Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - meer kracht onderin.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 959 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39005 - meer kracht onderin.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6127 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

cerberus10 18-9-2006 22:25 Print reply

Posts: 2338
gila of eurokit 70cc nemen en 19/20 carbje en je hebt genoeg kracht. Je kan uitlaat ook wel houden op die cilindertjes zal wel lekker lopen. Hoeft dus niet veel te kosten.

Dit bericht is gewijzigd door cerberus10 op 18-9-2006 om 22:27 uur.
 
zundappchef 18-9-2006 22:29 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renegade
stil izzzz! hij vraag toch om vermogen dan gaat het ook geld kosten. en zo als ik het nu uitleg is goed te betalen.

btw lekker verstand heb je of niet .. zeker geen ervaring met derbi denk je nou echt dat een derbi kapot loopt met een cilinder die krap aan 12500 toeren draait

en owja kom mij niet de les lezen met dat is klet koek. ik sprint gvd zelf met een gpr man lul hannes!

Dit bericht is gewijzigd door renegade op 18-9-2006 om 22:22 uur.



jij draait zeker graag 12500 toeren


moet beetje rendabel blijven

die jonge heeft een 19 mm liggen dat kan handig op een 50 cc
die cilinder maakt niet veel toeren dus zuipt ie niet zo veel
hij krijgt hierdoor wat meer kracht onderin en hoeft hier aleen maar een anders spruitstuk voor te kopen


en dat je sprint LEUK ik sprint ook als ik naar de plee moet
niet denken nu je sprint meer verstand te hebben
ik heb ook gesprint


hierbij probeerde ik je de les te lezen die over het finaceel onderwerp gaat
jij mag mischien geld als water hebben die jonge mischien niet
kunt wel meteen roepen dat je anders spul moet kopen maar dan noem ik jou geen goede sprinter
 
1000 v twin rotax biatch
MHpatrick 18-9-2006 22:30 Print reply

Posts: 346
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]



geld kost het zeker ja. maar dit moet eigenlijk een soort overbruging worden en dus low budget als het kan ff.
en dit hoeft dus GEEN sprinter te worden dus extreem snel hoeft niet.
hij loopt nou rond de 80 met voor 13 en acht weet ik niet 43 oid dacht ik. en ik wil wat meer kracht onderin omdat ik mischien 14 voor wil doen zodat top wat omhoog gaat en als het dan zo blijft is het echt hopeloos en als ik meer kracht kan krijgen gaat het mischien nog.

@mhpatrick: k zit nog te twijfelen tussen een leuke 50 of laag toerige 70. want je rijstijl went toch wel aan de brommer.
en warom een 19mm black?? sit toch geen verschil in met gewone.

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 18-9-2006 om 22:27 uur.


die black editions zijn veel degelijker en beter afgewerkt

 
Motorhispania RYZ
MHpatrick 18-9-2006 22:32 Print reply

Posts: 346
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]




voor meer kracht onderin?dat zijn toerenbeukers...


valt wel mee met die uitlaat dat hij nu heeft denk dat dat het best leuk zal lopen onderin
 
Motorhispania RYZ
renegade 18-9-2006 22:33 Print reply

Posts: 1064
jij dom .. dr is gewoon niet veel uit die cilinder te halen icm die uitlaat + carb . jij snapt!

ik weet wat deze producten doen op een derbi blok .. DUIDELIJK genoeg?

en owja 12500 niet gezond? zo te horen rij jij op een oud hok dat daar niet eens in de buurt kan komen!

orginele cilinder van DERBI( snelle versie) draai met een leuke uitlaat al 11500. 12000 toeren.

dus kom niet janken dat ik niks weet van derbi!

dus topic starten .. als je niet te veel wilt uit geven, opzoek gaan naar een orginele derbi cilinder en de kundo pijp verkopen voor een andere leuke 2 de hands uitlaat .. ik durf te wedden dat je verschil gaat merken

Dit bericht is gewijzigd door renegade op 18-9-2006 om 22:35 uur.
 
flakfazer ==> renegade ( sonic powa)
cerberus10 18-9-2006 22:33 Print reply

Posts: 2338
zo als ik al zei kijk eens voor laagtoerig 70cc zal perfect lopen waar jij hem voor zal gebruiken denk ik. en niet luisteren maar die mensen die aankomen zetten met die hoogtoerige 50cc. die lopen niet lekker op jouw uitlaat en hebben nog minder kracht onderin.

renegeade een derbi is niet special wat voor derbi geld ook voor am6,honda etc.. Een hoogtoerige 50 die jij noemt gaat niet lekker lopen op zijn uitlaat en ook hebben die nog minder kracht onderin.

Dit bericht is gewijzigd door cerberus10 op 18-9-2006 om 22:35 uur.
 
zundappchef 18-9-2006 22:35 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renegade
jij dom .. dr is gewoon niet veel uit die cilinder te halen icm die uitlaat + carb . jij snapt!

ik weet wat deze producten doen op een derbi blok .. DUIDELIJK genoeg?

en owja 12500 niet gezond? zo te horen rij jij op een oud hok dat daar niet eens in de buurt kan komen!

orginele cilinder van DERBI( snelle versie) draai met een leuke uitlaat al 11500. 12000 toeren.

dus kom niet janken dat ik niks weet van derbi!




zei ik ook niet

het licht ook niet aan de toeren maar aan de kracht die iedere slag op de krukas zet en hoe meer kracht per slag en hoe meer toeren hie minder leuk de kruk het vind dat zou jij moeten weten



geen powerfilter dit werkt aleen bij snelle setup


dus ORI bak houden
 
1000 v twin rotax biatch
renegade 18-9-2006 22:37 Print reply

Posts: 1064
dan mag jij me gaan uitleggen waarom orgineel dan 12000 toeren draait en vervolgens makkelijk 10 000 km mee gaan(met onderhoud)

Dit bericht is gewijzigd door renegade op 18-9-2006 om 22:38 uur.
 
flakfazer ==> renegade ( sonic powa)
zundappchef 18-9-2006 22:38 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renegade
dan mag jij me gaan uitleggen waarom ogineel dan 12000 toeren draait en vervolgens makkelijk 10 000 km mee gaan(met onderhoud)



spoel kanalen meer mengels op de cil dus meer kracht op je neergaande slag
 
1000 v twin rotax biatch
DR Gert-Jan 18-9-2006 22:41 Print reply

Posts: 248
is de twv al genoemd?? voor iets kleiner en achter groter?
 
Team DR --> www.drekracers.nl
renegade 18-9-2006 22:41 Print reply

Posts: 1064
ja zo ver was ik ook wel maar vertel mij eens waarom het niet gezond is dat een krukas/ cilinder 12K draait terwijl het zo uit de fabriek rolt.

neem een voorbeeld aan frankrijk en spanje waar alles onbegrenst is

Dit bericht is gewijzigd door renegade op 18-9-2006 om 22:42 uur.
 
flakfazer ==> renegade ( sonic powa)
zundappchef 18-9-2006 22:43 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renegade
ja zo ver was ik ook wel maar vertel mij eens waarom het niet gezond is dat een krukas/ cilinder 12K draait terwijl het zo uit de fabriek rolt.

neem een voorbeeld aan frankrijk en spanje waar alles onbegrenst is

Dit bericht is gewijzigd door renegade op 18-9-2006 om 22:42 uur.



het is niet de 12k die ie draait maar met welke kracht draai ie die toeren
 
1000 v twin rotax biatch
crossgek - Forum en Sales Moderator 18-9-2006 22:45 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renegade
ja zo ver was ik ook wel maar vertel mij eens waarom het niet gezond is dat een krukas/ cilinder 12K draait terwijl het zo uit de fabriek rolt.

neem een voorbeeld aan frankrijk en spanje waar alles onbegrenst is

Dit bericht is gewijzigd door renegade op 18-9-2006 om 22:42 uur.


ongrenst draait een senda geen 10000+ toeren
de kracht is dan iig wel weg .

verder klopt het wel dat een brommer met een andere uitlaat die 12000 toeren draait heel blijft , zolang je maar met GOEDE olie werkt , spul altijd warmdraait ed .
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
renegade 18-9-2006 22:48 Print reply

Posts: 1064
nou ja met snelle pijp dan. maar goed dan draait het als nog van uit de fabriek zo veel toeren.

en je lult echt stom of het nou uitmaakt hoe die 12k draait .. 12k is 12k

of jij nou in 5 sec naar de 12k sprint of in 10 sec .. cil heeft zoizo te lijden

zo als cross gek zegt goeie olie doet wonderen en dan heeft een cil bijna niks te lijden

Dit bericht is gewijzigd door renegade op 18-9-2006 om 22:51 uur.
 
flakfazer ==> renegade ( sonic powa)
hondansrpower 18-9-2006 22:58 Print reply

Posts: 302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renegade
jij dom .. dr is gewoon niet veel uit die cilinder te halen icm die uitlaat + carb . jij snapt!

ik weet wat deze producten doen op een derbi blok .. DUIDELIJK genoeg?

en owja 12500 niet gezond? zo te horen rij jij op een oud hok dat daar niet eens in de buurt kan komen!

orginele cilinder van DERBI( snelle versie) draai met een leuke uitlaat al 11500. 12000 toeren.

dus kom niet janken dat ik niks weet van derbi!

dus topic starten .. als je niet te veel wilt uit geven, opzoek gaan naar een orginele derbi cilinder en de kundo pijp verkopen voor een andere leuke 2 de hands uitlaat .. ik durf te wedden dat je verschil gaat merken

Dit bericht is gewijzigd door renegade op 18-9-2006 om 22:35 uur.


ja klopt derbi ori cil is egt snel,icm met 19mm en ander pijpje heb je egt wle lkkr koppel.
anders meo 80 dr met ori pijp en 19mm erop zetten,kost nie veel.
en over da toeren geleuter,mijn rs draait met 80 roze top 13500 rpm,en heefd 14,4 pk aan kruk,rij er iedere dag mee na nijmegen en blaas ook stevig door met het ding,blijft ook heel,gaat er met net om hoe je er verder mee omgaat.
da je snel bent wil nei meteen zeggen dat je brommer onbetrouwbaar is,ik smeer altijd met motul of putoline en tank altijd euro 98.
en rij hem goed warm,scheeld allemaal.
en gewoon goed afstellen.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.

Dit topic is 6127 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved