uur.
 
flakfazer ==> renegade ( sonic powa)

Dit topic is 6124 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved