Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - MPS300 CDI en Snelle Grondplaat voor NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1029 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #38989 - MPS300 CDI en Snelle Grondplaat voo...
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 11055 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

geert-nsr 19-3-2007 22:13 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
Ook kick dit topic toch maar weer ff.
Ik heb nu mb80je,alles 80 ori met dalijk een gianelli80.
Heeft een mb8 ontsteking ook een dip bij 5,5 k ofzo?Me toernteller is kapot dus kan niet echt meten.En zorgt zon mps300cdi ervoor dat die dip weg is of wat?Kan iemand het even duidelijk uitleggen misschien?
en ja, heb ook al gezocht.
alvast bedankt in ieder geval

ik zelf merkte wel verschil met mps300 vergleken met orginele cdi
 
MT70-nolimit 19-3-2007 22:34 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
Ook kick dit topic toch maar weer ff.
Ik heb nu mb80je,alles 80 ori met dalijk een gianelli80.
Heeft een mb8 ontsteking ook een dip bij 5,5 k ofzo?Me toernteller is kapot dus kan niet echt meten.En zorgt zon mps300cdi ervoor dat die dip weg is of wat?Kan iemand het even duidelijk uitleggen misschien?
en ja, heb ook al gezocht.
alvast bedankt in ieder geval

Die dip ligt aan jou afstelkunsten. De cilinder hoort vloeiend te lopen. Waarom heb je btw gianelli pijp, die is veeel te hoogtoerig.
 
gaat lang goed
stoeptegel 19-3-2007 22:36 Print reply

Posts: 3085
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]

Die dip ligt aan jou afstelkunsten. De cilinder hoort vloeiend te lopen. Waarom heb je btw gianelli pijp, die is veeel te hoogtoerig.

Nouja, die pijp kwam ik toevallig tegen voor mooi prijsje:P.
Wist men god niet dat ie zo hooggtoerig was.
Als hij te hoogtoerig is,dan verkoop ik hem gewoon weer.
Maar over het afstellen, ik krijg me mb niet lkker afgesteld,omdat er in de sproeiermaten per 5 gaan bij keihin als ze over de 100 komen.
Misschien heb jij daar ene goede oplossing voor?
 
80 cc ownatsj
- Han - 19-3-2007 22:44 Print reply

Posts: 9667
mps300 cdi is die toevallig blauw?
 
<10.000 posts
MT70-nolimit 19-3-2007 22:48 Print reply

Posts: 4322
Ik reed met sproeier 115 geloof ik (std sproeier moet wel te vinden zijn in de search) draai die er eerst maar eens in. De afstelling van die 80cc is niet zo heel ingewikkeld zijn omdat het een tamme cilinder is.

en mps-300 is niet blauw, gewoon rood
 
gaat lang goed
- Han - 19-3-2007 22:50 Print reply

Posts: 9667
welke honda cdi is dan blauw?

Kwas vrijdag met iemand aant prate, kwas zijn broertjes mt aan het maken en hij had vroeger 1 van de eerste mtx-LC's in nl, ook mbx gehad. En die zij dat de blauwe het meeste verschil gaf
 
<10.000 posts
Barrel 19-3-2007 22:52 Print reply

Posts: 493
die dip zit bij de originele honda CDI's rond de 7000 rpm. dat weet ik 100 % zeker. ik heb nu een mt met onbegrensde cdi en dat verschil is echt duidelijk. hij loopt in een x vloeiend door. ik heb het dan over de CDI van 50cc.nl van 150 euro.
 
Maar dat is mijn mening...
stoeptegel 19-3-2007 23:05 Print reply

Posts: 3085
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barrel
die dip zit bij de originele honda CDI's rond de 7000 rpm. dat weet ik 100 % zeker. ik heb nu een mt met onbegrensde cdi en dat verschil is echt duidelijk. hij loopt in een x vloeiend door. ik heb het dan over de CDI van 50cc.nl van 150 euro.

Dit is dus waar ik op doelde

@mt70-nolimit.Heb nu 110 erin en is over het algemeen wel goed.Maar heb toch het idee dat er toch nog iets meer kracht uit moet te halen zijn.
 
80 cc ownatsj

Dit topic is 11055 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved